Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@06:15:14 GMT

اظهارات دستیارنکونام بعد ازتساوی

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۶۴۰۰

اظهارات دستیارنکونام بعد ازتساوی

مربی تیم فولاد ایران بعد از تساوی این تیم مقابل السد قطر گفت: اگر تجربه بیشتری داشتیم می توانستیم نتیجه را حفظ و سه امتیاز را کسب کنیم. ناطقان: تیم فوتبال فولاد ایران در نخستین دیدار گروهی خود در لیگ قهرمانان آسیا برابر السد قطر به تساوی یک - یک رسید.


«یوسو سسما» مربی تیم فولاد که به جای جواد نکونام در کنفرانس خبری قبل و بعد از بازی‌ها حاضر می‌شود، پس از این تساوی گفت: احساسی که دارم یک احساس تلخ و شیرین است، تساوی با السد نتیجه بدی نیست اما ما این امکان را داشتیم که تیم برنده زمین باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبعاً اگر یک مقدار تجربه بیشتر داشتیم، می‌توانستیم نتیجه را حفظ و سه امتیاز را کسب کنیم. در زمین خیلی راحت بازی کردیم، وقتی یک صفر جلو بودیم باز هم شانس‌های دیگری داشتیم و اگر استفاده می‌کردیم بازی را برنده می‌شدیم

مربی تیم فولاد در خصوص نیمه نخست و نیمه دوم افزود: در ۲۵ دقیقه اول بازی در دست تیم السد بود و به ما فشار اوردند. ۱۵ دقیقه بعد را ما بهتر بودیم و حتی چند موقعیت خوب داشتیم که استفاده نکردیم. در نیمه دوم با تمرکز و اعتماد به نفس به زمین آمدیم و موقعیت‌های خوبی پس از گلی که زدیم، داشتیم اما متاسفانه این فرصت برد را از دست دادیم و گل خوردیم. از بازیکنان تیم قدردانی می‌کنم چرا که هرچه در وجودشان بود ارائه دادند.

یوسو سسما در انتها گفت: نتوانستیم دقایق آخر را به نحو احسن مدیریت کنیم. کم تجربگی و ناپختگی کردیم که می‌خواستیم گل دوم را در آن دقایق بزنیم، بازیکنان ما جوان هستند و این بازی برایشان تجربه خواهد شد. همینطور که گفتم تساوی نتیجه بدی نیست چرا که با مدعی قهرمانی مساوی کردیم و ما تا آخرین لحظه برنده بودیم. آن‌ها بودند که مساوی کردند و باید خوشحال باشند. قدم به قدم به جلو می‌رویم، بسیار منظم و با شور و هیجان همیشگی گام بر می‌داریم و این ۶ بازی نشان می‌دهد که چه تیمی باید در چه جایگاهی باشد و کدام تیم صعود کند.
منبع: مهر برچسب ها: نکونام ، تساوی ، ناطقان ، السد

منبع: ناطقان

کلیدواژه: نکونام تساوی ناطقان السد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۶۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

العهد در فینال ای اف سی کاپ

به گزارش "ورزش سه"، العهد لبنان پس از تساوی 2 بر 2 مقابل النهضة عمان در بازی برگشت دور نیمه نهایی منطقه غرب، در ورزشگاه سلطان قابوس مسقط برای دومین بار در تاریخ خود به فینال ای‌اف‌سی کاپ راه پیدا کرد.

العهد لبنان که در سال 2019 عنوان قهرمانی ای‌اف‌سی کاپ را کسب کرده بود، دوباره به فینال این رقابت‌ها راه یافت. بازی رفت دو تیم با یک گل به سود العهد به پایان رسیده بود و این تساوی دور برگشت برای صعودشان کافی بود.

ای‌اف‌سی کاپ با شرکت باشگاه‌های کشورهای در حال توسعه برگزار می‌شود و حالا نماینده لبنان از منطقه غرب آسیا به فینال رسیده است.

فینال این رقابت‌ها با مشخص شدن برنده منطقه شرق آسیا میان دو تیم سنترال کواست مارینرز (استرالیا)  و آبدیش آتا (قرقیزستان) با العهد لبنان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • حزباوی و السد بر بام فوتبال باشگاهی قطر
  • اتفاق جالب برای امین حزباوی در قطر
  • السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد/ حزباوی جام کسب کرد
  • کسب جام در اولین سال حضور بازیکن ایرانی در قطر
  • حزباوی با السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد
  • السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد/ حزباوی جام کسب برد
  • اخراج بی‌رحمانه ابراهیمی از بازی مهم(عکس)
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • العهد در فینال ای اف سی کاپ
  • جام ملت های فوتسال آسیا/ ژاپن حذف شد