Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسپولیس لیگ قهرمانان را با پیروزی آغاز کرد.

در بخش صبحانه ورزشی، نگاهی داریم به مهم‌ترین اخباری که در روز گذشته منتشر شد.

صبحانه ورزشی 1400/01/26؛ مهم‌ترین اخبار روزهای گذشته

پرسپولیس ایران 1-0 الوحده امارات؛ نگران نباشید، سوپرمن اینجاست!

پرسپولیس ایران و الوحده امارات در اولین هفته رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 1 بر 0 پرسپولیس به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری؛ سیدجلال حسینی در دقیقه 40 تک گل پرسپولیس را به ثمر رساند.

پاختاکور 3-3 تراکتور؛ یک امتیاز سهم تراکتور از نبرد پرگل!

تیم های تراکتور و پاختاکور در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند. تراکتور در این دیدار ابتدا با دو گل از رقیب ازبک خود پیش افتاد اما با تعویض های کادرفنی، انسجام تیم از بین رفت و تراکتور غافل گیر شد تا ازبک ها بازی 2-0 باخته را برد 3-2 عوض کنند اما تراکتور باز هم به بازی برگشت و این بار با نبوغ عباس زاده، یک امتیاز از این نبرد پرگل گرفت. تراکتور می توانست برنده این بازی باشد اما همین که در قدم اول شکست نخورده، برای این تیم اتفاق مثبتی است.

فولاد ایران 1-1 السد قطر؛ فرار لحظه آخری ژاوی از شکست

در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، تیم های السد قطر و فولاد ایران به مصاف هم رفتند و در پایان بازی با حساب 1-1 پایان یافت.

لیورپول 0-0 رئال مادرید؛ شاهکار زیدان در 8 روز، لایق تشویق ایستاده

پیروزی 3-1 رئال مادرید در بازی رفت خانگی، کار لیورپول را تمام کرده بود و شاگردان زیدان علیرغم غیبت مهره های کلیدی خط دفاعی، موفق شد با یک دفاع تیمی بی نقص که با چاشنی بی دقتی مهاجمان لیورپول هم در برخی صحنه ها همراه شد، راهی نیمه نهایی شود؛ آنها به مصاف دیگر تیم انگلیسی، یعنی چلسی خواهند رفت.

دورتموند 1-2 منچسترسیتی؛ بازگشت گواردیولا به نیمه نهایی با یک تیم شگفت انگیز

منچسترسیتی سرانجام گام رو به جلوی مورد انتظار را برداشت و خودش را به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رساند. سیتیزن ها با تکرار برتری ۲-۱ خود در دیدار رفت، در مجموع با نتیجه ۴-۲ دورتموند را کنار زدند و حریف پاری سن ژرمن در مرحله بعدی شدند. در مسابقه چهارشنبه شب دورتموند بازی را با احتیاط شروع کرد ولی پس از زدن گل اول توسط جود بلینگام، در آستانه صعود به دور بعدی قرار گرفت. با این حال در ابتدای نیمه دوم یک اشتباه از امره جان کار دست تیمش داد و محرز از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاند تا دورتموند برای صعود کردن، به زدن ۲ گل دیگر احتیاج داشته باشد. بازی با همین حس و حال دنبال می شد که به دنبال یک ضربه کرنر، فودن با شوت پای چپ خود از پشت محوطه جریمه تیر خلاص را به نماینده آلمان زد و آرامش خیالی نسبی برای گواردیولا ایجاد کرد. تلاش دو تیم در ادامه گل دیگری را در بر نداشت تا سیتیزن ها صعود دلچسبی را به دور بعدی این رقابت ها تجربه کنند. 

اخبار داغ 

دید زدن حمام زنانه توسط 2 برادر تهرانی + عکس افشاگری عجیب داماد علی انصاریان: دو ماه مقاومت کردم این عکس را پخش نکنم دنیا مبهوت سوپرگل طارمی؛ گل ستاره ایرانی باید نامزد پوشکاش شود / تصاویر ادامه تبعیض ‌ها بین پرسپولیس با حریفان / اعتراض مجدد به زمین تمرین سوپرگل مهدی طارمی به چلسی با کیفیت HD (به همراه گزارش انگلیسی و عربی) مثال عجیب و 18+ نیمار درباره استفاده نکردن از مالکیت توپ

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۵۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توبیخ کاپیتان تراکتور به‌خاطر رفتار غیر ورزشی

به گزارش "ورزش سه"، چند هفته بعد از بازی تراکتور - سپاهان که در ورزشگاه یادگار امام برگزار شد، کمیته انضباطی احکام مربوط به این مسابقه را اعلام و کاپیتان تیم تبریزی را هم توبیخ کرد.

بر این اساس، شجاع خلیل‌زاده به دلیل آنچه رفتار غیر ورزشی قلمداد شده، توبیخ شده که کمترین میزان حکم انضباطی است که می‌تواند علیه بازیکنی صادر شود.

شجاع در پایان این بازی درگیری لفظی کوتاهی با ژوزه مورایس داشت که البته او در میکسدزون از مورایس به‌خاطر این درگیری عذرخواهی کرد.

دیگر خبرها

  • خودداری کرسپو از اظهارنظر درباره النصر و الهلال
  • پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی؛ طلسم ادامه دارد؟
  • توبیخ کاپیتان تراکتور به‌خاطر رفتار غیر ورزشی
  • تغییر شمسایی در خط دروازه تیم ملی جواب داد
  • آنچلوتی: نمی‌خواهم درباره صحبت‌های ژاوی اظهارنظر کنم
  • فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی خیبر خرم‌آباد در روز توقف چادرملو
  • خطر سقوط به دليل مشكل آمادگى بدنى؛ بحران بدنسازی عامل شکست‌های فولاد 
  • ربیعی: در مصاف با آلومینیوم نیمه اول خوبی نداشتیم
  • ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • مصاف طبیعت و پالایش برای صعود به نیمه نهایی لیگ بسکتبال