Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@01:52:16 GMT

شورای وحدت نیروهای انقلاب خراسان شمالی تشکیل شد

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۳۹۹۰

شورای وحدت نیروهای انقلاب خراسان شمالی تشکیل شد

رییس شورای وحدت نیروهای انقلاب خراسان شمالی  هدف از تشکیل این شورا بسترسازی برای مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ با هم افزایی تمامی نیروهای انقلابی استان اعلام کرده است.
حجت الاسلام ابوالفضل اخوان روز چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با تشکیل شورای وحدت نیروهای انقلاب  کشور با محوریت جامعه روحانیت مبارز و حمایت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، این شورا در خراسان شمالی نیز همانند سایر استان ها برای اتحاد و انسجام نیروهای انقلابی در انتخابات ۱۴۰۰ تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این ائتلاف از تمامی گروه های سیاسی فعال و جریان های انقلابی استان برای داشتن شورایی متعادل و نزدیک شدن به وحدت واقعی در انتخابات ۱۴۰۰ دعوت شده است.

وی با بیان اینکه هیات های اجرایی این شورا در شهرستان ها تشکیل شد تصریح کرد:هم اکنون  شورای وحدت نیروهای انقلابی درصدد تشکیل کمیته های خود در تمامی بخش ها و شهرستان های خراسان شمالی است.

حجت الاسلام اخوان با بیان اینکه ارایه فهرستی واحد از نامزدهای انقلابی شوراهای استان در دستورکار این ائتلاف است، خاطرنشان کرد: این شورا در صدد است تا با بهره گیری از تمامی ظرفیت ها حمایت های لازم را از کاندیدای ریاست جمهوری مورد نظر نیروهای انقلابی به عمل بیاورد.

شورای وحدت نیروهای انقلاب خراسان شمالی تنها گروهی است که تاکنون کار تشکیلاتی خود را در استان با تشکیل هیات اجرایی برای انتخابات ۱۴۰۰ شروع کرده است.

برچسب‌ها بجنورد انتخابات ۱۴۰۰ اصولگرایان خراسان شمالی پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد انتخابات ۱۴۰۰ اصولگرایان بجنورد انتخابات ۱۴۰۰ اصولگرایان خراسان شمالی اخبار کنکور شورای وحدت نیروهای انقلاب نیروهای انقلابی انتخابات ۱۴۰۰ خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۳۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: وحدت بین ایران و پاکستان ناگسستنی است

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، سید ابراهیم رئیسی پس از استقبال از سوی سروزیر ایالت پنجاب در فرودگاه بین المللی لاهور، در اولین برنامه کاری خود در آرامگاه اقبال لاهوری حضور یافت.

رئیس‌جمهور پس از بازدید از آرامگاه اقبال لاهوری و مجموعه فرهنگی لاهور، در سخنانی، گفت: وحدت بین ایران و پاکستان، وحدت ناگسستنی است. همانطور که رهبر معظم فرمودند، پیروز این میدان فلسطینی‌ها و مردم غزه هستند و نابودی برای رژیم صهیونیستی و حامیان آن خواهد بود.

یگان استقبال از رئیس‌جمهور در مزار اقبال لاهوری

رئیسی ادامه داد: ما در لاهور احساس هیچگونه بیگانگی نمی‌کنیم، احساس می‌کنیم بین مردمی هستیم که از جهت اعتقادی و دینی و روحیه انقلابی در کنار مردم ایران هستند و ما هم بین این مردم احساس خودمانی می‌کنیم.

رئیس‌جمهور گفت: ما دوست داشتیم در اجتماع مردم پاکستان و لاهور سخن بگوییم، لکن شرایط و وضعیت به نحوی شد که امکانپذیر نشد، اما از همینجا به مردم بسیار متدین و با بصیرت و انقلابی درود می‌فرستم.

 

رئیس‌جمهور پس از بازدید از آرامگاه اقبال لاهوری و مجموعه فرهنگی لاهور، نیز تصریح کرد: از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران به مردم لاهور درود می‌فرستم، روحیه دین‌مداری، انقلابی و دشمن‌شناسی مردم لاهور و پاکستان ستودنی است.

دیگر خبرها

  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • راهبرد انتخاباتی شورای وحدت در مرحله دوم انتخابات: از بانوان حمایت می‌کنیم
  • نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات بزودی اعلام می‌شود
  • خیز نبویان برای لیدری فراکسیون انقلاب در مجلس آینده
  • رئیسی: وحدت بین ایران و پاکستان ناگسستنی است
  • تشکیل اولین فراکسیون مجلس دوازدهم کلید خورد
  • نشست جبهه مردمی ایران قوی با نامزد‌های دور دوم انتخابات برگزار شد
  • آئین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان شمالی برگزار شد
  • سپاه پاسداران دژ مستحکم ملت ایران در مقابل بیگانگان است
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود