Web Analytics Made Easy - Statcounter

گواردیولا بسیار خوشحال است که بالاخره حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا همراه با سیتیزن ها را تجربه می کند. 

پپ گواردیولا پس از برد ۲-۱ منچسترسیتی مقابل بروسیا دورتموند، هنگام مصاحبه با خبرنگاران احساسات خود را بروز داد.

به گزارش طرفداری و به نقل از BBC، تیم گواردیولا همچون دیدار رفت نماینده آلمان را با نتیجه ۲-۱ شکست داد تا حریف پاری سن ژرمن در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی اسپانیایی سیتیزن ها پس از بازی گفت:

بی اندازه برای این باشگاه، مدیریت، هواداران، برای همه و همه خوشحال هستم. این دومین باری است که به نیمه نهایی رسیده ایم بنابراین صحبت از دفعه اول در تاریخ باشگاه نیست ولی ما برای رسیدن به اینجا تلاش زیادی کردیم. به جز ۱۰ دقیقه ابتدایی که حریف خوب بود، ما عالی ظاهر شدیم. واقعا بابت حضور در نیمه نهایی و از این که یکی از چهار تیم برتر اروپا هستیم خوشحالم. خوشحالم که مقابل حریفانی بزرگ و قوی قرار می گیریم و ما هم تلاش خواهیم کرد تا عملکرد خوبی داشته باشیم. 

این جام دلچسب است ولی در عین حال ناعادلانه چون اگر از آن حذف شوید، می گویند یک ناکامی رقم خورده است، یک فاجعه. این در حالی است که ۱۱ ماه در لیگ برتر و سایر رقابت ها بازی می کنیم. 

امروز یک پنالتی به خاطر خطای هند اعلام شد که شاید در روز دیگری پنالتی گرفته نمی شد. ما مقابل تاتنهام هم مدعی خطای پنالتی بودیم ولی داور اعتقاد دیگری داشت. در این رقابت ها، همه چیز به شرایط لحظه ای بستگی دارد. اما نکته مهم این است که در نیمه دوم تیم ما با شخصیت ظاهر شد.

فیل (فودن) پس از گلزنی همه را پشت سر گذاشت و به من رسید. آن شادی برای کل باشگاه بود، همه آن هایی که تلاش زیادی انجام می دهند، برای مسیری که تا رسیدن به اینجا طی کرده ایم. چه چیزی به فیل گفتم؟ گفتم: «آفرین، شوت خوبی بود». 

اخبار داغ 

دید زدن حمام زنانه توسط 2 برادر تهرانی + عکس افشاگری عجیب داماد علی انصاریان: دو ماه مقاومت کردم این عکس را پخش نکنم دنیا مبهوت سوپرگل طارمی؛ گل ستاره ایرانی باید نامزد پوشکاش شود / تصاویر ادامه تبعیض ‌ها بین پرسپولیس با حریفان / اعتراض مجدد به زمین تمرین سوپرگل مهدی طارمی به چلسی با کیفیت HD (به همراه گزارش انگلیسی و عربی) مثال عجیب و 18+ نیمار درباره استفاده نکردن از مالکیت توپ

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۵۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات مهارت لوازم اندازه گیری منطقه ای خراسان رضوی در حوزه نصب کنتور تکفاز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر دفتر آموزش و برنامه ریزی نیروی انسانی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: مدیریت‌های برق شهرستان‌های تربت حیدریه، نیشابور، سبزوار، قوچان، تربت جام میزبان برگزاری این دوره از مسابقات هستند که نخستین روز از این رقابت‌ها در تربت حیدریه برگزار شد.

محمدحسین مقدسان افزود: نمایندگان دفاتر بازرسی، ایمنی، آموزش و روابط عمومی در این دوره از مسابقات حضور داشته و داوری این مسابقات را برعهده دارند.

وی گفت: برگزاری نخستین روز از این مسابقات به میزبانی مدیریت برق تربت حیدریه با حضور هفت گروه از سیمبانان شهرستان‌های مه ولات، رشتخوار، تربت حیدریه (۲ گروه)، زاوه و گناباد انجام گرفت که گروه دوم مدیریت برق تربت حیدریه بیشترین امتیاز را کسب کرد.

مدیر دفتر آموزش و برنامه ریزی نیروی انسانی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی افزود: هر گروه از شهرستان‌های خراسان رضوی شامل ۲ سیمبان است که در مجموع مهارت سیمبان‌های مدیریت‌های برق استان در نصب کنتور‌های تکفاز در این مسابقه ارزیابی می‌شود.


دیگر خبرها

  • خطیر: واگذاری استقلال بزرگ ترین اتفاق بعد از قهرمانی آسیا بود
  • خطیر: خوشحالم واگذاری استقلال در زمان مدیریت من رقم خورد + فیلم
  • خطیر آماده تحویل مدیرعاملی به مالک استقلال
  • علی خطیر: امروز بزرگ‌ترین اتفاق برای باشگاه استقلال بعد از قهرمانی آسیا رقم خورد
  • خطیر: خوشحالم واگذاری استقلال در زمان مدیریت من رقم خورد
  • خطیر: چه باشم و چه نباشم برای استقلال خوشحالم
  • یوسین بولت: به بلینگام گفتم خوشحالم جلوی سه‌گانه منچسترسیتی را گرفتی
  • گواردیولا: بازیکنانم باید دو روز در یخچال بمانند!
  • آغاز مسابقات مهارت لوازم اندازه گیری منطقه ای خراسان رضوی در حوزه نصب کنتور تکفاز
  • همه علیه ستاره بارسا: حق با گواردیولا بود!