Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@08:47:08 GMT

ترکیب تیم های فولاد ایران و السد قطر اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۴۲۶۶

ترکیب تیم های فولاد ایران و السد قطر اعلام شد

سرمربیان تیم های فولاد ایران و السد قطر ترکیب تیم های خود را در اولین دیدار از گروه چهار لیگ قهرمانان آسیا اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، ترکیب تیم های فولاد ایران و السد قطر برای برگزاری اولین دیدار گروه چهار رقابت های لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا که امشب از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه ملک فهد عربستان برگزار می شود، اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب جواد نکونام در این دیدار محسن فروزان، سید مهران موسوی، عارف آقاسی، صالح حردانی، وحید حیدریه، محمد آبشک، محمد زبیر نیک‌نفس، فرشاد احمدزاده، ساسان انصاری، آیاندا پاتوسی و شیمبا برای رویارویی با قطری ها بهره خواهد گرفت.

همچنین مشعل برشام، سالم الهاجری، بوعلام خوخی، پدرو میگوئل، عبدالکریم حسن، گیلهرمه دوس‌سانتوس، سانتی کازورلا، رودریگو تاباتا، نام تائه هی، حسن الهیدوس و بغداد بونجاح نیز 11 بازیکن انتخاب شده توسط ژاوی هرناندز برای رویا رویی با فولاد ایران هستند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فولاد خوزستان لیگ قهرمانان آسیا السد قطر فوتبال خوزستان برنا خوزستان فولاد ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۴۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی سپاهان در بازی همیشه دشوار

به گزارش ورزش‌ سه، سپاهان پس از پیروزی در دربی اصفهان حالا با امیدواری بیشتری به ادامه مسابقات لیگ برتر می‌اندیشد و امیدوار است در ورزشگاه سیروس قایقران و در مقابل ملوان بندر انزلی بتواند با پیروزی از زمین مسابقه خارج شود.
ماروئس البته مثل همیشه برای این مسابقه هم غایبانی دارد. این بار علاوه بر محمد دانشگر که وضعیت مصدومیت او بسیار پیچیده است و شاید تا انتهای فصل فرصت بازی به دست نیاورد، شرایط برای محمد جواد حسین نژاد و رضا اسدی به گونه‌ای رقم خورده که همراه با تیم به انزلی سفر نکردند.
با این وصف می‌توان ترکیب سپاهان را در مسابقه هفته بیست و پنجم به شرح زیر تصور کرد:
پیام نیازمند- میلاد زکی‌پور، هادی محمدی، سیاوش یزدانی، رامین رضاییان، محمد کریمی، برایان دابو، امید نورافکن، فرشاد احمدزاده، رضا شکاری و شهریار مغانلو.

مهمترین ابهام ترکیب سپاهان در این مسابقه حضور پیام نیازمند در ترکیب اصلی است که طی هفته‌های اخیر به دلیل شکستگی از ناحیه استخوان روی پا شرایط بازی نداشته است. با این حال حضور جدی او در تمرینات پیش از مصاف برابر ملوان و همچنین حضور در فهرست دیدار برابر ذوب آهن این تصور را به وجود آورده که سرانجام و پس از چهار مسابقه غیبت بتواند به ترکیب برگردد.
در خط دفاعی با توجه به عملکرد خوب سپاهان در بازی‌های اخیر انتظار می‌رود که تغییری ایجاد نشود و این همان چیزی است که در خط میانی هم به نظر می‌رسد اتفاق بیفتد.
در نهایت در خط هجومی که رضا اسدی به دلیل مصدومیت غایب است مثل همیشه فرشاد در کنار شکاری و مغانلو بازی خواهند کرد.
سپاهان در سه بازی اخیر برابر ملوان با سرمربیگری مورایس دو تساوی و یک شکست در هزینه و دردناک کسب کرده و می‌خواهد در مسابقه چهارم هر طور که شده با ۳ امتیاز از زمین مسابقه خارج شود.

دیگر خبرها

  • حزباوی در آستانه قهرمانی در لیگ ستارگان قطر
  • محمدامین حزباوی در آستانه فتح فوتبال قطر/ فصل درخشان مدافع ایرانی
  • عکس| وزیر ورزش در منزل محمد مایلی‌کهن
  • دیدار وزیر ورزش با پیشکسوت مغضوب قلعه‌نویی!
  • ترکیب سپاهان برای جدال سرنوشت‌ساز
  • ترکیب رئال مادرید برابر بارسلونا؛ شک بزرگ آنجلوتی
  • ترکیب سپاهان برابر ملوان (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی رئال مادرید در کلاسیکو
  • ترکیب احتمالی سپاهان در بازی همیشه دشوار
  • انتقام سعید واسعی از فولادی‌ها؛ گل سه امتیازی در خوزستان