Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@02:27:43 GMT

پهلوگیری ۳فروند کشتی حامل روغن خوراکی در بندرشهید رجایی

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۳۹۷۷

پهلوگیری ۳فروند کشتی حامل روغن خوراکی در بندرشهید رجایی

 معاون امور بندری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان چهارشنبه شب به خبرنگار ایرنا گفت: روز گذشته یک کشتی حامل ۳۳ هزارتن روغن نباتی تخلیه و از بندرشهید رجایی خارج شد.
منصور خرمشکوه افزود: یک فروند کشتی  دیگر حامل ۴۴ هزارتن روغن درحال تخلیه است و تا ۲ روز آینده عملیات تخلیه این کالای اساسی به پایان می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: همچنین یک کشتی حامل ۳۴ هزارتن روغن شب گذشته تخلیه و برای انتقال به کارخانجات فرآوری سراسر کشور درحال ارسال است.
 معاون امور بندری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان با بیان اینکه روزانه به طور میانگین ۸۰ دستگاه کامیون این کالاها را بارگیری می کنند، افزود: سرعت بخشی به تخلیه کالاهای اساسی از بندرشهید رجایی جزو اولویت های اصلی این اداره کل است. 
به گفته خرمشکوه، یک کشتی ۳۱ هزارتنی حامل برنج نیز تا فردا پهلوگیری می شود و تا چند روز آینده نیز پنج کشتی دیگر حامل کالاهای اساسی مانند روغن و گندم در بندرشهید رجایی پهلوگیری می کنند.
وی اضافه کرد: سال گذشته با پهلوگیری ۱۰۵ فروند کشتی بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزارتن انواع کالاهای اساسی در بندرشهید رجایی تخلیه و به مقصد کارخانجات سراسر کشور بارگیری شد.

برچسب‌ها کالاهای اساسی هرمزگان روغن خوراکی منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی پروندهٔ خبری افزایش روند تخلیه و بارگیری کالا در بنادر کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کالاهای اساسی هرمزگان روغن خوراکی کالاهای اساسی هرمزگان روغن خوراکی منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۳۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۹۳ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بنادر نوشهر و فریدونکنار

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سعید کیا کجوری با تشریح عملکرد اداره کل در سال ۱۴۰۲ گفت: عملکرد بنادر نوشهر و فریدونکنار در این مدت در بخش صادرات کالا، از رشد ۲۴۶ درصدی نسبت به مدت مشابه قبلی برخوردار بوده است.

وی با بیان این که افزایش عملکرد بنادر تابعه اداره کل در سال ۱۴۰۲ طی ۱۳ سال گذشته بی سابقه بوده است خاطر نشان کرد: عملکرد بنادر نوشهر و فریدونکنار در بخش تخلیه و بارگیری کالا طی یک سال گذشته، در مجموع بالاترین نرخ رشد را در بین بنادر تجاری کشور داشته است.

کیا کجوری با اشاره به افزایش ورود کشتی به بنادر تابعه اداره کل با وجود مشکلات مربوط به لایروبی و کاهش تراز آب دریا گفت: با تلاش شبانه روزی همکاران اداره کل و شرکت‌های تابعه بخش خصوصی، تعداد ۴۸۸ فروند کشتی تجاری در سال گذشته وارد بنادر نوشهر و فریدونکنارشده که ۷۹ درصد افزایش را نسبت به مدت مشابه قبلی نشان می‌دهد.

دیگر خبرها

  • گران‌فروشی کالاهای اساسی تخلف است؛ برخورد می‌کنیم
  • تزریق کالاهای اساسی به بازار/ضرورت جلوگیری از مصرف نامتعارف نان
  • توزیع کالاهای اساسی به نرخ دولتی در شهر قزوین آغاز شد
  • توزیع کالاهای اساسی ویژه ماه رمضان و نوروز در گناوه
  • کالاهای اساسی مورد نیاز هیات های استان تهران درلیالی قدر توزیع شد
  • جابه جایی ۴۴۶ هزار تن کالای اساسی از مبدأ بنادر کشور از طریق جاده
  • ◄ ارتقا عملیاتی بنادر کشور و افزایش توان فنی- تعمیراتی نیروهای بومی در بزرگترین بندر تجاری ایران
  • تامین و توزیع بیش از ۲۳۰ تن کالای اساسی در هندیجان
  • تخصیص سهمیه ویژه اقلام اساسی برای استان های مسافرپذیر
  • رشد ۹۳ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بنادر نوشهر و فریدونکنار