Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

در جریان هفته نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، از گروه B تیم فوتبال شارجه امارات از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف نیروی هوایی عراق رفت و در نهایت توانست این تیم را یک بر صفر شکست دهد تا با سه امتیاز صدر نشین گروه شود.

در دیگر دیدار این گروه تراکتور ایران برابر برابر پاختاکور ازبکستان به تساوی ۳ بر ۳ رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گروه D هم الوحدت اردن از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف النصر عربستان رفت که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

فولاد ایران هم در این گروه برابر السد قطر به تساوی یک بر یک رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا تراکتور سازی فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۵۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«خمز» و دستیارانش در آستانه جدایی از تیم فوتبال تراکتور تبریز

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال تراکتور که با ۴۰ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد با چالش جدیدی مواجه شده است. پس از کسب ۳ نتیجه ضعیف در بازی‌های خانگی و شکست پُر گل ۴ بر یک برابر ذوب آهن در هفته بیست و سوم مدیران باشگاه تراکتور طی جلسه‌ای که با «پاکو خمز» و دستیاران او داشتند به آنها متذکر شدند تا در ۷ دیدار باقی مانده بتوانند امتیازات لازم را کسب کنند تا این تیم با قرارگیری در رتبه‌ای مناسب فصل را به پایان برساند.

با این حال خمز طی مشورتی که با دستیاران اسپانیایی خود داشته، تصمیم به فسخ قرارداد با تراکتور گرفته و این موضوع را به اطلاع مدیران این باشگاه رسانده است. همچنین آنها با سفارت اسپانیا در ارتباط هستند تا بتوانند با تهیه بلیت ایران را به مقصد کشور خود ترک کنند.

خمز در دیدار برابر تیم‌های بالا نشین استقلال تهران، پرسپولیس و سپاهان نتوانست انتظارات هواداران تراکتور را برآورده سازد و به نوعی این تیم شانس بسیار پایینی برای قهرمانی در لیگ برتر دارد. هنوز باشگاه تراکتور جانشین خمز را معرفی نکرده است.

کد خبر 6078844

دیگر خبرها

  • بارش باران دیدار العین - الهلال را لغو کرد
  • ساعت دقیق بازی بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن؛ بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • مساوی شدن ۸ بازی از ۱۰ دیدار هفته ۳۲ سری آ
  • «خمز» و دستیارانش در آستانه جدایی از تیم فوتبال تراکتور تبریز
  • خلاصه بازی اینتر و کالیاری + فیلم
  • ساسولو ۳ - ۳ میلان/ فرار روسونری از شکست+ فیلم
  • از تله بین لیگ قهرمانان و ال‌کلاسیکو گذشتیم!
  • هافبک پرتغالی ناجی شیاطین‌سرخ شد/ منچستر با تساوی به مصاف کلاغ‌ها می‌رود
  • گلزنی مهدی طارمی پس از چهار ماه برای پورتو
  • مهدی طارمی پس از چهار ماه گلزنی کرد/ پورتو از شکست فرار کرد