Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@08:24:41 GMT

گوندوگان: مبارزه برای فتح چهار جام دشوار نیست

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۵۴۷۲

گوندوگان: مبارزه برای فتح چهار جام دشوار نیست

ایلکای گوندوگان، ستاره آلمانی منچسترسیتی این تیم را شایسته حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان می داند.

به گزارش "ورزش سه"، سیتی با کسب برتری 1-2 در هر دو دیدار رفت و برگشت راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان شد. حالا سیتیزن ها فرصت قهرمانی در هر چهار جام این فصل را دارند و ایلگای گوندوگان ضمن تمجید از عملکرد تیمش رسیدن به این هدف را خیلی دشوار نمی داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ایلکای گوندوگان گفت: "این پیروزی خیلی معنی دارد و باشگاه شایسته این موفقیت است. رسیدن به نیمه نهایی برای اولین بار با این تیم خوشحال کننده است و بدیهی است که ما از این اتفاق بسیار هستیم. امروز یک بار دیگر شخصیت مان را ثابت کردیم. ما در 15 دقیقه اول بازی خوبی انجام نداده و به دردسر افتادیم.

 

 

به اندازه کافی شجاع نبودیم و از حذف شدن می ترسیدیم و این کاملا واضح بود. اما پس از دریافت گل بهتر شدیم و با مالکیت بیشتر، حفظ توپ و ایجاد موقعیت های خوب جریان مسابقه را در کنترل خودمان درآوردیم.

 

ما می دانیم که این رقابت همه ساله چقدر سخت است. بازی با دورتموند بسیار دشوار بود و این تیم از کیفیت بالایی برخوردار است. آنها در روز خوب شان می توانند هر تیمی را شکست دهند و در نیمه اول نیز به نظر می رسید این اتفاق رخ خواهد داد. ما خودمان را ثابت کردیم و آماده مبارزه در نیمه نهایی هستیم.

 

برای من مبارزه برای فتح چهار جام آنقدرها هم دشوار نیست زیرا ما کار دیگری نداشته، حرفه ای هستیم و برای کسب موفقیت بازی می کنیم. ما فقط به دنبال کسب برتری در دیدار بعدی هستیم و این همان کاری است که شنبه هم انجام خواهیم داد."

منچستر سیتی ایلکای گوندوگان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر سیتی ایلکای گوندوگان نیمه نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۵۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکبری ماراتن برده را باخت/ عطایی فینالیست شد

تیم فولاد سیرجان ایرانیان با شکست پیکان به فینال لیگ برتر والیبال صعود کرد.

به گزارش ایسنا، تیم‌های والیبال پیکان تهران و فولاد سیرجان ایرانیان در دومین دیدار مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال از ساعت ۲۰ به مصاف هم رفتند.  

دو تیم در حالی روبروی هم قرار گرفتند که شاگردان بهروز عطایی در فولاد در اولین دیدار نیمه نهایی به پیروزی رسیده بودند.  

این دیدار با برتری سه بر دو (۱۹ بر ۲۵، ۲۱ بر ۲۵، ۲۷ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۹ و۱۵ بر ۹) فولاد سیرجان ایرانیان به پایان رسید و این تیم با دو پیروزی در نیمه‌نهایی به فینال لیگ برتر صعود کرد.

پیکان در حالی شکست خورد که دو ست اول را برنده شده بود و در ست سوم‌ هم شانس پیروزی داشت اما در امتیازات پایانی ست سوم شکست خورد تا کار به ست‌های بعد کشیده شود.  

 شاگردان پیمان اکبری در پیکان امشب در ست اول تیم برتر میدان بودند و با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به برتری رسیدند. آنها در ست دوم هم ۲۵ بر ۲۱ به پیروزی رسیدند تا یک قدم به پیروزی در این بازی نزدیک‌تر شوند.

پیکان در ست سوم هم تیم برتر میدان بود اما فولاد بازی را به تساوی کشاند. بازی در امتیازات پایانی نزدیک بود و فولاد توانست ۲۷ بر ۲۵ برنده این ست باشد. شاگردان بهروز عطایی از ابتدای ست چهارم نبض بازی را در دست گرفتند و پیش افتادند در نهایت ۲۵ بر ۱۹ برنده شدند و کار را به ست پنجم کشاند. فولاد ست پنجم را هم ۱۵ بر ۹ پیروز شد و به فینال رسید. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • انتقاد تند گوندوگان از خودش!
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| برتری شهرداری مقابل پلیس عراق
  • اولین بازی نیمه نهایی باشگاه‌های بسکتبال غرب آسیا
  • اولین بازی نیمه نهایی باشگاه های بسکتبال غرب آسیا
  • ارومیه با پیروزی کار را به بازی سوم کشاند
  • شهداب مغلوب درناها شد/ فینالیست در بازی سوم مشخص می‌شود
  • بوکس جاده ابریشم؛ ۴ نماینده ایران در نیمه‌نهایی مبارزه می‌کنند
  • واکنش کاپیتان پیکان به شکست در نیمه‌نهایی والیبال
  • لیگ برتر والیبال| صعود فولاد به فینال با کامبک مقابل پیکان
  • اکبری ماراتن برده را باخت/ عطایی فینالیست شد