Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@23:50:33 GMT

ماش برگر + دستور تهیه

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۵۷۰۵

ماش برگر + دستور تهیه

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز قصد داریم طرز تهیه ماش برگر   را به شما آموزش می دهیم.

بیشتربخوانید 

طرزتهیه اسنک سویا؛ ساده و خوشمزه

مواد لازم: 

ماش: ¼، ۱ پیمانه (پخته شده)
قارچ: ۴ عدد (متوسط)
جو پرک: ¼ پیمانه
نمک: ۱ ق. م
فلفل سیاه: ½ ق. چ
پودر پیاز: ۱ ق. م
فلفل قرمز: ۱ پینچ

طرز تهیه 
تمامی مواد را داخل مخلوط کن و یا غذاساز بریزید و تا جایی که مخلوطی یک دست و خمیری شود به مخلوط کردن ادامه دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(۴-۵ دقیقه) داخل کاسه‌ای تمیز مواد را بریزید و برای ۱ ساعت داخل یخچال قرار دهید. مواد را به ۴ قسمت تقسیم کنید و با کمک دست، مواد را فرم دهید تا به شکل همبرگر در بیاید. داخل سینی مناسب فر از قبل چر شده داخل فر و یا داخل ماهی تابه گریل بر روی شعله گاز، برگر‌ها را برای ۵ دقیقه از هر سمت حرارت دهید. همراه با جوانه ماش، سبزیجات و سس‌های مخصوص برگر، همراه با نان تازه سرو کنید.

نکته‌
می‌توانید از ۱ عدد تخم مرغ کوچک در ترکیب این مواد استفاده کنید

منبع: شبکه آشپزی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آشپزی خانگی آشپزی ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۵۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد افیونی درسیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سردار دوستعلی جلیلیان گفت: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مواد مخدر در شهرستان‌های سراوان، زابل، زاهدان و خاش پس از اشراف اطلاعاتی، از فعالیت قاچاقاقچیان مواد افیونی مطلع و پس از شناسایی قاچاقچیان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
این مقام ارشد انتظامی افزود؛ سوداگران مرگ در عملیات پلیس سراوان در مواجهه با ماموران تاب مقابله با تکاوران پلیس را نداشتند و با رها کردن مواد با توجه به پستی و بلندی‌های منطقه متواری و ۵۰۰ کیلو گرم تریاک و ۱۰۰ کیلو حشیش از محل کشف و ضبط شد.
وی افزود: ماموران پلیس در یکی از خیابان‌های زابل دستور ایست را به راننده یک دستگاه خودرو پژو حامل مواد مخدر صادر کردند ولی راننده بدون توجه به ایست پلیس به مسیر خود ادامه و با رها کردن خودرو از محل فرار کرد که در بازرسی از خودرو ۲۵۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد .
????فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: قاچاقچیان مواد افیونی در یکی از محلات خاش هم با رها کردن مواد با توجه به پستی و بلندی‌های منطقه فرار کردند و ۲۹۷کیلو و ۵۰۰گرم تریاک از محل کشف و ضبط شد.
سردار جلیلیان در ادامه بیان داشت: ماموران پلیس در یکی از روستا‌های زاهدان دستور ایست را به یک دستگاه خودرو سواری پژو و حامل مواد مخدر صادر و خودرو متوقف که در این عملیات نیز از بازرسی خودرو سواری ۵۵ کیلو گرم تریاک کشف و یک سوداگر مرگ دستگیر شد.
فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: در این چهار عملیات پلیس در مجموع یک تن و ۱۱۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و ۱۰۰ کیلوگرم از نوع حشیش کشف و ضبط و یک سوداگر مرگ دستگیر، دو دستگاه خودرو توقیف و و دستگیری قاچاقچیان متواری در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • ۸۰ درصد مواد غذایی کشور در داخل تولید می‌شود
  • ورود حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است
  • پروتئین بار خانگی و روش های درست کردن آن در خانه
  • طرز تهیه کوکی زنجبیلی، ترد و خوشمزه (فیلم)
  • طرز تهیه کباب لاهماجون ، خوشمزه‌ترین کباب ترکی
  • طرز تهیه کباب لاهماجون، خوشمزه‌ترین کباب ترکی
  • طرز تهیه کیک شکلاتی فقط در ۷ دقیقه (فیلم)
  • کشف یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان
  • کشف بیش از یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد افیونی درسیستان و بلوچستان
  • اورانوس در اعماق خود مقدار زیادی متان دارد