Web Analytics Made Easy - Statcounter

پپ گواردیولا بالاخره به طلسم حذف شدن های خود در مرحله یک چهارم پایان داد و به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسید. 

منچسترسیتی سرانجام گام رو به جلوی مورد انتظار را برداشت و خودش را به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رساند. سیتیزن ها با تکرار برتری ۲-۱ خود در دیدار رفت، در مجموع با نتیجه ۴-۲ دورتموند را کنار زدند و حریف پاری سن ژرمن در مرحله بعدی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مسابقه چهارشنبه شب دورتموند بازی را با احتیاط شروع کرد ولی پس از زدن گل اول توسط جود بلینگام، در آستانه صعود به دور بعدی قرار گرفت. با این حال در ابتدای نیمه دوم یک اشتباه از امره جان کار دست تیمش داد و محرز از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاند تا دورتموند برای صعود کردن، به زدن ۲ گل دیگر احتیاج داشته باشد. بازی با همین حس و حال دنبال می شد که به دنبال یک ضربه کرنر، فودن با شوت پای چپ خود از پشت محوطه جریمه تیر خلاص را به نماینده آلمان زد و آرامش خیالی نسبی برای گواردیولا ایجاد کرد. تلاش دو تیم در ادامه گل دیگری را در بر نداشت تا سیتیزن ها صعود دلچسبی را به دور بعدی این رقابت ها تجربه کنند. 

اطلاعات بازی دورتموند - منچسترسیتی روز و تاریخ برگزاری: چهارشنبه ۱۴ آوریل ۲۰۲۱ / ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ ساعت: ۲۳:۳۰ به وقت تهران تورنمنت: دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ورزشگاه: سیگنال ایدونا پارک داور: کارلوس دل سرو (اسپانیا) گلزنان: جود بلینگام (۱۵) برای دورتموند / ریاض محرز (۵۵) و فیل فودن (۷۵) برای منچسترسیتی ترکیب تیم های دورتموند و منچسترسیتی

 

خلاصه بازی دورتموند و منچسترسیتی

اخبار داغ 

دید زدن حمام زنانه توسط 2 برادر تهرانی + عکس افشاگری عجیب داماد علی انصاریان: دو ماه مقاومت کردم این عکس را پخش نکنم دنیا مبهوت سوپرگل طارمی؛ گل ستاره ایرانی باید نامزد پوشکاش شود / تصاویر ادامه تبعیض ‌ها بین پرسپولیس با حریفان / اعتراض مجدد به زمین تمرین سوپرگل مهدی طارمی به چلسی با کیفیت HD (به همراه گزارش انگلیسی و عربی) مثال عجیب و 18+ نیمار درباره استفاده نکردن از مالکیت توپ

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۵۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیلیان امباپه، سه‌گانه و آدیوس پاریس!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاهی که در سال 1970 تأسیس شد و به ویژه در دهه گذشته با مالکیت قطری‌ها، موفقیت‌های زیاد داخلی کسب کرده، حالا رویای سه گانه را دارد. امباپه می‌خواهد با کسب اولین لیگ قهرمانان تاریخ پی اس جی و مهم‌تر از همه، فتح سه گانه با پاریس وداع کند.

اگرچه در فرانسه همچنان از خداحافظی با بهترین گلزن تاریخ پاری سن ژرمن امتناع می‌کنند و به دنبال امیدی اندک هستند تا در صورت قهرمانی اروپا، او تصمیم خود را تغییر دهد، اما تصمیم ستاره پاریسی مدت‌هاست که گرفته شده است. برای او بازگشتی وجود ندارد و حتی سه‌گانه نیز نمی‌تواند نظرش را تغییر دهد، علی‌رغم این واقعیت که مربی او، لوئیس انریکه، هنوز امیدش را از دست نداده است.

امباپه با فرصتی روبه‌رو است تا به‌عنوان یک قهرمان، به‌عنوان یک ناجی، به‌عنوان یک ابرستاره، پاری سن ژرمن را ترک کند. تیمی که چهارشنبه گذشته جواز حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد، جایی که بروسیا دورتموند را پیش رو خواهد داشت. پاریس اگر ببرد، ممکن است در فینال با رئال روبه‌رو شود. برنده بازی بایرن-رئال اگر تیم مادریدی باشد، جذاب‌ترین رویارویی‌ تاریخ پی اس جی رقم خواهد خورد؛ تقابل امباپه با تیم فصل بعدش.

هشت گل در ده بازی، نمایش تعیین کننده در مرحله یک هشتم نهایی و یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امیدها به کیلیان برای رسیدن به فینال را بالا برده است.

امباپه چندی پیش سوپرجام فرانسه را با پی اس جی برد و در لیگ فرانسه نیز قهرمان خواهند شد. فینال جام حذفی را در 25 می مقابل لیون خواهند داشت و سه بازی نیز تا فتح لیگ قهرمانان اروپا فاصله دارند. سه گانه و آدیوس پاریس.

دیگر خبرها

  • موفقیت بهای سنگینی دارد؛ «ستارگان نفس بریده»
  • گواردیولا: بازیکنانم باید دو روز در یخچال بمانند!
  • کیلیان امباپه، سه‌گانه و آدیوس پاریس!
  • اقدام گواردیولا برای عامل حذف از لیگ قهرمانان اروپا
  • منچسترسیتی ۱ - ۰ چلسی/ صعود به فینال برای فراموشی ناکامی لیگ قهرمانان + فیلم
  • خلاصه بازی منچسترسیتی 1-0 چلسی (نیمه نهایی جام حذفی انگلیس - 2023/24)
  • منچسترسیتی - چلسی؛ ترکیب رسمی
  • برتری 3-1 اینتر مقابل بارسلونا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (2010/4/20) / فیلم
  • می‌خواهم بایستم؛ داستان مردی که با صعود دورتموند به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به زندگی بازگشت
  • انریکه: اول دورتموند را ببریم، به رئال هم می‌رسیم