Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@06:17:45 GMT

رقابت غول‌های اروپایی برسر بلوتی

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۵۶۵۳

مهاجم ایتالیایی تیم فوتبال تورینو مورد توجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی قرار دارد.

خبرگزاری میزان - نشریه ایتالیایی «توتو اسپورت» خبر داد؛ آندره‌آ بلوتی مورد توجه باشگاه بزرگ اروپایی قرار گرفته و ممکن است در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی پیش‌رو تورینو را ترک و راهی تیمی دیگر شود.

طبق این گزارش، باشگاه‌های ایتالیایی میلان، ناپولی، رم، فیورنتینا و اینتر برای به خدمت گرفتن این مهاجم ۲۷ساله با باشگاه‌‌های انگلیسی منچستریونایتد، چلسی و تاتنهام رقابت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلوتی که در سال ۲۰۱۵ از پالرمو به تورینو پیوست، تاکنون در ۲۲۰ بازی برای این تیم به میدان رفته و ۱۰۴ گل نیز به ثمر رسانده است.

او در فصل جاری هم آمار ۱۲ گل‌زده و ۶ پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اینتر لوکاکو و لائوتارو را نمی‌فروشد

انتهای پیام/

برچسب ها: بلوتی تورینو اینتر منچستریونایتد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینتر بلوتی تورینو اینتر منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۵۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاناوارو سرمربی اودینزه شد

باشگاه اودینزه پس از قطع همکاری با گابریله چوفی از فابیو کاناوارو به عنوان سرمربی جدید خود رونمایی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه اودینزه که در پی تداوم نتایج ضعیف این تیم در رقابت‌های فصل جاری اقدام به اخراج گابریله چوفی از سمت سرمربیگری اودینزه کرد، بعدازظهر امروز (دوشنبه) به طور رسمی فابیو کاناوارو را به عنوان سرمربی جدید این تیم ایتالیایی معرفی کرد. قرارداد این مربی ایتالیایی تا پایان فصل جاری اعتبار خواهد داشت و گزینه تمدید قرارداد نیز در این قرارداد گنجانده شده که البته منوط به عملکرد اودینزه در بازی‌های باقیمانده فصل جاری دارد. این اولین تجربه مربیگی کاناواری 50 ساله در سری A است.

برنده توپ طلا در سال 2006، در فصل 14-2013 وارد عرصه مربیگری و به عنوان دستیار کوزمین اولاریو در الهلال عربستان مشغول به کار شد. او در سال 2014 اولین تجربه سرمربیگری‌اش را با تیم گوانگژو اورگراند چین داشت و در ادامه هدایت النصر عربستان، تیانجین کوانجین، گوانگژو اورگراند و تیم ملی چین (تنها دو بازی روی نیمکت این تیم بود) را برعهده گرفت و در نهایت فصل 23-2022 اولین تجربه مربیگری‌اش در اروپا را با قبول سرمربیگری بنونتو داشت. کاناوارو در 17 بازی که روی نیمکت این تیم ایتالیایی بود، آمار 3 برد، 7 تساوی و 7 شکست را از خود برجای گذاشت.

ابراز علاقه کاناوارو برای هدایت رایگان ناپولی

اودینزده که شنب شب در دیداری خارج از خانه در چارچوب هفته سی‌وسوم سری A ایتالیا با نتیجه یک بر صفر مغلوب هلاس ورونا شد، در حال حاضر در رده هفدهم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها جای دارد و برای بقا در این لیگ می‌جنگد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شکار بزرگ لیورپول از ایتالیا
  • مروری بر ستاره‌های روی پیراهن تیم‌های ایتالیایی؛ اینتر ششمین ستاره طلایی را شکار کرد
  • اکران «اینترستلار» ایتالیایی در سن سیرو
  • لجبازی میلان با اینتر: جشن قهرمانی ممنوع!
  • دلیل غیبت رییس اینتر در قهرمانی: ترس از بازداشت!
  • جدول بیشترین قهرمانی سری آ / اینتر دومین تیم پرافتخار شد
  • اینتر و تکرار سریع‌ترین قهرمانی تاریخ سری آ برای دومین بار
  • کاناوارو سرمربی اودینزه شد
  • اینتر با اینزاگی فقط برای قهرمانی‌ها می‌جنگد
  • بالاگرفتن اختلافات میان مقامات تل‌آویو برسر تبادل اسرا