Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سیروس شهبازی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت : درراستای گازرسانی به روستا‌ها و افزایش نفوذ گازرسانی در استان در سال ۹۹، با اجرای این مقدار از شبکه گذاری، زمینه نصب ۸۴ هزار و ۷۳۳ انشعاب در استان شامل ۶۴ هزار و ۸۱۴ انشعاب در بخش روستایی و ۱۹ هزار و ۹۱۹ انشعاب در بخش شهری فراهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : در مجموع، از ابتدای گازرسانی در استان تاکنون، مقدار ۱۰ هزار و ۴۷۳ کیلومتر شبکه گذاری انجام شده که زمینه برخورداری ۶۲۴ هزار و ۴۵۱ مشترک در استان از نعمت گازطبیعی را فراهم آورده است.

شهبازی افزود: در حال حاضر، در استان کرمانشاه ۹۹ درصد جمعیت شهری با گازرسانی به ۲۹ شهر و ۸۲ درصد خانوار‌های روستایی با گازرسانی به یک هزار و ۶۸۰ روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌باشند .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت گاز انشعاب گاز گاز طبیعی گازرسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۳۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با بهره‌برداری از باغ ایرانی فرصت جدید گردشگری در شیراز فراهم می‌شود

عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: با بهره‌برداری از باغ ایرانی در درگاه غربی و جنوب‌غربی شیراز یک فرصت جدید گردشگری در شیراز فراهم می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر شیراز، مصطفی کیانی‌رحیمی در بازدید از روند پیشرفت عملیات اجرایی باغ ایرانی در منطقه چهار شیراز، اظهار کرد: با توجه به تقاضای شهروندان ساکن در آن محل مبنی بر ایجاد فضای باز عمومی، با در نظر گرفتن نیاز ساکنان منطقه تصمیم بر تملک و احداث باغ ایرانی گرفته شد که پس از طراحی و تصویب طرح در اداره مطالعات و طراحی شهری معاونت شهرسازی و معماری شهرداری پروژه وارد فاز عملیاتی شد.

وی افزود: باغ ایرانی که در بولوار امیرکبیر و در محدوده شهرداری منطقه ۴ شیراز واقع شده است از دهه ۴۰ شمسی به صورت باغ مشجر بود و اقدامات نوسازی ضلع شرقی و جنوبی آن در سال‌های گذشته منجر به افزایش تراکم جمعیت منطقه شده است.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر شیراز اضافه کرد: این باغ با وسعت ۱۰ هکتار یک گنجینه فاخر کهن و مهم اکولوژیکی به واسطه درختان کهنسال از دو گونه مثمر و زینتی است که مدیریت شهری وظیفه صیانت از این میراث کهن را دارد.

کیانی‌رحیمی از پیشرفت این پروژه در زمان کوتاهی خبر داد و تصریح کرد: این پروژه تجمیعی از سنت و تجدد است و در آن آئین‌ها و چهارباغ‌های ایرانی اسلامی با استفاده از عناصر جدید معماری و شهرسازی پیاده‌سازی شده است.

وی با بیان اینکه این پروژه به دلیل بخشی از نیازمندی‌ها مدتی متوقف مانده بود، خاطرنشان کرد: با توجه ویژه شهردار مبنی بر اختصاص منابع، پروژه فعال‌تر از قبل خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه این پروژه در درگاه غربی و جنوب‌غربی شیراز، میزبان زوار سومین حرم اهل‌بیت (ع) و مهمانان جنوب کشور قرار دارد، ادامه داد: با تخصیص منابع می‌توان ظرفیت‌های بالقوه این پهنه عظیم گردشگری را به فعل تبدیل و با فراهم‌سازی بستر کامل گردشگری، تصویر زیبایی در این جغرافیای شهری ترسیم کرد.

کیانی‌رحیمی در پایان ابراز امیدواری کرد: این پروژه در راستای افزایش سرانه فضای سبز و حراست از باغات شهری با پوشش درختان مثمر در مساحت ۱۰ هکتار و با بودجه‌ای بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان طی سال‌جاری به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 746184

دیگر خبرها

  • حدود ۹۵ هزار مشترک تازه گاز تهرانی جذب شد
  • ۵۸۷ روستای استان ایلام از نعمت گاز برخوردارند
  • اتصال شهرهای قاین و سربیشه به شبکه فاضلاب
  • آسفالت ۱۰۵ کیلومتر راه روستایی استان کرمان در سال ۱۴۰۲
  • انقلاب اسلامی به برکت وجود نعمت ولایت امروز کشوری مقتدر است
  • پخش «سرسفره خدا» همچنان از شبکه کودک
  •  گازرسانی به حفرات خالی تکاب کلید خورد
  • تکمیل زیرساخت خطوط آبرسانی سایت اقدام ملی مسکن شهید محمدخانی یزد
  • خط کشی ۳۰۰ کیلومتر از راههای تایباد
  • با بهره‌برداری از باغ ایرانی فرصت جدید گردشگری در شیراز فراهم می‌شود