Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@00:31:37 GMT

باز شدن کمپرسی پل عابر را از جا کند

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۶۲۷۷

باز شدن کمپرسی پل عابر را از جا کند

برخورد یک دستگاه تریلر با پل عابر پیاده به‌ دلیل باز شدن ناگهانی کمپرسی منجر به سقوط پل، مصدوم شدن ۳ عابر و خسارت به چند خودرو شد.

محمد سلگی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری شهر گلستان در بهارستان با اشاره به وقوع حادثه در این شهرستان اظهار داشت: روز چهارشنبه یک دستگاه تریلی جک‌دار در حال عبور از زیر پل عابر پیاده بود که به‌ دلیل بازشدن ناگهانی جک با پل عابر برخورد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه این تصادف وحشت‌آور بوده افزود: بر اثر این برخورد قسمتی از پل سقوط کرد و 3 نفر که در حال عبور از روی پل بودند مصدوم و به بیمارستان امام حسین(ع) شهرستان بهارستان منتقل شدند که حال یکی از مصدومان وخیم گزارش شده است.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهر گلستان در ادامه گفت: پس از عبور کابین راننده از پل، جک آن باز شده و با پل هوایی در محله سبزدشت برخورد کرده و سقوط پل  موجب له شدگی دو خودرو شده است؛ حال راننده تریلی خوب است و به وی هیچ صدمه‌ای وارد نشده است.
سلگی تأکید کرد: باقیمانده عرشه پل هوایی به‌ دلیل از دست دادن استحکام و لرزش‌های مداوم باید برداشته شود تا شاهد حوادث ناگوار و سقوط آن نباشیم.

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: پل عابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۶۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط مینی بوس به دره با ۳ کشته و ۱۸ زخمی در آدانای ترکیه

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از آنکارا، این حادثه در ساعات اولیه بامداد امروز دوشنبه در منطقۀ گیلدیرلی در شهرستان کارایسالی در توابع استان آدانا در جنوب ترکیه روی داد و طی آن یک مینی بوس حامل کارگران کشاورزی بنا به دلایلی که هنوز مشخص نیست به دره سقوط و سپس طعمۀ حریق شد.
در پی این سانحه تعداد زیادی آمبولانس و خودروی آتشنشانی به محل اعزام شدند.

دیگر خبرها

  • بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم
  • ویژگی پل های جدید عابر پیاده تهران | این پل ها در کدام نقاط شهر نصب می شوند؟
  • ضرورت رفع نقص پل های عابر مکانیزه در تهران
  • لزوم تعمیر پل‌های عابر پیاده مکانیزه معیوب
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • ساخت زیرگذر عابر پیاده بلاک کرج کردان برای عبور ایمن شهروندان
  • سقوط مینی بوس به دره با ۳ کشته و ۱۸ زخمی در آدانای ترکیه
  • ورود نسل جدید پل‌های عابر پیاده به تهران