Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@23:40:09 GMT

زیدان: به تیمم افتحار می کنم؛ قهرمانی می خواهیم

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۵۴۷۷

زیدان: به تیمم افتحار می کنم؛ قهرمانی می خواهیم

زین الدین زیدان می گوید هنوز فاتح چیزی نشده اند ولی برای قهرمانی لیگ قهرمانان انگیزه بالایی دارند.

به گزارش "ورزش سه"، زین الدین زیدان یک بار دیگر توانست رئال را به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برساند. او بین سال های 2016 تا 2018 سه بار متوالی رئال را نه تنها به نیمه نهایی رساند که در نهایت قهرمان کرد ولی سال گذشته در یک هشتم نهایی نتوانست رئال را از سد منچسترسیتی عبور بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امشب رئال با کسب تساوی بدون گل برابر لیورپول موفق شد در مجموع دو بازی رفت و برگشت با برتری 3-1 تیم صعود کننده به جمع 4 تیم پایانی باشد و باید به مصاف چلسی برود.

 

 

 

 

زیدان در پایان بازی گفت:« زجر کشیدیم و البته انتظار این را هم داشتیم. هدف ما رسیدن به نیمه نهایی بود و به آن رسیدیم. بازی را به خوبی مدیریت کردیم و البته مقاطع دشواری را هم تجربه کردیم ولی در نهایت معتقدم که باید به کاری که امشب انجام دادیم بسیار افتخار کنیم.

15 دقیقه اول بازی را لیورپول خوب شروع کرد و این طبیعی هم بود. بازی رفت را باخته بودند و باید در زمین خودشان هجومی کار می کردند. باید فشار این تیم را تحمل می کردیم و به خوبی هم از پس این کار برآمدیم.»

 

 

 

 

زیدان ادامه داد:« باید بگویم که یک تیم متحد هستیم. اتفاقات زیادی رخ داده ولی باعث منسجم تر شدن تیم شده است. غایبان زیادی داریم اما جانشینان به خوبی ارزش شان را اثبات کردند. این تیم همیشه آماده چالش های بزرگ است و چیزهای بیشتری می خواهد. می خواهیم قهرمان شویم و هنوز فاتح هیچ چیز نشده ایم. خوشحالم که در لیگ قهرمانان و لالیگا زنده و صاحب شانسیم.»

 

چلسی:« باید کمی استراحت کنیم چون قبل از بازی با چلسی در لالیگا بازی مهمی داریم. خوشحالم که به نیمه نهایی رفتیم و به وقتش به چلسی فکر خواهیم کرد.»

 

رئال مادرید لیورپول چلسی زیدان (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید لیورپول چلسی زیدان سرمربی نیمه نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۵۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!

ستاره آلمانی می‌گوید هم رئال و بارسا در ال‌کلاسیکو از سطح ایده‌آل خود فاصله گرفته بودند.

طرفداری | تونی کروس معتقد است رئال مادرید می‌توانست با نتیجه سنگین‌تری بارسلونا را شکست دهد.

روز یک‌شنبه دیدار جذاب و هیجان‌انگیز تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا از هفته سی‌ودوم لالیگای اسپانیا با پیروزی 3-2 لوس‌بلانکوس به پایان رسید. رئال که یک بار در نیمه اول و یک بار هم در نیمه دوم از بارسا عقب افتاد، سرانجام با گل لحظه‌اخری جود بلینگام فاتح سومین ال‌کلاسیکوی فصل شد و جشن قهرمانی زودهنگام لالیگا را در سانتیاگو برنابئو برپا کرد. در حالی که رئال در آخرین ثانیه‌ها موفق به زدن گل برتری شد، تونی کروس معتقد است تحت شرایطی بارسا با نتیجه سنگین‌تری برنابئو را ترک می‌کرد.

به رسم هر هفته، تونی کروس در پادکست Einfach mal Luppen که به همراه برادرش فلیکس اداره می‌کند، شرکت کرد و طبیعتاً موضوع صحبت برادران کروس، ال کلاسیکوی روز یکشنبه بود. ستاره آلمانی به بررسی پیروزی مقابل بارسلونا و کیفیت دو تیم پرداخت. تونی کروس در این‌باره گفت:

حقیقت این است که ال کلاسیکو از نظر سطح کیفی، خیلی بازی خوبی نبود. هر دو تیم اشتباهات زیادی مرتکب شدند و توپ‌های زیادی را از دست دادند. در واقع ما اگر خوب بازی می‌کردیم، می‌توانستیم 4-0 بارسا را شکست دهیم. آن‌ها خصوصاً در نیمه اول اصلاً فشار زیادی نیاوردند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • به حذف رئال از لیگ قهرمانان باور دارم
  • امسال بالاخره سال قهرمانی پی‌اس‌جی است
  • تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!
  • پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • در تاریخ ماندگار شد / آرسنال چلسی را با 5 گل به توپ بست +فیلم
  • گل برای پوچ، یک اخراج پرسروصدا در راه است
  • آرسنال ۵ - ۰ چلسی/ شیر‌های بی دندان به توپ بسته شدند+ فیلم
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم