Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@06:41:59 GMT

سید جلال؛ دشمن قسم خورده شماست!

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۴۳۶۰

سید جلال؛ دشمن قسم خورده شماست!

کاپیتان پرسپولیس اولین گل فصل جدید لیگ قهرمانان در فصل 2021 را به شکلی جالب به نام خود کرد.

به گزارش "ورزش سه"، سیدجلال حسینی که پیش از این نیز کابوس بزرگی برای تن کاته در زمان هدایت الجزیره امارات شکل داده بود اینبار نیز در نقش گلزن ظاهر شد تا اولین گل این فصل رقابت‌ها را هم به نام خود کند.

 

کاپیتان باتجربه پرسپولیس در دقایقی که مهدی ترابی، کنعانی زادگان، نوراللهی و مغانلو فرصت‌های خوبی برای گلزنی داشتند و با بدشانسی آنها را از دست دادند، با حضوری جالب توجه پشت محوطه جریمه پاس دیدنی مهدی ترابی را به شکلی زمینی و دور از دستان گلر الوحده امارات وارد دروازه این تیم کرد و تیمش را برنده راهی رختکن کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سیدجلال حسینی پیش از این نیز در تقابل با تن کاته و در استادیوم آزادی با ضربه دیدنی خود توانسته بود تیمش را به برتری برساند و شاگردان برانکو ایوانکوویچ مجوز حضور در مرحله بعدی این رقابت‌ها را به دست آورده بودند. فصلی که سرخ‌ها رفته رفته با عبور از تیم‌های الجزیره، الدحیل و السد مجوز حضور در فینال بازی‌ها را به دست آورده بودند.

 

 

تصویر مشهور سیدجلال بعد از گل تاریخی به الجزیره در فصلی که پرسپولیس به فینال آسیا رسید.او این گل را مقابل همین سرمربی به ثمر رساند؛هنک تن‌کاته.

 

نکته جالب توجه این که در آن فصل نیز تن کاته در پاسخ به خبرنگاری در خصوص احتمال غیبت سیدجلال حسینی پیش از دیدار تیمش مدعی شده بود که کاپیتان پرسپولیسی‌ها سوپرمن نیست که نتیجه بازی بستگی به او داشته باشد. با این حال سیدجلال در همان بازی و در شرایطی که هر لحظه به دقایق عدم صعود پرسپولیس نزدیک‌تر می‌شد، با گل دیدنی خود در لحظات پایانی باعث جشن بزرگ تیمش در استادیوم آزادی شد.

 

 

مغز متفکر سابق بارسلونای زیبای ریکارد جالا سالهاست که در امارات به کار مشغول است.او تیم قابل احترامی را به مصاف پرسپولیس فرستاده بود که مثل تیم قبلی(الجزیره) به هیچ وجه حریف ساده‌ای نبود.اما او هنوز راه توقف سیدجلال را پیدا نکرده .

 

سیدجلال که در این فصل یکی از برترین آمار گلزنی خود را ثبت کرده، اینبار از بیرون محوطه جریمه گلزنی کرد تا به این شکل طلسم خود را هم بشکند. 

 

پرسپولیس موفق شده با گل سیدجلال حسینی نیمه اول تقابل با الوحده امارات را به سود خود کند و باید دید در ادامه مسابقات شرایط به چه شکل پیش خواهد رفت.

 

 

سیدجلال حسینی، خسته و عرق کرده در ورزشگاه گوا. او امروز هم از هواداران دلبری کرد. زننده تک گل پرسپولیس با 8 عملکرد دفاعی، 91 درصد دقت پاس و 4 نبردهوایی موفق یکی از بهترین بازیکنان بازی پرسپولیس-الوحده بود.


 

 

 

 

 

 

پرسپولیس تهران سید جلال حسینی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران سید جلال حسینی سیدجلال حسینی تن کاته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۴۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکتیک ماشاریپوف برای فرار؛ چرا او پاسپورتش را به استقلال تحویل نداد؟

ماجرای جلال الدین ماشاریپوف و سفرش به خارج از کشور به یک سوژه جدید در استقلال تبدیل شده است.

هافبک ازبکستانی استقلال پس از بازی با شمس آذر تهران را ترک کرد و به سوی امارات رفت تا همین مسئله به سوژه‌ای برای تقابل دوباره کادر فنی و مدیریتی استقلال تبدیل شود. جواد نکونام و مربیان استقلال از اینکه جلال الدین ماشاریپوف بدون اجازه گرفتن از آنها راهی خارج از کشور شده، بسیار عصبانی هستند و تصور می‌کردند باشگاه استقلال چنین مجوزی را صادر کرده است، اما از قرار معلوم اتفاقات دیگری رخ داده است.

تحویل ندادن پاسپورت

بازیکن ازبکستانی استقلال در اواخر تعطیلات نوروزی به تهران برگشت و مقامات باشگاه استقلال به او اعلام کردند بر اساس قوانین فیفا باید پاسپورتش را به آنها تحویل بدهد، اما جلال الدین از انجام چنین کاری طفره رفت و مدعی شد با توجه به اینکه خانواده‌اش در دبی حضور دارند و او می‌خواهد برای ملاقات با آنها و آوردنشان به تهران کار‌های مربوط به خروجی خود را انجام بدهد، ترجیح می‌دهد گذرنامه را پیش خودش نگه دارد و همین کار را نیز انجام داد.

باشگاه استقلال به ماشاریپوف اعتماد کرد و پاسپورت را از او نگرفت ولی حالا همین مسئله دردسرساز شده است، چون به نظر می‌رسد بازیکن ازبکستانی استقلال سفرش را علاوه بر کادرفنی با کادر مدیریتی باشگاه نیز هماهنگ نکرده و در واقع خودش بلیت خریده و از ایران خارج شده است.

بی‌خبری هر دو گروه

نکونام و مدیران باشگاه استقلال رابطه گرمی با هم ندارند، اما از قرار معلوم در اجرای ماشاریپوف به نوعی هر دو گروه متعجب باقی مانده‌اند و بی‌خبرند.

مربیان استقلال قاطعانه می‌گویند از طرف جواد نکونام مجوزی برای مرخصی این بازیکن صادر نشده است و کادر مدیریتی باشگاه نیز تاکید دارند این بازیکن پاسپورتش را به آنها تحویل نداده و برنامه تمرینی هم توسط سرمربی تدوین می‌شود و آنها اصلاً نمی‌دانند بازیکنان چه روز‌هایی استراحت دارند و اگر قرار باشد سر تمرین نروند قاعدتاً با سرمربی هماهنگ می‌کند بنابراین هیچ مرخصی به جلال الدین از طرف آنها صادر نشده است. اگر واقعا هر دو طرف از این قضیه بیخبر باشند و این مسئله ثابت شود، بدون هیچ شک و تردیدی جلال الدین ماشاریپوف پس از بازگشت به تهران باید توضیح بدهد و احتمالاً با جریمه نقدی مواجه خواهد شد.

منبع: خبر ورزشی

tags # ماشاریپوف سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی
  • تاکتیک ماشاریپوف برای فرار؛ چرا او پاسپورتش را به استقلال تحویل نداد؟
  • ماشاریپوف از ایران فرار کرد!
  • پرسپولیس به رکورد فصل قبل رسید اما...
  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت یک جلسه‌ای مدافع پرسپولیس
  • استقلال و پرسپولیس در جنگ بزرگ تفاضل گل
  • تاکید حسینی: فقط به فکر پرسپولیس باشید
  • بعد از ۴۰ سالگی انجام این کار‌ها به ضرر شماست
  • پرسپولیس عنوان کمترین گل خورده را از استقلال گرفت
  • حمله زخم‌خورده‌ها به جام