Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-25@05:28:48 GMT

گل‌محمدی: کیفیت تمرینات در هند مورد انتظارمان نبود

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۴۴۴۰

یحیی گل‌محمدی پس از برتری یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل الوحده امارات در نشست خبری اظهار داشت: در این تورنمنت‌ها سه امتیاز بازی اول مهم است و خوشبختانه توانستیم سه امتیاز را با سختی زیاد به دست آوریم.مقابل یک تیم خوب بازی داشتیم یکی از تیم‌هایی است که شانس صعود به مرحله بعد دارد. الوحده به ویژه در نیمه دوم بازی خوبی انجام داد سختی‌های زیادی را در این مدت متحمل شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هم در بحث ترانسفر تیم و هم در بحث کیفیت تمریناتی که در دو روز در گوا داشتیم مشکل داشتیم. کیفیت تمرینات مورد انتظارمان نبود اما در مجموع بازی سختی مقابل الوحده انجام دادیم.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: از بچه‌ها خیلی تشکر می‌کنم زیرا مسابقه پرفشاری را در این شرایط جوی تحمل کردند این سه امتیاز را به تمام هواداران خوب‌مان تقدیم می‌کنیم و امیدوارم بتوانیم در ادامه نتایج مثبتی کسب کنیم که در نهایت منجر به صعود ما از گروه شود.

گل‌محمدی درباره دلیل غلبه پرسپولیس بر مدافعان الوحده و کسب برد، گفت: در نیمه اول فکر می‌کنم توانستیم نتیجه را به دست آوریم و بازیکنان‌مان با پاس‌های کوتاه و استفاده از فضاهای ایجاد شده توانستند فشار خوبی به حریف بیاورند. در این نیمه چند موقعیت خوب داشتیم خیلی فرصت‌طلب بودیم و در نهایت هم خوب دفاع کردیم و هم از فرصتی که به دست آورده خوب استفاده کردیم تا سه امتیاز را به دست آوریم.

وی در خصوص تعویض ها در نیمه دوم ادامه داد: به نظر من انرژی تازه ای توانستیم در نیمه دوم به تیم بدهیم. نفرات تعویضی ما یعنی عیسی آل‌کثیر، کمال کامیابی‌نیا و علی شجاعی توانستند به تیم کمک کنند. یک تیم خوب هم بیرون زمین داشتیم و این نفرات تعویضی به اندازه خودشان خیلی کمک کردند.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: یحیی گل محمدی پرسپولیس پرسپولیس فوتبال پرسپولیس یحیی گل محمدی اخبار پرسپولیس سه امتیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۴۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خمیازه‌های عبدالکریم در روزهای کم فشار پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، پنجره زمستانی بسته پرسپولیس بابت بدهی به رادوشویچ، یکی از چالش‌های این فصل سرخپوشان بود که سبب شد ستاره‌های جدید این تیم هفته‌های ابتدایی نیم فصل دوم را از دست بدهند.

عبدالکریم حسن، خرید جذاب پرسپولیس در زمستان در هفته شانزدهم به همین دلیل روی سکو نشسته بود و نتوانست مقابل آلومینیوم در اراک به میدان برود و شاهد شکست تیمش بود.

این بازیکن که این هفته‌ها روی فرم است و حسابی در ترکیب پرسپولیس جا افتاده، این بار مقابل آلومینیوم در چارچوب جام حذفی فرصت بازی کردن دارد.

عبدالکریم حسن با بدنی عضلانی و آماده همواره سوژه عکاس پرسپولیس در تمرینات این تیم در ورزشگاه شهید کاظمی است. او این بار درحالی که باتوجه به فاصله زمانی زیاد تا بازی بعدی تمرینات کم فشارتر برگزار می‌شود با چهره‌ای خاص شکار شد.

دیگر خبرها

  • برداشت سه تُن گل محمدی ارگانیک از مزرعه تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکز زواره
  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • در تاریخ ماندگار شد / آرسنال چلسی را با 5 گل به توپ بست +فیلم
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • مدارس سمای بافق جزء برترین‌های استان یزد با بالاترین میزان ارتقاء و رشد کیفیت
  • یاسین سلمانی در تمرینات پرسپولیس
  • خمیازه‌های عبدالکریم در روزهای کم فشار پرسپولیس!
  • علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)
  • برد تیم ملی ایران برابر کویت در نیمه اول/ افغانستان در آستانه حذف