Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم فوتسال ایمان شیراز گفت: با توجه به همگروهی تیمش با تیم بازارهای روز کوثر اصفهان، شناخت خوبی نسبت به نقاط ضعف و قوت این تیم دارد.

ناصر نعمتی امروز (چهارشنبه- ۲۵ فروردین ماه) در نشست خبری پیش از بازی با تیم بازارهای روز کوثر اصفهان در مرحله پلی آف تیم های پایین جدول لیگ برتر فوتسال، اظهار کرد: در بازی فردا مقابل بازارهای روز کوثر آرش مرادیان به دلیل مصدومیت و سلمان عزیزی به دلیل مشکلات خانوادگی نمی توانند تیم را همراهی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تیم بازارهای روز کوثر تیم خوبی است و نسبت به ما هزینه بیشتری کرده است. دو بازی سخت در دور گروهی مقابل این تیم انجام دادیم و تا حدی از این تیم شناخت داریم و نقاط ضعف و قوت آنها را می دانیم، به دنبال نتیجه از این بازی هستیم، زیرا چیزی برای از دست دادن نداریم.

سرمربی تیم ایمان شیراز ادامه داد: با وجود بازی خوبی که هفته گذشته مقابل شهروند ساری به نمایش گذاشتیم نتیجه ۲ بر صفر شد، موقعیت های زیادی ایجاد کردیم که گل نشد، اما آنها از موقعیت خود استفاده کردند و گل زدند و بعد از پاورپلی که برای جبران گل خورده انجام دادیم، متاسفانه گل دوم را دریافت کردیم.

به گزارش ایسنا، نعمتی اضافه کرد: به دلیل مشکلات مالی، نتوانستیم تمرینات خوبی انجام دهیم. امیدوارم بتوانیم بازی خوبی مقابل این تیم اصفهانی داشته باشیم.

وی در خصوص تیم های این مرحله گفت: بازی به بازی پیش می رویم و امیدوارم فردا دست پر برگردیم. بعد از آن به فکر بازی با اهورا بهبهان خواهیم بود. از نظر روحی تیم شرایط نسبتا خوبی دارد همه هم قسم شدند تا بازی خوبی مقابل اصفهان انجام دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی ليگ برتر فوتسال اصفهان تیم فوتسال ایمان شیراز تیم بازارهای روز کوثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۳۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین نیازمند روی دور کلین‌شیت!

به گزارش "ورزش سه"، نیما میرزازاد گلر تیم سپاهان در غیاب پیام نیازمند بازهم در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفت و چهارمین کلین‌شیت فصل خود را در لیگ برتر انجام داد.

میرزازاد مقابل گل‌گهر، تراکتور، نساجی و ذوب آهن توانست دروازه خود را بسته نگه‌دارد و فقط در بازی با صنعت نفت آبادان 2 گل دریافت کرده است.

او در بازی امروز با اعتماد به نفس بالایی به میدان رفت و در دربی حساس اصفهان توانست دروازه خود را بسته نگه دارد، او در این مسابقه واکنش‌های خوبی انجام داد و در خروج‌ها عملکرد خوبی داشت و محوطه جریمه سپاهان را امن کرده بود.

نیازمند در این مسابقه پیش از شروع بازی در کنار میرزازاد به تمرین پرداخت و شرایط خوبی پس از سپری کردن دوران مصدومیت دارد، با توجه به عملکردی که میرزازاد در بازی‌های اخیر داشته خط کشیدن روی اسم او برای مورایس سخت خواهد بود و باید دید رقابت گلرهای سپاهان به چه شکل پیش‌خواهد رفت.

شش حضور ثابت و دو بازی به‌عنوان جانشین بازی‌هایی است که گلر تیم سپاهان به میدان رفته است.

دیگر خبرها

  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • سعید دقیقی: پنالتی شمس آذر گرفته نشد
  • ستاره سابق نفت مشتاق قهرمانی پرسپولیس!
  • نویدکیا: فولاد با ویسی با انضباط بازی می‌کند
  • سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید: این تنها راهی بود که می‌ توانستیم صعود کنیم
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳+ جدول
  • جانشین نیازمند روی دور کلین‌شیت!
  • روزی که نباشم هواداران تشویقم می‌کنند/ با وجود پیروزی مقابل ذوب‌آهن مانند بازنده‌ها بودیم
  • صحبت‌های محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان:
  • لورنتزو پلگرینی: به خاطر ده روسی خودمان را در آتش می‌اندازیم؛ رم در مسیر درستی قرار دارد