Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@06:12:50 GMT

انفجار در سومالی/ چندین نفر کشته و زخمی شدند

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۳۷۶۰

انفجار در سومالی/ چندین نفر کشته و زخمی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، بنا به اعلام رسانه‌های سومالی، بر اثر انفجار بمب کارگذاشته شده در کنار خیابانی در «شبیلی» در این کشور اکثر سرنشینان آن جان خود را از دست داده و تعدادی نیز مجروح شدند.

بر اساس اعلام آناتولی، این حادثه حین عبور یک دستگاه خودرو از خیابانی در این منطقه روی داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا کنون اطلاعات بیشتری در خصوص تعداد کشته شدگان و زخمی های این حادثه منتشر نشده است.

اگرچه تا کنون هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این انفجار را برعهده نگرفته است؛ اما حوادثی از این دست به گروهک تکفیری- تروریستی الشباب نسبت داده می شود.

عناصر گروهک تکفیری- تروریستی الشباب با اشغال بسیاری از روستاها و شهرهای کوچک در جنوب سومالی همواره نیروهای امنیتی و غیرنظامیان را هدف حملات خود قرار می‌دهند.

گفتنی است، گروهک تروریستی «الشباب» در سومالی بیش از ۷ سال است برای براندازی دولت این کشور تلاش می‌کند.

کد خبر 5189607

منبع: مهر

کلیدواژه: سومالی انفجار بمب گروه تروریستی الشباب ایالات متحده امریکا عراق ایران روسیه رژیم صهیونیستی اوکراین افغانستان فلسطین لبنان عربستان سعودی برجام سایت هسته ای نطنز سوریه ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۳۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علنی شدن حمایت اسرائیلی‌ها از گروهک تروریستی جیش الظلم + عکس

چندی پیش گروهک تروریستی جیش الظلم جهت دریافت کمک مالی، درگاه رمز ارزی را در کانال رسمی خود درج کرد که در ادامه کانال‌ها و گروه‌های اسرائیلی جهت حمایت مالی از این تروریست‌ها درگاه رمز ارز آنها را بازنشر کردند.

به گزارش مشرق، چند پیش گروهک تروریستی «جیش الظلم» جهت دریافت کمک مالی، درگاه رمز ارزی در کانال رسمی خود درج کرد که در ادامه کانال‌ها و گروه‌های اسرائیلی جهت حمایت مالی از این تروریست‌ها درگاه رمز ارز را با این متن بازنشر کردند: «این کیف پول الکترونیکی متعلق به مبارزان آزادی در برابر تروریست‌های جمهوری اسلامی ایران است و در داخل ایران با آنها مبارزه می‌کند؛ تا جایی که می‌توانید از آنها حمایت کنید.»

حالا دیگر به طور مستند می‌توان گفت این گروهک تروریستی که فعالیت‌های آنها متمرکز در جنوب شرق کشور است و در اقدامات آنها رد و پای حمایت رژیم صهیونیستی به وضوح مشاهده می‌شود، کاملاً مورد حمایت رژیم کودک‌کش قرار دارد.

پیش از این نیز در هفته‌های اخیر رسانه اسرائیلی «ترور آلارم» با انتشار پستی از تروریست‌های جیش الظلم اعلام حمایت کرد.

گروهک موسوم به جیش العدل که خود را مدافع حقوق مردم بلوچستان معرفی می‌کند، پس از آنکه با واکنش منفی افکار عمومی مردم نسبت به جنایات اخیر در شهرستان‌های چابهار و راسک واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان مواجه شد، برای توجیه جنایات خود در بیانیه‌ای «جلوگیری از توسعه سواحل مکران» را علت اقدام خود خواند؛ هدفی که حالا به وضوح ضدیت این گروهک را با مردم منطقه عیان کرده است.

منبع: تسنیم

دیگر خبرها

  • (ویدئو) ۶ زخمی بر اثر انفجار مهیب ده‌ها بادکنک
  • برجای ماندن چندین شهید و زخمی در بمباران بامدادی غزه
  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • ببینید | آغاز دور جدید دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین
  • ۷ کشته و ۲۰ زخمی بر اثر انحراف ماشین از پیست مسابقه
  • وداع با آخرین شهید انفجار تروریستی کرمان
  • تشییع با شکوه آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • علنی شدن حمایت اسرائیلی‌ها از گروهک تروریستی جیش الظلم + عکس
  • آشکارشدن ابعاد جنایت‌بار دیگری از انفجار تروریستی کرمان
  • تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم