Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه بان آرسنال امیدوار است تیمش به همه ثابت کند که در سطح حضور در بزرگ ترین میادین اروپایی است. 

برند لنو در نشست خبری پیش از بازی آرسنال مقابل اسلاویا پراگ، در کنار میکل آرتتا حضور یافت.

به گزارش طرفداری و به نقل از فوتبال لندن، دروازه بان آلمانی توپچی ها در پاسخ به سوال اول، از اهمیت بازی فردا شب در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به نظرم پس از دیدار رفت، ناراحتی ما مشهود بود. آن تازه نیمه اول این تقابل بود و شما می توانستید متوجه اهمیت آن برای ما شوید. بازی فردا حتی از آن بیشتر مهم است. 

آیا آرسنال برای این که در مسابقات اروپایی غایب باشد، زیادی بزرگ است؟ 

وقتی آینده ای که در آرسنال در مسابقات اروپایی حضور نداشته باشد را تصور می کنید، حس غریبی به شما دست می دهد. وظیفه ما این است تا کاری کنیم که چنین اتفاقی نیافتد. آرسنال به اروپا تعلق دارد و این هدف ماست.  

آیا پیگیر خبرهای مرتبط با تغییر سرمربی تیم ملی آلمان هستی؟ 

قطعا در رسانه های آلمانی چیزهای زیادی خوانده ام. نمی دانم پس از یورو چه کسی روی کار می آید. به نظرم حجم شایعات بالاست و حتی سران اتحادیه فوتبال آلمان هم هنوز نمی دانند سرمربی بعدی چه کسی است. اما به عنوان یک بازیکن معتقدم تمرکز ما باید معطوف به یورو باشد. یواخیم لوو هنوز سرمربی تیم است و خوب کار می کند. به نظرم درست نیست در این شرایط حرف از سرمربی لیورپول، بایرن مونیخ، لایپزیش یا کس دیگری بزنیم.

آیا هیچ مذاکره ای برای تمدید کردن قراردادت جریان داشته است؟

نه هنوز. الان زمان مناسبی برای حرف زدن در مورد آینده نیست. می دانم که هنوز دو سال دیگر از قراردادم باقی مانده است و ۲۹ ساله هستم. این برای یک دروازه بان سن خیلی بالایی نیست. هنوز چند سال دیگر در پیش دارم. از حضور در این باشگاه خیلی خوشحالم. نمی دانم در آینده چه اتفاقی می افتد ولی هیچ گزینه ای را رد نمی کنم. شاید سراغ ماجراجویی جدیدی بروم یا در آرسنال بمانم. همان طور که گفتم، به فکر آینده ام نیستم چون دو سال، زمان زیادی است. در حال حاضر هیچ مذاکره ای با باشگاه یا نماینده دیگری در کار نیست. 

اخبار داغ 

دید زدن حمام زنانه توسط 2 برادر تهرانی + عکس افشاگری عجیب داماد علی انصاریان: دو ماه مقاومت کردم این عکس را پخش نکنم دنیا مبهوت سوپرگل طارمی؛ گل ستاره ایرانی باید نامزد پوشکاش شود / تصاویر ادامه تبعیض ‌ها بین پرسپولیس با حریفان / اعتراض مجدد به زمین تمرین سوپرگل مهدی طارمی به چلسی با کیفیت HD (به همراه گزارش انگلیسی و عربی) مثال عجیب و 18+ نیمار درباره استفاده نکردن از مالکیت توپ

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۳۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزینه عجیب برای جانشینی سرمربی اسپانیایی تراکتور

به گزارش همشهری‌آنلاین، بعد از جدایی پاکو خمس از تراکتور، طبیعتا نام گزینه‌های زیادی برای جانشینی او مطرح شد که یکی از عجیب‌ترین آنها سعید دقیقی بود. خب البته دوست و دشمن اتفاق‌نظر دارند که شمس‌آذر قزوین در نخستین فصل حضورش در لیگ برتر عملکرد تحسین‌برانگیزی داشته و حتما بخش مهمی از امتیاز این ماجرا مال دقیقی بوده است، اما این حجم از توجه به او هم کمی اغراق‌آمیز و شتاب‌آلود به‌نظر می‌رسد.

به علاوه بین ۲نیم‌فصل شایعه حضور دقیقی روی نیمکت مس رفسنجان مطرح شد که این مسئله در آن زمان تمرکز سرمربی شمس‌آذر و شاگردانش را به هم زد و باعث شد آنها مدتی نتایج ضعیف به‌دست بیاورند. حالا که شمس‌آذر دوباره جان گرفته، دیگر از این داستان‌ها درست نکنید و همه‌چیز را بگذارید برای آخر فصل.

کد خبر 845355 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • سرمربی رم در فصل آینده مشخص شد؛ سردار آزمون دوباره شاگرد این مربی می‌شود؟
  • سرمربی رم در فصل آینده مشخص شد
  • گزینه عجیب برای جانشینی سرمربی اسپانیایی تراکتور
  • ببینید | بایرن ۱ - آرسنال صفر
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 1-0 آرسنال (لیگ قهرمانان اروپا 2023/24)
  • توماس توخل، متخصص جدید صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • اختصاصی: پایان مذاکرات تراکتور و سرمربی مشهور!
  • سردار آزمون گزینه در دسترس رُمی‌ها
  • دو گزینه اصلی تراکتور برای جانشینی خمز
  • رونمایی از گزینه اصلی نیمکت تراکتور؛ یحیی گل محمدی!