Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@16:51:13 GMT

تولد نوزاد نادر دو سر در هند! +عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۵۶۰۷

تولد نوزاد نادر دو سر در هند! +عکس

باشگاه خبرنگاران: تولد یک نوزاد نادر با دو سر و سه دست در هند خبرساز شده است. این نوزاد روز یکشنبه و در یک بیمارستان غیردولتی در «اوماکانت پاریدا» در منطقه کِندراپارا هند به دنیا آمد. هویت پدر این کودک «آمبیکا» و اهل روستای کانی در منطقه راجنگار اعلام شده است.

دکتر «دِباشیس ساهو»، متخصص اطفال در بیمارستان مرکزی منطقه کندراپارا در این باره گفت: «این نوزاد تازه متولد شده با دو دهان غذا می‌خورد، با دو بینی نفس می‌کشد و در واقع دوقلو‌هایی اند که دارای یک بدن واحد، سه دست و دو پا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی افزود: «این نوزاد با عمل سزارین و در یک بیمارستان غیردولتی به دنیا آمد و سپس به بیمارستان مرکزی منطقه کندراپارا منتقل شد. این نوزاد اکنون از لحاظ جسمی سالم است، اما او را برای درمان تخصصی به انستیتو فوق تخصصی اطفال سردار والابهب‌های منتقل کرده ایم.»

گفتنی است؛ پدر کودک از مقامات دولتی محلی در ایالت اودیشا برای تامین مخارج عمل جداسازی فرزندان خود درخواست کمک مالی کرده است.

منبع: فردا

کلیدواژه: هندوستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۵۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طوفان در زاهدان جان یک نفر را گرفت

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس بیمارستان خاتم‌الانبیاء زاهدان از فوت یک شهروند براثر طوفان ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

فرزانه کوشا اظهار کرد: وزش باد شدید امروز در زاهدان موجب شد یک دیوار بر روی تعداد هفت نفر از همشهریان زاهدانی سقوط کند.

وی ادامه داد: این افراد توسط خانواده به بیمارستان منتقل شدند که پس از معاینات و اقدامات درمانی یک نفر فوت، یک نفر ترخیص و پنج نفر در اورژانس بستری شدند.

رئیس بیمارستان خاتم الانبیاء زاهدان گفت: به دنبال فروریختن دیوار به دلیل وزش باد، مریم براهویی ۱۳ ساله بدون علائم حیاتی به بیمارستان منتقل و با وجود انجام عملیات احیا توسط پزشکان متاسفانه فوت شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بهترین زمان برای تولد نوزاد (فیلم)
  • بیمارستان صحرایی در منطقه محروم «میربگ» دلفان برپا می‌شود
  • تولد اولین نوزاد طرح نفس در کوهدشت
  • تولد ماهانه ۱۱۰ نوزاد در بیمارستان امام رضای کبودراهنگ
  • طوفان در زاهدان جان یک نفر را گرفت
  • توفان در زاهدان جان یک نفر را گرفت
  • پادشاه عربستان به بیمارستان منتقل شد
  • هر ۸۴۰ تولد؛ یک نوزاد مبتلا به شکاف لب / بهترین زمان جراحی برای بیماران
  • به ازای هر ۸۴۰ تولد یک نوزاد دچار شکاف لب می‌شود
  • مهارت کارشناسان اورژانس ناجی مادر و نوزاد دوقلویش