Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، امروز (چهارشنبه) در بیانیه‌ای از تکمیل شدن مقدمات غنی‌سازی اورانیوم در سایت نطنز ایران خبر داد.

در بخشی از بیانیه این نهاد بین‌المللی آمده است: «ایران تقریبا مقدمات آغاز غنی‌سازی ۶۰ درصدی اورانیوم در تاسیسات نطنز را کامل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران به ما اطلاع داده است که می‌خواهد ۱۰۲۴ سانتریفیوژ جدید را در نطنز نصب کند.»

ساعاتی پیش آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کرد بعد از حادثه یکشنبه گذشته در نیروگاه نطنز، بازرسان این سازمان امروز از این سایت هسته‌ای بازدید کردند.

«ژائو لیجیان» سخنگوی وزارت خارجه چین، نیز ضمن محکوم خواندن حادثه اخیر در تاسیسات هسته‌ای نطنز اعلام کرد توافق هسته‌ای ایران در برهه حساسی قرار دارد.

روز یک‌شنبه کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی با ادعای استناد به منابع اطلاعاتی غرب مدعی دست داشتن موساد (سازمان اطلاعات و جاسوسی صهیونیست‌ها) در حادثه تاسیسات نطنز شد.

«محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران، درباره این حادثه گفت که رژیم صهیونیستی عامل این حادثه است و هدفش از این کار، «برهم زدن گفت‌وگو‌ها برسر برجام» است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تاسیسات هسته ای تاسیسات نطنز غنی سازی آژانس انرژی اتمی توافق هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۴۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب هرگونه آسیب به تاسیسات هسته ای ایران /حمله به شهرهای ایران صحت ندارد /بخاطر یک پهپاد مشکوک، سامانه پدافندی فعال شده بود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اوایل امروز رسانه‌ها گزارش دادند سیستم‌های پدافندی ایران با نفوذ چند ریزپرنده برخورده کرده و آنها را منهدم کرده است.

بنابر گزارش ایسنا، در پی این رویداد صداهایی ناشی از انفجار در نزدیکی شهر اصفهان شنیده شد که ناشی از عملکرد سیستم‌های پدافند هوایی بوده است.

بعد از آن رسانه‌های داخلی ایران گزارش دادند که تأسیسات هسته‌ای ایران امن هستند.

به گزارش اسپوتنیک، در پی این رویدادها آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تایید کرد که هیچ آسیبی به سایت‌های هسته‌ای ایران وارد نشده است.

آژانس در ایکس نوشت: رافائل گروسی، رئیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خواستار خویشتنداری شدید از سوی همه است و تکرار می‌کند که تاسیسات هسته‌ای هرگز نباید هدف درگیری‌های نظامی باشند.

همچنین بنابر آنچه در کانال‌های خبری آمده است: درپی شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان پس از شلیک پدافندهوایی به ریزپرنده‌ها، شبکه تلوزیونی ایران( press tv) حمله خارجی به شهرهای ایران به نقل از منابع آگاه را تکذیب کرد.

منبع خبری فارس هم گزارش داده است: سامانه پدافند هوایی ایران پس از مشاهده یک پهپاد مشکوک فعال شده است.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896956

دیگر خبرها

  • آژانس بین‌المللی انرژی اتمی: هیچ آسیبی به تاسیسات هسته‌ ای ایران وارد نشده است
  • آژانس: هیچ آسیبی به تاسیسات هسته‌ای ایران وارد نشده
  • آژانس بین‌المللی انرژی اتمی: هیچ آسیبی به تاسیسات هسته‌ای ایران وارد نشده است
  • آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره حادثه اصفهان بیانیه داد
  • آژانس انرژی اتمی: هیچ آسیبی به تاسیسات هسته‌ای ایران وارد نشده است
  • تکذیب هرگونه آسیب به تاسیسات هسته ای ایران /حمله به شهرهای ایران صحت ندارد /بخاطر یک پهپاد مشکوک، سامانه پدافندی فعال شده بود
  • اطلاع‌رسانی آژانس درباره وضعیت تاسیسات هسته‌ای ایران بعد از شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان
  • اسلامی: آژانس به طور منظم از تاسیسات هسته‌ای بازدید می‌کند
  • بازدید منظم آژانس از تاسیسات هسته‌ای ادامه دارد
  • از سرگیری بازرسی‌های آژانس از تاسیسات هسته‌ای ایران