Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین انصاری‌مقدم روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از مجموع مرسوله‌های پستی سال گذشته شامل سفارشی، پیشتاز، ویژه، خرید و فروش اینترنتی و امانات، ۵۹۴ هزار و ۹۹۷ فقره صادر و ۸۶۸ هزار و ۳۳۸ فقره وارد کاشان شده است.

وی با اشاره به توزیع افزون بر پنج هزار سیم‌کارت سرپرست خانوارها به منظور اخذ وام حمایتی خانوارها و توزیع ۴۳ هزار و ۴۶۷ ابلاغیه‌های دادگستری در سال ۹۹ ادامه داد: پارسال ۲۰ هزار فقره عوارض اصناف شهرداری نیز توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره پست کاشان با یادآوری قبول و ارسال محصول‌های بومی شامل گل و گلاب و عرقیات گیاهی در قالب افزون بر سه هزار مرسوله اظهار داشت: هفت هزار و ۶۹۴ فقره نتایج آزمایش‌های مواد مخدر روان گردان قبول و توزیع شد.

به گفته وی، توزیع یکهزار و ۶۴۰ اظهارنامه مالیاتی خودرو و واگذاری افزون بر ۲۳۳ فقره صندوق‌های هوشمند شخصی به متقاضیان را از دیگر اقدام‌های اداره پست کاشان در سال گذشته برشمرد.

رییس اداره پست کاشان با اشاره به موفقیت‌های کاشان از لحاظ شاخص‌های ترافیک کیفیت و هزینه خاطر نشان کرد: مجموعه پست شهرستان با تلاش شبانه‌روزی در دوران سخت کرونا در تمامی شاخص‌ها در بخش قبول و توزیع مرسوله‌ها و رهسپاری طبق سنجه‌های ابلاغی در جایگاهی مطلوبی در استان و کشور قرار دارد.

وی ادامه داد: اداره پست کاشان در سال ۱۴۰۰ با استفاده از ظرفیت‌های موجود برای رسیدن به اهداف جدید اقدام به ارایه خدمات نوین را در دستور کار قرار داد.

انصاری‌مقدم افزود: توسعه خدمات اینترنتی، قبول و توزیع محصولات استراتژیک (گلاب و عرقیات گیاهی) در راستای حمایت از تولیدات محلی، ارتقای سرویس پست رستانت و ارایه خدمات نیابتی از جمله خدمت‌های نوین اداره پست کاشان در سال جاری است.

رییس اداره پست کاشان با اشاره به راه‌اندازی سرویس پست ویژه تحویل در باجه تهران گفت: مشتریان می‌توانند مرسوله خود را در باجه‌های پستی اصفهان و شهرستان‌های تابعه، تحویل و گیرنده تا ساعت ۱۰ صبح روز بعد در تهران چهار راه لشکر منطقه پستی جنوب غرب تحویل بگیرد.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله حدود ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

اداره پست کاشان یکی از قدیمی‌تریم اداره‌های این شهرستان است که ۱۸ دفتر پیشخوان خدمات دولت فعال، ۶ نمایندگی پست شهری، ۲۸ نمایندگی پست روستایی، ۲ واحد پست شهری و ۲۸ دفتر آی سی تی روستایی را تحت پوشش دارد.

برچسب‌ها کرونا شرکت ملی پست ایران کاشان محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا شرکت ملی پست ایران کاشان کرونا شرکت ملی پست ایران کاشان محدودیت های کرونا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۶۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون رئیسی : دوران صبر راهبردی در برابر شرارت‌های صهیونیست‌ها پایان یافته است

معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهوری گفت: دوران صبر راهبردی در قبال شرارت‌های صهیونیست‌ها به پایان رسیده و ایران استراتژی آنان مبنی بر جنگ بین جنگ‌ها را به شکست کشانده است.

به گزارش ایسنا، محمد جمشیدی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «معنی راهبردی عملیات پیروزمندانه وعده صادق آنست که دوران صبر راهبردی در قبال شرارت‌های رژیم به پایان رسیده و ایران استراتژی آنها مبنی بر جنگ بین جنگ‌ها را به شکست کشانده است. اکنون معادله راهبردی تغییر کرده است. هدف قرار دادن نیروها و دارایی‌های ایران با پاسخ مستقیم مواجه می‌شود.»

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۱۲ فقره انشعاب غیرمجاز در میرجاوه شناسایی شد
  • جابجایی ۶.۹ میلیون «مرسوله پستی» در کرمانشاه
  • دوران صبر راهبردی در برابر شرارت‌های صهیونیست‌ها تمام شده
  • معاون رئیسی : دوران صبر راهبردی در برابر شرارت‌های صهیونیست‌ها پایان یافته است
  • جمشیدی: دوران صبر راهبردی در برابر شرارت‌های صهیونیست‌ها پایان یافته است
  • اجرایی شدن طرح ارسال پستی دانشنامه دانش‌آموختگان دانشگاه جامع علمی کاربردی
  • سارق مدارس کاشان دستگیر شد
  • اجرایی شدن طرح ارسال پستی دانشنامه دانش‌آموختگان علمی کاربردی
  • نخستین پرستار قربانی کرونا به روایت مادرش
  • ارسال پستی دانشنامه دانش‌آموختگان علمی کاربردی