Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه قرارگاه مدیریت کرونا در شهرستان تفرش با حضور اعضاء و نمایندگان ادارات مربوطه برگزار و حاضران بر تداوم محدودیت‌ها تاکید کردند.

در این جلسه میزان تحقق مصوبات جلسه قبل هم مورد بررسی قرار گرفت که بر اساس گزارش‌های ارائه شده مصوبات به خوبی در سطح شهرستان در حال اجراست.

در این جلسه بیان شد که پلیس همچنان از ورود هر گونه خودرو با پلاک غیر بومی و تردد در سطح شهر جلوگیری می‌کند و نظارت بر تعطیلی گروه‌های شغلی ۲، ۳، ۴ نیز در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلسه قرارگاه مدیریت کرونا در شهرستان تفرش به ریاست عبدالرضا حاج علی بیگی فرماندار و با حضور سایر اعضا برگزار و آخرین وضعیت شیوع ویروس در شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

شهرستان تفرش در حال حاضر از نظر وضعیت شیوع و ابتلای افراد به کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد.

بر اساس آخرین رنگ بندی اعلام شده شهر‌ها از سوی ستاد ملی مدیریت کرونا در ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ همه ۱۲ شهرستان استان مرکزی در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفتند و این استان با سایر رنگ‌ها خدا حافظی کرد.

طبق اعلام ستاد مدیریت کرونا استان مرکزی تعداد ابتلا و فوتی‌های کرونایی این استان نسب به هفته گذشته حدود دو و نیم برابر شده و استان مرکزی جزو استان‌های بحرانی با شیب تند ابتلا اعلام شده است.

کرونا ویروس اواخر بهمن ماه ۹۸ وارد کشور و اولین موارد در استان قم مشاهده شد و چند روز بعد در روز اول اسفند ماه همین سال اولین ابتلا به این بیماری در استان مرکزی اعلام شد؛ استان مرکزی بعد از استان قم، دومین استانی بود که ابتلا به کووید ۱۹ را اعلام کرد.

با وجود اینکه استان مرکزی جزو اولین استان‌هایی است که شیوع ابتلا به کرونا ویروس داشت، با همدلی مردم و مسئولان این ویروس مدیریت شد، اما اکنون تمام شهرستان‌های استان مرکزی در وضعیت قرمز قرار دارند.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا ویروس کرونای انگلیسی کرونای استان مرکزی شهرستان تفرش مدیریت کرونا استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۶۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت کشت برنج در پارس آباد مغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل، سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل علت این ممنوعیت را محدودیت منابع آبی و ضرورت رعایت الگوی کشت اعلام کرد.
بر اساس اطلاعیه صادر شده، کشت برنج در اراضی شامات در منطقه ملت آباد، زیر نهر تراب، بیوک خانلو، قره داغلو، آیاز کندی، سلمان کندی و عباد آباد شهرستان پارس‌آباد که آب آنها از کانال‌های زیر شبکه امور آب مغان تامین می‌شود، ممنوع است.
جهاد کشاورزی استان همچنین با تاکید بر ضرورت رعایت الگوی کشت مصوب و همچنین رفع مشکلات اجتماعی حادث شده در منطقه بابت نفوذ و بالا آمدن آب‌های ناشی از آبیاری برنج و خسارت وارده به منازل مسکونی و زراعت سایر محصولات در اراضی همجوار، از مالکان زمین در این محدوده خواسته است تا از کشت برنج خودداری کنند.
هر سال حدود یک هزار و ۲۰۰ تا یک هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی منطقه مغان در سواحل رود ارس در محدوده شهرستان پارس‌آباد و اصلاندوز به کشت محصول برنج اختصاص می‌یابد و سالانه حدود پنج تا ۶ هزار تن شلتوک و ۲ تا سه هزار تن برنج خالص از نوع هاشمی و طارم از این اراضی برداشت می‌شود.
برنج منطقه مغان جزو پاک‌ترین، سالم‌ترین و با کیفیت‌ترین برنج‌های کشور به شمار رفته و مشتریان زیادی دارد.

دیگر خبرها

  • ورود سامانه بارشی جدید از یکشنبه در غرب کشور
  • آغاز کوچ عشایر و ممنوعیت ورود دام به مناطق ییلاقی
  • آخرین وضعیت آب‌وهوا؛ ورود سامانه بارشی جدید از یکشنبه در غرب کشور
  • ممنوعیت همراه داشتن حیوانات خانگی در مراکز عرضه غذا در کرمانشاه
  • ممنوعیت کشت برنج در پارس آباد مغان
  • دریای مواج با وزش باد‌های نسبتاً شدید شمال غربی، ۳۰ فروردین
  • زمزمه های ورود ایران چک های ۵۰۰هزار تومانی به بازار
  • زمزمه های ورود ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی به بازار
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور در روز جمعه
  • ممنوعیت تردد خودرو‌های سنگین از جاده فرعی گردنه شهر پیر در زرین دشت