Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-18@03:42:36 GMT

بسته حمایت از صادرات غیر نفتی سال جاری تدوین شد

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۴۲۳۳

بسته حمایت از صادرات غیر نفتی سال جاری تدوین شد

به گزارش اقتصادآنلاین ، احسان قمری گفت: بسته حمایت از صادرات غیر نفتی سال ۱۴۰۰ با رویکرد شعار سال و با هدف پشتیبانی و مانع زدایی از تولید صادراتی تدوین و توسط ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی ابلاغ خواهد شد.

مدیر کل دفتر توسعه خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت ایران با اعلام این خبر افزود: سال گذشته بسته حمایت از صادرات غیر نفتی با رویکرد جهش تولید اجرا شد و تلاش گردید حمایت‌های انجام شده در راستای جهش تولید صادراتی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: با برنامه ریزی انجام شده، در سال گذشته بیش از ۷۰۰ واحد تولیدی و صادراتی از سرفصل‌های حمایتی مندرج در بسته حمایت از صادرات غیر نفتی منتفع شدند.

دبیر کارگروه مشوق‌های صادراتی ادامه داد: اولویت پرداخت مشوق‌های صادراتی در سال ۹۹ حمایت از احداث تجهیز و توسعه زیر ساخت‌های تجاری بوده و با تخصیص بودجه مشوق‌های صادراتی جهت این زیر ساخت‌ها اعم از سرد خانه‌ها، انبارهای مکانیزه، مراکز بسته بندی و سورتینگ، پایانه‌ها و مراکز نمایشگاهی گامی در تسریع و تسهیل صادرات و در نهایت جهش تولید برداشته شد.

قمری گفت: در تدوین بسته حمایت از صادرات غیر نفتی سال ۱۴۰۰ تلاش خواهد شد تا با تخصیص تسهیلات سرمایه در گردش صادراتی و همچنین پرداخت کمک سود تسهیلات صادراتی نسبت به کاهش هزینه‌های واحدهای صادراتی اقدام گردد.

پربیننده ترین ١٤میلیون تلفن همراه وارد شد / سهم کدام برندها از واردات بیشتر است؟ الزام فروش ارز از سوی صادرکنندگان به سامانه نیما برداشته شد ارز ۴۲۰۰تومانی به عنوان مبنای محاسبه عوارض گمرکی ابلاغ شد الزامات دستیابی به تجارت ۲۰میلیارد دلاری با عراق ابلاغ بسته سیاستی برگشت ارز صادراتی سال‌های۱۴۰۰-۱۳۹۷

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: صادرات برجام بسته حمایت از صادرات غیر نفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۴۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات پایانه صادرات کاشی و سرامیک میبد


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد،  پایانه صادراتی میبد به مساحت ۶۷ هکتار در جنوب غربی این شهرستان واقع شده است و درحال حاضر از حدود ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.


فرماندار میبد در این نشست با اشاره به اهمیت پایانه صادرات کاشی و سرامیک گفت: از آنجا که شهرستان میبد قطب تولید کاشی و سرامیک است این پایانه نقش مهمی در جابه جایی محموله‌های صنعت ساختمان به ویژه کاشی و سرامیک می‌تواند ایفا کند.


بررسی احداث میدان ظرف یک هفته از سوی راهداری، تامین قیر جهت آسفالت دور میدان، طراحی شبکه برق پایانه صادراتی تا نیمه دوم اردیبهشت ماه از سوی اداره برق، تامین آب مورد نیاز و انشعاب مورد درخواست ازسوی اداره آبفا از مصوبات این جلسه بود.

دیگر خبرها

  • مرکبات مازندران در سبد صادراتی ۱۶ کشور جهان
  • تسریع صدور مجوزها در سازمان غذا و دارو
  • بررسی مشکلات پایانه صادرات کاشی و سرامیک میبد
  • ضرورت تسهیل فرایند صادرات برای جهش تولید
  • دستورالعمل حمایت از زنجیره‌های ارزش در آذربایجان شرقی تدوین شود
  • حمایت شهرداری کرمانشاه از احداث پارکینگ طبقاتی در معابر پرتردد شهر
  • دستورالعمل حمایت از زنجیره‌های ارزش در استان تدوین شود
  • سهم ۲۵ درصدی تجدیدپذیر‌ها از ظرفیت صادراتی برق کشور
  • بازارهای صادراتی زعفران را دو دستی تقدیم افغانستان کردیم/ موانع صادراتی برداشته شود
  • رشد ۱۳ درصدی صادرات به افغانستان