Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-19@19:53:48 GMT

آخرین تمرین استقلال قبل از بازی با الاهلی

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۵۵۰۳

آخرین تمرین استقلال قبل از بازی با الاهلی

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال پیش از مصاف با الاهلی از ساعت ۲۱:۴۵ به وقت محلی با صحبت‌های فرهاد مجیدی آغاز شد و بازیکنان در ادامه به گرم کردن زیر نظر نوشادی مشغول شدند.

 بخش دیگری از تمرین به کارهای سرعتی اختصاص پیدا کرد.

احمد مددی مدیرعامل استقلال هم نظاره گر این تمرین بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این تمرین، بازیکنان بعد از پاسکاری ترکیبی به فوتبال درون تیمی مشغول شدند.

بخش پایانی این تمرین را مرور تاکتیک‌های گلزنی تشکیل داد.

این آخرین تمرین آبی پوشان قبل از رویارویی با الاهلی عربستان بود. استقلال 45 دقیقه بامداد جمعه به مصاف حریف سعودی خود می رود.

پربیننده ترین سبک جالب حرف زدن مسی با همسرش + عکس وخامت حال ملی پوش سابق کشتی + عکس تماشاگران هندی در تمرین پرسپولیس + عکس تست کرونا علی کریمی در جده +عکس طارمی جاودانه شد +عکس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استقلال برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۵۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر شاگردان الهامی به قائمشهر برای مصاف با تراکتور

نساجی پشت درهای بسته تمرین کرد تا برای بازی با تراکتور آماده شود.

طرفداری | شاگردان الهامی بازی حساسی با تراکتور دارند.

تیم فوتبال نساجی مازندران که برای بقا در لیگ برتر تلاش می‌کند، پس از تساوی ارزشمند مقابل سپاهان در اصفهان، آماده میزبانی از تراکتور تبریز در دیداری حساس و سرنوشت‌ساز است. شاگردان ساکت الهامی که می‌دانند برای بقا در لیگ برتر کار سختی در پیش دارند، امیدوارند با حمایت هواداران پرشور خود در ورزشگاه وطنی، از سد تراکتور عبور کنند.

نساجی که تمرینات خود را در تهران دنبال می‌کرد، برای دیدار با تراکتور به قائمشهر بازگشت. اعضای این تیم پس از فرود در فرودگاه دشت ناز ساری، با حضور در مزار شهدای مدافع حرم و نادر دست‌نشان، یاد و خاطره این عزیزان را گرامی داشتند. شاگردان الهامی سپس در ورزشگاه وطنی و پشت درهای بسته به تمرین پرداختند تا خود را برای جدالی سخت با تراکتور آماده کنند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • سعید دقیقی: وظیفه داریم کمک کنیم شایسته‌ترین تیم قهرمان شود
  • صحبت درباره علاقه به استقلال؟ چیزی یادم نمی‌آید!
  • دقیقی: فردا دنبال انجام بازی زیبا هستیم
  • دقیقی: دنبال بازی سریع، روان و پرموقعیت برابر استقلال هستیم
  • پورموسوی: با جذب بازیکنان خارجی در نیم‌فصل دوم جبران کردیم
  • سفر شاگردان الهامی به قائمشهر برای مصاف با تراکتور
  • آخرین تمرین ملی پوشان فوتسال پیش از شروع جام ملت‌ها
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به آبادان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به آبادان
  • گزارش تمرین پرسپولیس با دو مصدوم