Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-23@11:11:41 GMT

غفور سپاهانی شد/عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۴۶۹۶

غفور سپاهانی شد/عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امیر غفور بازیکن تیم ملی والیبال ایران با عقد قراردادی ۳ ساله به تیم والیبال سپاهان اصفهان پیوست و به جمع شاگردان رحمان محمدی‌راد اضافه شد. این ملی پوش فصل گذشته در لیگ ترکیه برای تیم بورسا بازی می‎کرد اما در این باشگاه نتوانست چندان موفق عمل کند و حالا یک بار دیگر به لیگ ایران بازگشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

254 251

کد خبر 1504993

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: والیبال لیگ برتر والیبال باشگاه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۴۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلستان میزبان تیم ملی والیبال نیروهای مسلح کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سعید دادگر فرمانده انتظامی استان و رئیس والیبال نیروهای مسلح کشور صبح سه شنبه در خصوص برگزاری اردوی تیم ملی والیبال نیروهای مسلح کشور در گلستان اظهار کرد: ایران در سال جاری میزبان مسابقات ورزشی نیروهای مسلح جهان خواهد بود که به یاری خدا تلاش خواهیم کرد حضور پر قدرت در این مسابقات داشته باشیم و بهترین نتایج را رقم بزنیم.

وی افزود: با توجه به اینکه گلستان به عنوان یکی از قطب‌های والیبال کشور شناخته می‌شود و تیم والیبال پاس گرگان تنها نماینده نیروهای مسلح در لیگ برتر است، گلستان به عنوان محل برگزاری اردوی تیم ملی والیبال نیروهای مسلح انتخاب شده است.

فرمانده انتظامی استان و رئیس والیبال نیروهای مسلح کشور، گفت: قطعاً والیبال یکی از امیدهای ایران برای کسب مدال در این رقابت‌ها است و گلستان نیز نقش پر رنگی در تیم ملی والیبال دارد.

در ادامه سیدعلی مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان اظهار کرد: نیروهای مسلح به ویژه انتظامی استان که همواره موجب امنیت، سربلندی اقتدار و افتخار ایران اسلامی بوده‌اند.

وی افزود: علی‌رقم وجود مشغله و دغدغه‌های بسیاری که انتظامی استان در موضوعات مختلف دارد، قبول میزبانی از تیم ملی و اهتمام در افتخار آفرینی برای کشور در حوزه ورزش، بسیار ارزش‌مند و قابل تقدیر است.

کد خبر 6086469

دیگر خبرها

  • بروید به سلامت، فراموش نمی‌کنیم!
  • گلستان میزبان تیم ملی والیبال نیروهای مسلح کشور
  • حضور ۵ بانوی ووشو کار سپاهانی در رقابت‌های جام جهانی
  • «پائز» بامداد چهارشنبه در تهران/حضور موسوی و غفور در ابهام
  • مورایس به سپاهانی‌ها: یک روز استراحت کنید
  • کوچ ملی‌پوش والیبال ایران به اندونزی!
  • این دفعه درخشش امیر غفور هم بی‌فایده بود
  • حسرت سپاهانی‌ها با درخشش چهره اصفهانی!
  • سپاهانی‌ها به دنبال انتقام از قو‌های سپید انزلی هستند/ نبرد تیم‌های میانه جدول در اصفهان
  • امیر غفور و یک روز عادی: ۲۳ امتیاز در چهار ست!