Web Analytics Made Easy - Statcounter

نواک جوکوویچ و رافائل نادال به راحتی راهی دور دوم مسترز مونته کارلو شدند.

مسترز مونته کارلو شروع شده و نگاهی داریم به مسابقات 14 آوریل 2021 این مسابقات.

مقایسه تنیس در زمین های مختلف؛ چه تفاوت هایی میان زمین رس، چمن و هارد کورت وجود دارد؟

نواک جوکوویج به زودی از رکورد بلندمدت راجرر فدرر عبور خواهد کرد

تنیس | سرانجام طلسم 16 ساله بیگ 4 شکسته شد؛ دنیل مدودف 15 مارس به رنک 2 ATP صعود می کند

مسترز میامی 2021 | هوبرت هورکاچ قهرمان مسترز 1000 امتیازی میامی شد

تنیس | دنیل مدودف به دلیل ابتلا به ویروس کرونا مجبور به کناره گیری از مسترز مونته کارلو شد

به گزارش طرفداری، اولين ديدار نواک جوكوويچ در مونته كارلو به نظر نمى رسيد كه آسان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 يانيک سينر در ست اول حريف نامدار خود را ابتدا بريک كرد اما قهرمان 2 دوره اين مسابقات خيلى سريع اين بريک را جواب داد و در ادامه 2 بار ديگر سينر را بريک كرد، از جمله گيم آخر اين ست كه تنيسور ايتاليايى براى دومين بار توانسته بود او را بريک كند و اميدوار بود كار را به تساوى بكشاند. ست دوم اما خيلى يک طرفه شد و جوكوويچ بسيار ساده از از ست اول به پيروزى رسيد تا همچنان در سال 2021 بدون شكست باقى بماند (4-6 و 2-6 جوکوویچ). دن اوانز حریف بعدی جوکوویچ است. اوانز امروز 0-2 هوبرت هورکاچ، قهرمان مسترز میامی را شکست داد.

نواک جوکوویچ هنوز در سال 2021 شکست نخورده است

شکست 2-0 دیگو شوارتزمن برابر کسپر رود، از نتایج جالب امروز بود. پابلو کارنیو بوستا 0-2 کارن خاچانوف را شکست داد، الکساندر زورف با همین نتیجه از سد لورنزو سونگو گذشت و آندری روبلف، روبرتو باتیستا آگوت، پابلو کارنیو بوستا، داوید گوفن، گریگور دیمیتروف و فابیو فونینی نیز راهی دور بعد شدند.

هفتاد و دومین پیروزی رافائل نادال در مونته کارلو

رافائل نادال مسترز مونته كارلو را با پيروزى 0-2 برابر فدريكو دلبونيس شروع كرد (1-6 و 2-6) و در مجموع تنها 3 گيم داد تا حریف گریگور دیمیتروف شود. نادال تا به حال 17 بار در مسترز مونته كارلو شركت كرده و در تمام 17 مسابقه اول خود به پيروزى رسيده و نكته جالب اين است كه در اين 17 مسابقه تنها يک ست واگذار كرده است. اگر مى خواهيد قدرت نادال در مونته كارلو را متوجه شويد، به آمار زير توجه كنيد:

نادال تا به حال 77 بار در مونته كارلو به ميدان رفته كه 72 بار پيروز شده است.

نادال سابقه 46 پيروزى متوالى در اين مسابقات را دارد.

نادال 12 بار به فينال مونته كارلو رسيده كه 11 بار قهرمان شده، از جمله 8 فينال متوالى.

اخبار داغ 

دید زدن حمام زنانه توسط 2 برادر تهرانی + عکس افشاگری عجیب داماد علی انصاریان: دو ماه مقاومت کردم این عکس را پخش نکنم دنیا مبهوت سوپرگل طارمی؛ گل ستاره ایرانی باید نامزد پوشکاش شود / تصاویر ادامه تبعیض ‌ها بین پرسپولیس با حریفان / اعتراض مجدد به زمین تمرین سوپرگل مهدی طارمی به چلسی با کیفیت HD (به همراه گزارش انگلیسی و عربی) مثال عجیب و 18+ نیمار درباره استفاده نکردن از مالکیت توپ

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۳۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه جام گلف مسترز ۲۰ میلیون دلاری شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از insidethegames؛ ­آگوستا نشنال اعلام کرده است که تورنمنت گلف مسترز امسال دارای جایزه تاریخی ۲۰ میلیون دلاری خواهد بود.   مجموع جوایز امسال به ۲۰ میلیون دلار افزایش یافته است و از مجموع ۱۸ میلیون دلار در سال گذشته فراتر رفته است. جان رام اسپانیایی در دوره قبلی پیروز شد و­ کت سبز که نماد قهرمان این رقابت هاست را دریافت کرد و­مبلغ قابل توجه ۳.۲۴ میلیون دلار از مجموع جایزه را دریافت کرد.   دو سال پیش، آگوستا نشنال مبلغ جایزه استادان ۲۰۲۲ را از ۱۱.۴ میلیون دلار به ۱۵ میلیون دلار افزایش داد. اسکاتی شفلر، شماره یک فعلی جهان، دو سال پیش قهرمان این مسابقات شد و اکنون با همتایان آمریکایی مکس هما و برایسون دچمبو، در صدر ۳۶ حفره مسترز قرار دارد.   در مسابقات مسترز امسال، نایب قهرمان ۲.۱۶ میلیون دلار دریافت می کند، گلف باز سوم هم بدون پاداش نخواهد ماند و ۱.۳۶ میلیون دلار به خانه خواهد برد.

دیگر خبرها

  • تنیس آزاد بارسلون؛ حذف نادال از دور دوم، صعود رود
  • واکنش احساسی نادال پس از حذف در بارسلونا
  • آنچلوتی: همه فکر می‌کردند رئال مادرید مرده‌است؛ این تنها راه پیروزی مقابل منچسترسیتی بود
  • تیم فوتبال اولسان سهمیه جام باشگاه‌های جهان را کسب کرد
  • نادال: من دیگر آن تنیسور مدعی قبل نیستم
  • شیء عجیبی که از فضا بر سقف خانه‌ای فرود آمد/ عکس
  • هویت عامل انتحاری فرودگاه کابل مشخص شد
  • مسی، هالند و جوکوویچ منتظر گرفتن جایزه از بولت!‏
  • رادیک: وضعیت جسمانی جوکوویچ نگران کننده است
  • جایزه جام گلف مسترز ۲۰ میلیون دلاری شد