Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-28@19:33:43 GMT

تساوی پرگل تراکتور و پاختاکور با درخشش عباس‌زاده

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۳۹۶۱

تساوی پرگل تراکتور و پاختاکور با درخشش عباس‌زاده

تساوی پرگل تراکتور و پاختاکور با درخشش عباس‌زاده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استانی ورزشی پاختاکور ازبکستان تيم فوتبال تراكتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۳۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم برانکو سنگاپور را در هم کوبید

به گزارش ورزش سه، تیم ملی چین که در گروه سوم رقابت‌های جام جهانی 2026 و جام ملت‌های آسیا 2027 با تیم‌های کره جنوبی، تایلند و سنگاپور رقابت می‌کند، امروز در دور چهارم مسابقات برابر سنگاپور قرار گرفت و موفق شد به پیروزی 4-1 مقابل میهمان خود دست پیدا کند.

چین در دقیقه 21 این مسابقه توسط وو لی به گل رسید، اما تیم سنگاپور تنها یک دقیقه بعد روی ضربه محمد فارس بن رملی به گل رسید تا در دقیقه 22 بازی را به تساوی بکشاند.

سپس فرناندو انریکه گل دوم چین را در دقیقه 65 از روی ضربه پنالتی به ثمر رساند اما در ادامه و در دقیقه 79 مسابقه، لی یوانی، بازیکن چین، از زمین اخراج شد تا چین ده نفره شود.

البته چینی‌ها با وجود اینکه با یک یار کمتر به بازی ادامه می‌دادند، گل‌های سوم و چهارم را به ترتیب توسط وو لی و وی شیهائو در دقایق 85 و 90 به ثمر رساندند و امید سنگاپوری ها برای رسیدن به گل تساوی را به کلی از بین بردند.

این اولین پیروزی تیم ملی چین با هدایت برانکو ایوانکوویچ بود. این تیم هفته گذشته در اولین دیدار خود با این سرمربی کروات به تساوی 2-2 رسیده بود اما با پیروزی در دیدار امروز توانست از بحران خارج شود.

با این نتیجه تیم ملی چین با 7 امتیاز در رده دوم و سنگاپور با یک امتیاز در رتبه چهارم گروه قرار گرفت. در حال حاضر کره جنوبی با 10 امتیاز صدرنشین این گروه است و تایلند 4 امتیازی نیز رتبه سوم را به خود اختصاص داده است.

دیگر خبرها

  • تساوی تیم‌های ملی برزیل و اسپانیا در نبردی پرگل
  • تساوی تیم‌‌های ملی برزیل و اسپانیا در نبردی پرگل
  • شجاع خلیل زاده: آرزوی من قهرمانی با تراکتور است
  • پیروزی پرگل کره جنوبی، عراق و استرالیا/ اولین برد برانکو با چین گل اول عراق+ فیلم
  • تیم برانکو سنگاپور را در هم کوبید
  • وضعیت ایمنی در جاده‌های خراسان جنوبی در حد استاندارد است
  • کسب رتبه اول مدیریت تصادفات توسط خراسان جنوبی
  • تیم ملی برای تکرار برد پرگل وارد ورزشگاه شد (عکس)
  • درخواست یکصد فعال سیاسی، فرهنگی و روزنامه‌نگار لرستانی: کمیته‌ی حقیقت‌یاب برای ‌مرگ «پرستو بخشی» پزشک جوان اعزام کنید! + متن نامه و اسامی امضاکنندگان
  • قلعه‌نویی در عشق آباد هم برد پرگل می‌خواهد