Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، پورتو می‌دانست که برای برگرداندن شکست دو بر صفر خانگی در بازی رفت که به میزبانی سویل برگزار شد، به کمی معجزه اروپایی نیاز دارد.

شاگردان «توماس توخل» در دیدار برگشت یک چهارم نیز که در همان ورزشگاه برگزار شد، قاطعانه ایستادگی کردند و «انگولو کانته» و «ژورژینیو» به طور برجسته در پست هافبک دفاعی تحسین برانگیز بودند اما درست زمانی که هواداران از شگفتی دقایق پایانی ناامید شده بودند، ستاره ایرانی بیننده‌های تلویزیونی را هاج و واج گذاشت و به سبک گل «کریستیانو رونالدو» به یوونتوس در زمان حضور در رئال و قیچی «گرت بیل» به لیورپول شگفتی آفرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارسال امیدوار کننده نانو روی دروازه چلسی کافی بود تا بازی دوباره جان تازه‌ای بگیرد و در حالیکه زمان به دقیقه ۹۳ نزدیک می‌شد، و تنها یک دقیقه تا پایان زمان‌های تلف شده باقی مانده بود، طارمی با یک ضربه قیچی برگردان جسورانه و غیرقابل مهار توپ را به کنج سمت چپ دروازه آبی‌های لندن فرستاد.

مهاجم پورتو که به نخستین ایرانی تبدیل شد که در یک چهارم لیگ قهرمانان اروپا گلزنی می‌کند، به نظر در زمان زدن قیچی روی هوا معلق بود؛ جالب این بود که پس از به صدا درآمدن صدای سوت پایان بازی، «توماس توخل» قیچی تحسین برانگیز طارمی را تنها «خوش شانسی» خواند.

توخل در این خصوص گفت: به غیر از گلی که اتفاقی دریافت کردیم، هیچ موقعیتی در اختیار حریف قرار ندادیم.

با این وجود، «راب گرین» گلر اسبق تیم ملی انگلیس و باشگاه چلسی در گفت‌وگویی تلویزیونی با ابراز شگفتی از این ضربه، گفت: آنها (پورتو) ارسال‌های زیادی داشتند و چه قیچی برگردانی! شیرین به گوشه بالایی دروازه نشست؛ چلسی خیلی خوب دفاع کرد اما این ضربه کاملا ناگهانی بود. این یکی از بهترین گل‌های تاریخ لیگ قهرمانان بود.

در این بین، طارمی مدعی شد که حق تیم پورتو در این بازی بیشتر بوده و تاکید کرد: اگر کمی شانس داشتیم می‌توانستیم برنده بازی باشیم. بد نبودیم اما کافی نبود. استحقاق زدن یک گل دیگر را داشتیم اما بهرحال حضور موفقی در لیگ قهرمانان داشتیم.

منبع: ایرنا

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: پورتو طارمی پوشکاش چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۵۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت

سرمربی پیشین رئال مادرید خاطره‌ای از دوران حضورش در رئال مادرید تعریف کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورینیو در گفت‌‌وگو با سرویس رسانه‌ای «آمازون پرایم ویدئو» با یادآوری  شکست رئال مادریدِ تحت‌هدایتش مقابل بایرن مونیخ در ضربات پنالتی در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قصل 12-2011 لیگ قهرمانان اروپا که رؤیای قهرمانی‌شان در آن فصل را به باد داد، گفت: ما در آن مقطع بهترین تیم اروپا بودیم. ما فاتح لالیگا شده بودیم و رکورد بیشترین امتیار و رکورد گلزنی را شکسته بودیم و می‌توانستیم در صورت رسیدن به فینال لیگ قهرمانان به پیروزی برسیم. شکست مقابل بایرن در ضربات پنالتی بدترین شب دوران مربیگری‌ام بود.

وی افزود: بعد از شکست مقابل بایرن مونیخ در حال رانندگی به سمت خانه‌ داشتم گریه می‌کردم و این تنها باری بود که این کار را کردم. کمی بعد ژرژ مندز (مدیر برنامه‌های رونالدو و مورینیو) به من زنگ زدم و گفت "یک لطفی به من کن و برو به خانه کریستیانو چون او حالش خیلی بد است". من هم در جواب به مندز گفتم که "که من هم حال خوشی ندارم"، اما به خودم گفتم که خودت را جمع و جور کن، گریه بس است و برو به خانه کریستیانو. ما پس از آن شکست نابود شده بودیم.

نظر مورینیو درباره دوران مربیگری‌ در رُم و مقصد بعدی‌‌اش

رئال مادرید بار دیگر در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف بایرن مونیخ برود. دو تیم در تاریخ 11 اردیبهشت در بازی رفت و در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا به مصاف هم خواهند رفت که بر اساس گزارش روزنامه فرانسوی «اکیپ»، کلمنت تورپین از فرانسه قضاوت این بازی را برعهده خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • شرایط عجیب در پورتو؛ سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • گل‌های ماندگار و فراموش نشدنی مسی و رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا (فیلم)
  • اوسمار قید استادیوم استادیوم آزادی را زد
  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • اوسمار ویرا: مسی یا رونالدو؟ مسی؛ رونالدوی اصلی، رونالدوی برزیلی است!
  • مهاجمان پرسپولیس می‌روند و پوشکاش می‌شوند!
  • پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال