Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@12:47:43 GMT

خطیبی: به تیمم افتخار می کنم

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۴۳۴۱

خطیبی: به تیمم افتخار می کنم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: در نیمه دوم، سه موقعیت به حریف دادیم که به گل رسیدند ولی ما تیم‌مان از لحاظ فوتبالی سرتر از حریف بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسول خطیبی پس از تساوی تیمش در مقابل پاختاکور، اظهار کرد: پاختاکور بیش از ۱۰ بازیکن ملی‌پوش در ترکیب خود دارد، اما بازیکنان ما با تمام وجود تلاش کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به بازیکنانم آفرین می‌گویم و امیدوارم در دیدارهای آینده برخی اشکالات خود را برطرف کنند و نتایج بهتری بگیریم.

وی افزود: دیدار تراکتور و پاختاکور یکی از زیباترین دیدارهای مرحله گروهی بود که کیفیت بالایی هم داشت. مستحق کسب پیروزی بودیم و باید بازی را می‌بردیم، چون بازیکنان ما بازی زیبا و جوانمردانه‌ای ارائه دادند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه پاختاکور نیمه دوم عقب افتاد، تصریح کرد: این تیم دو گل خورده را به خوبی جبران کرد. ما هم عقب افتادیم و گل مساوی را زدیم. بعد از اینکه دو بر صفر جلو بودیم حریف تغییراتی داشت. در نیمه دوم، سه موقعیت به حریف دادیم که به گل رسیدند؛ ولی ما تیم‌مان از لحاظ فوتبالی سرتر از حریف بود. به تیمم افتخار می‌کنم.

کد خبر 487013

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال تراکتورسازی باشگاه تراکتورسازی تراکتور تبریز تراکتور سرمربی تراکتور طرفداران تراکتور رسول خطیبی لیگ قهرمانان آسیا پاختاکور ازبکستان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۴۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادرید عاشق جود: هزاران بلینگام در برنابئو (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و با حضور هوادارانش میزبان بارسلونا بود و موفق شد این تیم را در دیداری جذاب و جنجالی با نتیجه 2-3 شکست دهد. 

بلینگام که در بازی رفت ناجی رئال مادرید بود و هر دو گل این تیم را برای پیروزی برابر این حریف قدیمی به ثمر رسانده بود، در این بازی هم بار دیگر به ستاره بی چون و چرای آنها تبدیل شد و توانست گل سوم و پیروزی‌بخش تیمش را در وقت‌های تلف شده وارد دروازه حریف کند. 

او پس از گلی که به ثمر رساند خوشحالی خاصی را با لوکاس واسکز به نمایش گذاشت و سپس به سوی هواداران رفت تا شادی پس از گل مخصوص خودش را با دستان باز انجام دهد و اتفاق جالبی که رخ داد این بود که هواداران روی سکوها هم مانند او این خوشحالی را انجام دادند تا صحنه‌ای تماشایی در برنابئو به تصویر کشیده شود. 

رئال مادرید با این پیروزی اختلاف امتیازش با بارسلونا در صدر جدول را به یازده امتیاز رساند و حالا با کسب دو پیروزی و یک تساوی در سه دیدار پیش رو جام قهرمانی را از آن خود خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • شمسایی: حریف ما ژاپن را حذف کرد
  • ادعای بزرگ ژسوس: الهلال به صعود ایمان دارد!‏
  • آخرین سنگر فرو ریخت: پشت کردن کاپیتان به تن‌هاخ
  • اندی کول و جان تری به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس اضافه شدند
  • مادرید عاشق جود: هزاران بلینگام در برنابئو (عکس)
  • رئال مادرید باز هم بارسلونا را برد؛ سه برد متوالی برای کارلتو
  • طبیعت حریف ذوب آهن در مرحله نیمه نهایی شد
  • ۲ تیم بازی تماشاگر پسندی ارایه کردند
  • ملوان برای شکست سپاهان، ستاره کم داشت!
  • مورایس: بین نیمه به بازیکنان بطری جادویی دادیم