Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد بذرافشان مدیرکل کمیته امداد استان فارس در مراسم افتتاحیه این طرح که با راه اندازی ۱۱۸ آشپزخانه و توزیع ۵۰ هزار پرس غذای گرم برگزار شد، اظهار داشت: پارسال در ماه مبارک رمضان یک میلیون پرس غذای گرم توسط خیرین و با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی طبخ و بین نیازمندان سراسر استان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان مردم خیر استان فارس عنایت خود را نسبت به حمایت ایتام و نیازمندان استانکه تحت حمایت امداد هستند، داشتند، افزود:امسال در طرح اطعام مهدوی پیش بینی می‌شود یک و نیم میلیون پرس غذای گرم طبخ و بین نیازمندان توزیع شود.

بذرافشان ادامه داد: اولویت توزیع غذا‌های طبخ شده با مددجویان کمیته امداد است و در کنار مددجویان این نهاد بین مددجویان بهزیستی و دیگر مراکز خیریه نیز غذا توزیع می‌شود.

او تصریح کرد: خانواده‌هایی که هرساله در آستانه ماه مبارک رمضان اقدام به پخت نذری می‌کردند و امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا قادر به پخت نذری نیستند می‌توانند نذورات خود را تحویل این نهاد دهند که با رعایت شیوه‌های نامه‌های بهداشتی غذا پخت و در اختیار افراد و خانواده‌های نیازمند قرار گیرد.

مدیرکل کمیته امداد استان فارس گفت: خیران و مردم نیک اندیش استان می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۷۰۹۳۷۶ و یا کدمهربانی: #۰۷۱۸۸۷۷ واریز کنند.

بذرافشان تصریح کرد: در رمضان ۱۴۰۰ پیش‌بینی می‌شود ۲۰۰ هزار بسته معیشتی نیز بین خانواده‌های بی‌بضاعت کمیته امداد توزیع شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد فارس طرح ایران همدل اطعام مهدوی افطاری ساده کمیته امداد استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۴۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ معاون اول رئیس جمهور ضمن بازید از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد خمینی، نیروهای کارآفرین و خلاق را سرمایه اصلی کشور عنوان کرد و گفت: دولت آماده حمایت از یک میلیون و ۳۰۰ هزار مستعد کارآفرینی در کمیته امداد است.

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

      

 

دیگر خبرها

  • فراهم کردن زمینه تحصیل و ازدواج از مهم‌ترین اهداف کمیته است
  • «فاطمه» اسم رمز صبوری در غزه؛ وقتی مقاومت شیعه و سنی را همدل کرد
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • اجازه ندهید حتی یک کودک از تحصیل جا بماند
  • هیچ دولتی بدون مشارکت مردم توسعه پذیر نیست
  • استفاده از ظرفیت مردم در راستای جهش تولید، از مهم‌ترین راهبردهای کمیته امداد فارس
  • آغاز توزیع دفترچه‌های سپرده گذاران اتباع خارجی
  • رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد
  • مخبر: نخبگان سرمایه‌های اصلی کشور هستند/ نظام سلطه جرات مقابله نظامی با ایران را ندارد
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه