Web Analytics Made Easy - Statcounter

با انجام بازی های دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2020/21، چهره 4 تیم پایانی این رقابت ها مشخص شد. رئال مادرید، چلسی، پاری سن ژرمن و منچسترسیتی، تیم های حاضر در مرحله نیمه نهایی هستند.

برنامه مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید - چلسی [بازی رفت به میزبانی رئال مادرید] پاری سن ژرمن - منچسترسیتی [بازی رفت به میزبانی پاری سن ژرمن]

بازی های دور رفت روزهای سه شنبه و چهارشنبه (7 و 8 اردیبهشت 1400) و بازی های برگشت روزهای سه شنبه و چهارشنبه (14 و 15 اردیبهشت 1400) برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکات آماری در مورد مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پپ گواردیولا برای هشتمین بار به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسید و با رکورد ژوزه مورینیو برابری کرد. (مورینیو و گواردیولا در این زمینه رکورددار هستند) پپ برای اولین بار است که با سیتیزن ها به این مرحله می رسد. چهار تیم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در مجموع 14 بار فاتح لیگ قهرمانان اروپا/جام باشگاه های اروپا شده اند؛ 13 بار رئال مادرید و 1 بار چلسی رئال مادرید برای چهاردهمین بار به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسید؛ آنها از این نظر در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا رکورددار هستند. (بارسلونا و بایرن مونیخ 12 بار) چلسی برای هشتمین بار به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسید. آنها از این نظر در بین تیم های انگلیسی رکورددار هستند. منچسترسیتی تنها تیم بدون شکست در مرحله نیمه نهایی است. (9 برد و 1 تساوی؛ 21 گل زده و 3 گل خورده) رئال مادرید با زیدان برای چهارمین بار به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسید. در سه مورد قبلی آنها قهرمان شدند. زیدان در بین مربیان فرانسوی، رکورددار حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا است. (4 بار) چلسی و رئال مادرید برای اولین بار در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر می روند. این دو تیم تاکنون 3 بار در بازی های رسمی مقابل یکدیگر قرار گرفته اند:

سوپرکاپ اروپا 1998؛ برتری 1-0 چلسی مقابل رئال مادرید
فینال رفت جام در جام اروپا 1970/71؛ برتری 2-1 چلسی مقابل رئال مادرید
فینال برگشت جام در جام اروپا 1970/71؛ تساوی 1-1
  منچسترسیتی و پاری سن ژرمن تاکنون 2 بار در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر رفته اند:

بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2015/16؛ تساوی 2-2
بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2015/16؛ برد 1-0 منچسترسیتی

اخبار داغ 

دید زدن حمام زنانه توسط 2 برادر تهرانی + عکس افشاگری عجیب داماد علی انصاریان: دو ماه مقاومت کردم این عکس را پخش نکنم دنیا مبهوت سوپرگل طارمی؛ گل ستاره ایرانی باید نامزد پوشکاش شود / تصاویر ادامه تبعیض ‌ها بین پرسپولیس با حریفان / اعتراض مجدد به زمین تمرین سوپرگل مهدی طارمی به چلسی با کیفیت HD (به همراه گزارش انگلیسی و عربی) مثال عجیب و 18+ نیمار درباره استفاده نکردن از مالکیت توپ

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پاری سن ژرمن رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۵۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کارلو آنچلوتی به پنالتی رودیگر و صعود رئال مادرید به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا / فیلم

رئال مادرید با برتری مقابل منچسترسیتی در ضربات پنالتی راهی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد.

دانلود (2.8MB)

دیگر خبرها

  • ژابی آلونسو: مشتاق تماشای رئال-بایرن هستم
  • واکنش کارلو آنچلوتی به پنالتی رودیگر و صعود رئال مادرید به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • رئال مادرید بیش از دو برابر بارسلونا به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیده است
  • ۱۰ بار حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به عنوان سرمربی؛ آنچلوتی به رکورد گواردیولا رسید
  • لیگ قهرمانان اروپا / رئال با حذف منچسترسیتی راهی نیمه‌نهایی شد
  • رکورد بی‌نظیر رئال مادرید در لیگ قهرمانان؛ 12 صعود به نیمه‌نهایی در 14 فصل اخیر!
  • هری کین: تقابل با رئال مادرید؟ نیمه‌نهایی خیلی خیلی بزرگی می‌شود
  • رئال راهی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان شد
  • دورتموند - پاری سن ژرمن؛ اولین بازی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • صعود دورتموند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پس از ۱۱ سال