Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@17:37:59 GMT

سقوط پهپاد آزمایشی هسا در شاهین شهر

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۴۱۹۸

سقوط پهپاد آزمایشی هسا در شاهین شهر

پهپاد مدل آزمایشی شرکت هواپیماسازی هسا در شاهین شهر اصفهان سقوط کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صداوسیما، معاون فرماندار شاهین شهر و میمه با اعلام این خبر گفت: این پهپاد متعلق به شرکت هسا زیر مجموعه‌ وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ساعتی پیش به علت نقص فنی در شاهین شهر سقوط کرد و آسیب جانی در برنداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  ناصرحسینی افزود: شرکت هواپیماسازی هسا هنوز گزارش تکمیلی و جزئیات کامل این حادثه را به فرمانداری شهرستان شاهین شهر و میمه ارسال نکرده است و در صورت ارسال به اطلاع عموم خواهد رسید .   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شاهین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۴۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک خودرو در جنوب لبنان

 به گزارش­ خبرگزاری صدا و سیما ، رسانه‌های لبنانی از هدف قرار گرفتن یک خودرو در جاده عدلون واقع در منطقه ابوالاسود در الزهرانی توسط یک پهپاد رژیم صهیونیستی خبر دادند.

خبرنگاران المیادین و النشره، با انتشار این خبر نوشتند که پیکر یک شهید از داخل این خودرو بیرون کشیده شده است. هنوز هویت این شهید اعلام نشده است.

خبرنگار المیادین گزارش داد که این نخستین‌بار است که یک خودرو در منطقه الزهرانی در جنوب لبنان هدف قرار می‌گیرد.

نیرو‌های دفاع مدنی بلافاصله خود را به محل این حمله رساندند و تلاش کردند که آتش خودرو را خاموش کنند. رژیم صهیونیستی در تلافی دست برتر حزب‌الله لبنان در جبهه شمالی اراضی اشغالی، علاوه بر بمباران روستا‌ها و شهر‌های جنوب لبنان و هدف قرار دادن غیرنظامیان، با پهپاد خودرو‌هایی را که در جاده‌های جنوبی در حال تردد هستند، هدف قرار می‌دهد و تاکنون چندین شهروند لبنانی را به همین ترتیب شهید و مجروح کرده است.

دیگر خبرها

  • سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چین
  • روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد
  • سقوط مرگبار یک مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • افت فروش آیفون در چین؛ اپل به رتبه سوم سقوط کرد
  • خرید آیفون در چین کاهش یافت
  • روسیه: ۱۰۴ پهپاد اوکراینی سرنگون شد
  • شهادت یک نفر در حمله پهپادی اسرائیل به یک خودرو در لبنان + جزئیات
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک خودرو در جنوب لبنان
  • قیمت طلا سقوط کرد
  • نجات جان دو مفقودی ارتفاعات روستای نوروزلو شاهین دژ