Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@04:29:03 GMT

AFC: پرسپولیس با برد مقابل الوحده استارت زد+عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۳۷۷۷

AFC: پرسپولیس با برد مقابل الوحده استارت زد+عکس

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال پرسپولیس در اولین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الوحده امارات قرار گرفت و با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در واکنش به برد سرخ پوشان در اولین بازی خود نوشت: پرسپولیس نایب قهرمان فصل گذشته آسیا با برد کار خود را مقابل الوحده امارات با نتیجه یک بر صفر آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل پیروزی بخش تیم ایرانی را سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس به ثمر رساند.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس الوحده امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۳۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از تسلیم شدن مقابل پرسپولیس تا رویای فینال آسیا!

به گزارش "ورزش سه"، هرنان کرسپو سرمربی آرژانتینی العین امارات با برد درخشان در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مچ مربی مشهور و توانمندی مثل ژرژ ژسوس پرتغالی را خواباند.

پیروزی بزرگ کرسپو و تیمش در العین باعث شد تا ژسوس موسپید کرده و با تجربه حیرت‌زده شود و با اینکه هنوز شانس جبران و رسیدن به فینال را دارد اما خیلی سخت می‌تواند این شکست را هضم کند و بعد از آن همه بازی بدون شکست با این باخت سنگین در این مرحله از لیگ قهرمانان کنار بیاید.

اما طرف دیگر این برد هرنان کرسپو سرمربی آرژانیتنی العین قرار داشت که در مرحله گروهی نتوانست با الدحیل قطر شرایط خوبی در این رقابت‌ها داشته باشد و از کار برکنار شد.

کرسپو در گروهی که تیمش با پرسپولیس، استقلال تاجیکستان و النصر عربستان هم‌گروه بودند نتایج ضعیفی قرار گرفت و اخراج شد تا کریستوف گالتیه فرانسوی جای او را بگیرد.

کرسپو در بازی رفت پرسپولیس و الدحیل در دوحه هدایت تیمش را برعهده داشت که دحیل هیچ حرفی برای گفتن نداشت و به راحتی تسلیم عالیشاه و یارانش شد اما در بازی برگشت گالتیه با شکست پرسپولیس مانع از صعود سرخ‌ها در گام پایانی شد و به وضوح در تیمش تغییرات بزرگی ایجاد کرد که در مقایسه بازی رفت و برگشت این تیم مقابل پرسپولیس مشهود بود.

حالا هرنان کرسپویی که در الدحیل و مرحله گروهی مقابل پرسپولیس تسلیم محض بود و حرفی برای گفتن نداشت در آستانه رسیدن به فینال  لیگ قهرمانان آسیاست و نیمی از این راه را رفته تا نشان دهد شاید بتوان روی دانش و توان مربیگری او حساب کرد.

دیگر خبرها

  • امید عالیشاه: مصدومیت؟ چیز خاصی نیست
  • استارت تیم ملی فوتسال ایران با برتری مقابل همسایه
  • اعلام ترکیب تیم ملی در اولین بازی جام ملت‌ها
  • ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت (احتمالی)
  • از تسلیم شدن مقابل پرسپولیس تا رویای فینال آسیا!
  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی
  • عزت‌اللهی با جام مقابل النصر (عکس)
  • شمسایی: افغانستان پتانسیل شگفتی‌سازی مقابل ما را دارد
  • فوتبال امید‌های آسیا در قطر؛ استارت مدعیان با پیروزی، توقف استرالیا
  • دربی ایرانی‌های امارات را قایدی برد