Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست هم افزایی فرماندهان نیروی دریایی ارتش و سپاه تنگسیری در ستاد فرماندهی نداجا برگزار شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نشست هم افزایی فرماندهان دو نیروی دریایی ارتش و سپاه با حضور امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش و دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه و جمعی از معاونان و فرماندهان دو نیرو، در محل ستاد فرماندهی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بندرعباس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده نیروی دریایی ارتش در این دیدار با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و آرزوی موفقیت برای همرزم گرامی برادر دریادار تنگسیری گفت: امیدواریم با تلاش هم افزای دو نیروی مقتدر دریایی سپاه و ارتش بتوانیم در سایه منویات و هدایت‌های مقام عظمای ولایت و رهبری و فرماندهی کل قوا، مایه افتخار و عزت جهان اسلام باشیم.

دریادار خانزادی همگرایی و هم افزایی بین دو نیروی دریایی ارتش و سپاه را بسیار مهم و حساس دانست و تصریح کرد: این تعاملات موجب خنثی شدن اقدامات ناامن کننده کشورهای فرامنطقه ای و حفظ امنیت پایدار در این منطقه راهبردی خواهد شد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به اینکه امنیت حاکم در مناطق خلیج فارس، تنگه هرمز، دریای عمان و آب‌های آزاد با حضور پیوسته و مقتدرانه نیروهای دریایی سپاه و ارتش جمهوری اسلامی ایران به وجود آمده است، گفت: حضور مقتدرانه و با صلابت دو نیروی دریایی سپاه و ارتش در آب‌های آزاد باعث شده است دشمن هرگز به خود اجازه تعرض و دست درازی به مرزهای آبی کشور را ندهد و نسبت به این واقعیت نیز مراقبت کند که در صورت هرگونه تهدید جواب دندان شکنی از جبهه عناصر مؤمن انقلابی و دریادل میهن اسلامی دریافت خواهد کرد.

دریادار تنگسیری نیز در این دیدار گفت: امروز همگرایی، یکدلی و تعامل وحدت آفرین بین دو نیروی دریایی ارتش و سپاه از بالاترین تا پایین‌ترین سطوح سازمانی وجود دارد و این هم افزایی و یکپارچگی، مایه افتخار و اقتدار هم افزا برای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.

وی افزود: این جلسات هم افزا که در فضای یکدلی و برادری اتفاق می‌افتد مایه برکت و تقویت روز افزون امنیت مرزهای سرزمینی و فرا سرزمینی ایران اسلامی می‌باشد.

در این نشست فرماندهان آخرین وضعیت آمادگی رزم و توان عملیات‌های دریایی در منطقه غرب آسیا را بررسی و بر ضرورت انتقال تجارب ارزنده و اطلاعات رزمی به یکدیگر، تاکید کردند.

ارزیابی آخرین وضعیت امنیتی منطقه و نیز بررسی طرح‌ها و برنامه‌های مقابله با هر گونه تهدید دشمن، از موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

در پایان این دیدار، تفاهم نامه آموزشی، اطلاعاتی و عملیاتی و ارتقا توان رزم بین فرماندهان دو نیرو به امضا رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نشست هم افزایی ارتش سپاه نیروی دریایی ارتش و سپاه فرمانده نیروی دریایی دو نیروی دریایی دریایی سپاه هم افزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۳۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه

به  گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، در این مراسم مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با گرامی داشت یاد شهدای گرانقدر خوزستان گفت: طبق نامه ۵٠ امیرالمومنین امام علی (ع) خطاب به فرماندهان سپاهشان، رزمندگان و فرماندهان متقابلاً یکسری حقوق بر گردن همدیگر دارند که همواره باید در جهت ادای این حقوق کوشا باشند

 حجت الاسلام رضایی گ با بیان اهمیت این نامه در تنظیم روابط سازمان سپاه پاسداران ادامه داد: در همه امور مشورت را سرلوحه کار‌ها قرار دهید.

وی تاکید کرد: طبق این نامه شریف، تواضع و استفاده از نظرات رزمندگان، توجیه نیرو‌ها تا پایین‌ترین سطح سازمانی در سپاه از اوامر و دستورات امام علی علیه السلام است.

حجت الاسلام رضایی در ادامه با بیان توصیه‌هایی خطاب به فرماندهان ادامه داد: به جز حکم خدا که قابل مشورت نیست، فرمانده باید در تمام امور با زیردستان خود شور و مشورت کند؛ این اصل استوار در تاریخ صدر اسلام وجود داشت. 

وی ضمن گرامیداشت دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران گفت: قدر پاسداری را بدانیم و همیشه از لباس سبز سپاه باید پاسداری کرد، این لباس مقدس به برکت خون مطهر شهدا بدست ما رسیده و یادآور سخنان پر حلاوت امام راحل حضرت امام خمینی رحمة الله علیه و امام خامنه‌ای مدظله العالی در خصوص سپاه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: خرسندیم که امروز خدمات نیروی زمینی سپاه در راه حفظ امنیت و محرومیت زدایی و دیگر عرصه‌ها مورد رضایت خداوند متعال و مردم شریف کشورمان قرار گرفته است

سردار خادم سیدالشهدا، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیز در سخنانی با اشاره به آمادگی روحی و معنوی پاسداران رده‌های نیروی زمینی سپاه، بیان نمود: پاسداران نیروی زمینی سپاه با حفظ مرز‌های عقیدتی و خاکی آماده جانفشانی در راه میهن و نظام اسلامی هستند.

در پایان این مراسم از فرماندهان و مسئولان برگزار کننده نخستین دوره توانمندسازی فرماندهان و روحانیون نمایندگی ولی فقیه در یگان‌های نیروی زمینی سپاه (دوره سردار شهید دریساوی) که اسفند ماه سال ۱۴۰۱ برگزار شد تجلیل به عمل آمد.

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف
  • هم‌افزایی سپاه و ارتش در عملیات «وعده صادق»
  • منصوری: سپاه و ارتش در عملیات «وعده صادق» هم‌افزایی نشان دادند
  • چهره‌های ایرانی که کابوس نتانیاهو شده‌اند + عکس
  • دریادار سیاری: وحدت ارتش و سپاه عامل اقتدار نظام اسلامی است
  • دریادار سیاری: پاسخ ارتش و سپاه به عبور از خط قرمزهای نظام قاطع و سخت است
  • پیام دریادار سیاری به فرمانده کل سپاه+ جزئیات