Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع خبری از هدف قرار گرفتن پایگاه نظامی ترکیه در استان نینوای عراق با شلیک چند راکت و خمپاره خبر دادند.

به گزارش ایمنا، در ادامه شب پرالتهاب و تنش چهارشنبه عراق هدف قرار گرفتن پایگاه نظامی ترکیه در استان نینوا چند کشته و زخمی برجای گذاشت.

شفق نیوز نزدیک به حزب کردستان عراق به نقل از یک منبع ارشد امنیتی در استان نینوا نوشت که اردوگاه محل استقرار نیروهای ارتش ترکیه هدف حملات موشکی قرار گرفت که منجر به زخمی شدن یک غیرنظامی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس دو موشک اردوگاه زلیکان را در شمال نینوا هدف قرار دادند که در آن نیروهای ترک حضور دارند، یکی از این دو موشک به داخل اردوگاه سقوط کرد اما هنوز تلفات آن مشخص نیست.

همچنین به نقل از یک منبع امنیتی اعلام شده که این اردوگاه با سه موشک مورد حمله قرار گرفت.

خبرگزاری ناس نزدیک به دولت عراق نیز از اطلاعیه وزارت دفاع ترکیه درباره کشته شدن یک سرباز خبر داد. هنوز جزئیات بیشتری در دست نیست.

ترکیه ضمن ایجاد پایگاه‌هایی در خاک عراق، حملاتی را علیه نیروهای کرد در شمال عراق ترتیب می‌دهد که از نظر دولت آنکارا تروریست محسوب می‌شوند.

گفتنی است بعد از چند حمله به کاروان‌های لجستیک ارتش آمریکا در روز چهارشنبه؛ همچنین فرودگاه اربیل هدف حمله قرار گرفت.

منبع: ایرنا کد خبر 487029

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آنکارا عراق اربیل اربیل عراق ترکیه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۵۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی حزب الله به ۲ پایگاه نظامی ارتش اسرائیل

حزب الله لبنان ساعتی بعد از فعال شدن آژیرهای هشدار و پدافند رژیم اسرائیل در شمال غرب فلسطین اشغالی از حملات پهپادی به مقرهای تیپ گولانی و ایگوز ارتش اسرائیل خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، حزب الله لبنان بعد از فعال شدن آژیرهای هشدار و پدافند رژیم اسرائیل در شمال غرب فلسطین اشغالی اعلام کرد که با پهپادهای فریب‌کار و تهاجمی مقرهای تیپ گولانی و تیپ ایگوز ارتش رژیم اسرائیل را در پادگان «شراغا» واقع  در شمال شهر عکّای اشغالی هدف قرار داده است.

در بیانیه حزب الله لبنان آمده است : مقاومت اسلامی در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها و در پاسخ به تجاوزات اسرائیل به شهرک «عدلون» در جنوب لبنان و ترور یکی از برادران مجاهد، ساعت 13:40 روز سه شنبه 23-04-‌‏2024 در یک حمله هوایی ترکیبی با پهپادهای عملیاتی و هجومی، مقر تیپ گولانی و مقر واحد 621 ایگوز در پادگان شراغا در شمال شهر اشغالی عکا را هدف قرار دادند و پهپادها مستقیما به هدف اصابت کرده است.

حمله پهپادی رژیم صهیونیستی در عمق خاک لبنان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حملات موشکی، راکتی و پهپادی مقاومت لبنان و فلسطین به پایگاه‌های مختلف صهیونیست‌ها
  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به سه پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی
  • ادعای تخریب رادار اس ۳۰۰ پایگاه شکاری اصفهان واقعیت دارد؟
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی
  • بررسی ادعای تخریب رادار اس ۳۰۰ پایگاه هشتم شکاری اصفهان
  • خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می سازند
  • پایگاه‌های اشغالگران صهیونیست زیر آتش سنگین حزب‌الله
  • نتانیاهو هیتلر زمان، نمی‌تواند فرار کند | ترکیه در عراق عملیات نظامی انجام می دهد؟
  • حمله پهپادی حزب الله به ۲ پایگاه نظامی ارتش اسرائیل
  • هشدار درباره خطر حملات پهپادی برای امنیت ملی آمریکا