Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه ایالات متحده شامگاه چهارشنبه (به وقت واشنگتن) با انتشار یک پیام توئیتری از دیدار و رایزنی خود با همتایان فرانسوی، انگلیسی، آلمانی و ایتالیایی خبر داد.

بلینکن که برای شرکت در نشست سران سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) به بروکسل سفر کرده با «ژان ایو لودریان» وزیر خارجه فرانسه، «هایکو ماس» وزیر خارجه آلمان، «دومینیک راب» وزیر خارجه انگلیس و «لوئیجی دی‌مایو» وزیر خارجه ایتالیا دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پیامی توئیتری خود نوشت: «در دیدار با همتایان آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی و انگلیسی درباره اوکراین، روسیه، ایران و دیگر چالش‌ها گفتگو کردم. همکاری‌های فراآتلانتیک برای دفاع از ارزش‌ها و منافع مشترک‌مان ضروری است».

گفتنی است، «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه ایالات متحده روز چهارشنبه در یک کنفرانس خبری که در مقر ناتو در شهر بروکسل برگزار شد، با اشاره به موضوع ایران تصمیم تهران برای آغاز غنی سازی ۶۰ درصدی اورانیوم را اقدامی «تحریک آمیز» خواند و مدعی شد که این اقدام جدیت تهران نسبت به گفتگوهای هسته‌ای در وین را مورد تردید قرار می‌دهد.

وی در ادامه افزود که واشنگتن این اعلان تحریک آمیز مبنی بر قصد تهران برای آغاز غنی سازی اورانیوم با درجه خلوص ۶۰ درصد را جدی تلقی می‌کند.

بلینکن همچنین با اشاره به توافق هسته‌ای موسوم به برجام گفت: «من بایدن به شما بگویم که این گام جدیت تهران در ارتباط با گفتگوهای هسته‌ای را به زیر سوال می برد».

پربیننده ترین انهدام پایگاه جاسوسی اسراییل در عراق واکنش نماینده روسیه به غنی‌سازی ۶۰ درصدی ایران فرد خائن به ملت شناسایی و هویت آن مشخص شده است هدف قرار گرفتن یک کِشتی اسراییلی در نزدیکی سواحل امارات نگاه‌ها به نطنز؛ حفره امنیتی یا عملیات پیچیده سایبری

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سران ناتو برجام وزیر خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۶۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر وزیر خارجه ایرلند به غرب آسیا با هدف رایزنی درباره آتش‌بس غزه

به گزارش خبرگزاری مهر، یک رسانه انگلیسی روز دوشنبه از سفر قریب الوقوع وزیر خارجه ایرلند به منطقه غرب آسیا با هدف تلاش برای آتش بس و توقف جنگ و حمایت از تشکیل دولت مستقل فلسطینی خبر داد.

پایگاه خبری «بی ای مدیا» انگلیس اعلام کرد که «مایکل مارتین» به زودی با هدف رایزنی برای آتش فوری در نوار غزه و توقف جنگ ضد مردم مظلوم نوار غزه با سفر به غرب آسیا با مقامات مصر و اردن دیدار خواهد کرد.

وزیر خارجه ایرلند که همزمان معاون نخست وزیر دولت ایرلند نیز است در سخنانی هدف از سفر به منطقه غرب آسیا را تلاش برای رایزنی با هدف متوقف کردن «جنگ وحشیانه» در اوضاع شکننده و ناآرام روزافزون در خاورمیانه توصیف کرد.

مایکل مارتین با بیان اینکه رژیم صهیونیستی باید اجازه ورود کمک‌های انسانی به نوار غزه را بدهد، گفت که اتحادیه اروپا برای آرام کردن اوضاع تلاش می‌کند.

کد خبر 6085974

دیگر خبرها

  • بلینکن وارد چین شد
  • سفر وزیر خارجه آمریکا به چین در بحبوحه اختلافات عمیق
  • آخرین تحولات اوکراین | درخواست کی‌یف از اتحادیه اروپا بعد از کمک آمریکا
  • گروسی: ایران به دنبال دستیابی به سلاح هسته‌ای نیست
  • سفر وزیر خارجه ایرلند به غرب آسیا با هدف رایزنی درباره آتش‌بس غزه
  • بلینکن: ما استاندارد‌های دوگانه درباره نقض حقوق بشر از سوی اسرائیل نداریم
  • بلینکن با دعوت وزیر خارجه چین راهی پکن می‌شود
  • رایزنی تلفنی وزرای خارجه ایران و پاکستان در آستانه سفر رئیسی به اسلام آباد
  • گفت‌وگوی وزرای خارجه ایران و فنلاند
  • گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و پاکستان