Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان فرماندار الیگودرز می‌گوید: در بحث شیوع کرونا وضعیت این شهرستان فوق بحرانی است.

ماشاءالله نعمتی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: طبق آمار در ۲۴ ساعت گذشته ۵۵۴ نمونه تست از افراد مشکوک به کرونا در این شهرستان گرفته شده که تقریباً نیمی از آنها مثبت بوده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۱۱۰ نفر نیز در بیمارستان بستری بوده و همچنان آمار کرونایی‌ها در الیگودرز سیر صعودی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نعمتی تأکید کرد: به رغم تلاش‌های صورت‌گرفته اما وضعیت الیگودرز در حال حاضر فوق بحرانی است.

فرماندار الیگودرز یادآور شد: با توجه به شرایط تا پایان هفته شهر الیگودرز در قرنطینه خواهد بود و ادارات و بانک‌های این شهرستان تعطیل هستند.

وی با اشاره به تلاش برای جلوگیری از برگزاری هرگونه مراسم در الیگودرز، تصریح کرد: تاکنون چندین داماد در روز جشن و همچنین گروه فیلمبرداری، موسیقی و گل‌فروشی بازداشت شده و بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا در الیگودرز، برای تحویل جنازه اموات از صاحبان عزا ضمانت گرفته شده که بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی و با حضور تعداد معدودی مراسم برگزار شود و با پیشنهاد اعضای ستاد دفن اموات تنها در شب صورت خواهد گرفت.

نعمتی گفت: مردم اگر توصیه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند، شرایط بهتر خواهد شد اما در غیر این صورت وضعیت هر روز بدتر می‌شود.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها الیگودرز ایسنا فرمانداري کروناویروس همه باهم علیه کرونا همه با همه علیه کرونا همه با هم کرونا اليگودرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۵۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار اینترنتی در الیگودرز

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛فرمانده انتظامی شهرستان الیگودرز گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا مبنی بر اینکه مبلغی از حساب بانکی وی بدون اطلاع برداشت شده است بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت. 
سرهنگ علی اسدالهی افزود:کارشناسان پلیس فتا با اقدام سریع و به موقع و با رصد‌های اطلاعاتی، دو متهم برداشت‌های غیرمجاز را شناسایی و با دستور مقام قضایی، متهم برداشت غیر مجاز ۳۰۰ میلیون ریالی از حساب بانکی چهار شهروند  دستگیر و وجوه مذکور به حساب آنان استرداد شد.
فرمانده انتظامی گفت:شهروندان هرگز اطلاعات بانکی خود را در اختیار دیگران قرار نداده و امور بانکی خود را به دیگران محول نکرده و ضمن حفاظت از رمز بانکی از نوشتن آن بر روی کارت اجتناب و تراکنش‌های مالی خود را با فعال کردن سیستم پیامک حساب بانکی کنترل کنند.

دیگر خبرها

  • سرپرست جدید جهاد کشاورزی استان بوشهر معرفی شد+عکس
  • برگه تقلب رئیس جمهور آمریکا لو رفت | سندی برای ابتلای جو بایدن به ‌آلزایمر! | عکس
  • واکنش گروهی از مردم ایران به هر بحرانی
  • (ویدیو) حمله با چاقو به کشیش کلیسای آشوری
  • مهمترین اقداماتی که در شرایط اضطراری باید انجام داد + فیلم
  • توقیف محموله کولر آبی قاچاق در الیگودرز
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در شهرستان الیگودرز
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در الیگودرز
  • کاهش تراز دریای خزر به بیش از یک متر رسید
  • عدم تاثیر مصرف استامینوفن در بارداری بر خطر ابتلای کودک به اوتیسم