Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها – سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا استان یزد با تاکید بر اینکه والدین از کودکان خود در برابر کرونا به صورت ویژه مراقبت کنند گفت: همشهریان به منظور حفظ سلامت خود فعالیت‌ها و ارتباطات اجتماعی غیر ضرور خود را به حداقل برسانند. - اخبار استانها -

علی صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یزد اظهار داشت: با نهایت تاسف وضعیت استان یزد به لحاظ شیوع بیماری کرونا وضعیت بسیار نامناسبی دارد و اگر این روند ادامه پیدا کند در هفته‌های آینده با شرایط بسیار سختی در حوزه بهداشت و درمان استان یزد رو به رو می‌شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: تعداد بستری‌های مشکوک به کرونا در استان یزد، امروز از 550 نفر فراتر رفت و تعداد بیماران بد حال در حال افزایش هستند که این نگرانی را ایجاد می‌کند که این هفته و هفته بعد شرایط سخت‌تری را داشته باشیم.

صالحی تصریح کرد: روند ابتلا به کرونا در استان یزد همچنان صعودی است و بستری‌های کرونایی بیمارستان‌های استان یزد هم روزانه سه رقمی است و در شبانه روز گذشته، 138 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان پذیرش شدند .

افزایش 4 برابری مبتلایان و بیماران بستری کرونا؛ ظرفیت بیمارستان‌های کردستان پُر شد/ ابتلا به کرونا «خانوادگی» شدگزارش/جزئیات تعطیلی 10 روزه مشاغل در شهرهای قرمز و نارنجی/ افزایش سرعت بستری کرونا در ایران + لیست شهرها و گروه‌های شغلیتاخت‌وتاز ویروس جهش‌یافته کرونا در استان بوشهر/ آمار بیماران بدحال افزایش یافت

وی گفت: آمار بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه به 100 نفر رسیده است و نشان‌دهنده این است که بستری افراد مشکوک به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه نسبت به هفته گذشته به دو برابر افزایش یافته است.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا استان یزد افزود: صمیمانه از مردم استان درخواست دارم به خاطر حفظ سلامتی خود و اطرافیان به رغم رعایت همه پروتکل‌ها، فعالیت‌ها و ارتباطات اجتماعی غیر ضرور خود را به حداقل برسانند و از کودکان خود مراقبت ویژه داشته باشند.

صالحی ادامه داد: با شرایط کنونی و پیش‌بینی روند افزایش بیماری به احتمال زیاد محدویت‌های کرونایی به مدت یک هفته دیگر هم در استان یزد تمدید می‌شود.

انتهای پیام/781/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیمارستان ها استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۵۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پادشاه عربستان به بیمارستان رفت

به گزارش جماران؛ تلویزیون رسمی عربستان، امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که «ملک سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه این کشور در بیمارستان تخصصی «ملک فیصل» در شهر جده بستری شده است.

ایرنا به نقل از «عربی ۲۱» نوشت: دیوان پادشاهی عربستان اعلام کرد که دلیل بستری ملک سلمان در بیمارستان، انجام معاینات دوره ای به مدت چند ساعت بوده است.

ملک سلمان بن عبدالعزیز در سال ۲۰۱۵ و پس از آنکه به مدت ۲ سال و نیم ولیعهد عربستان بود، به پادشاهی این کشور رسید.

ملک سلمان ۸۸ ساله، در ماه ژوئیه ۲۰۲۲ نیز برای انجام معاینات پزشکی در بیمارستان بستری شد و در سال ۲۰۲۰ نیز تحت عمل جراحی برداشتن طحال قرار گرفت.


 

دیگر خبرها

  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • حمله ایران، اسرائیلی ها را روان پریش کرد | اعلام آمار عجیب روی آنتن زنده رژیم اشغالگر
  • تأثیر عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • سونامیِ بستری کودکان و نوجوانان انگلیسی به خاطر عوارض سیگار الکترونیکی
  • قیمت نفت اندکی بالا رفت