Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@13:40:39 GMT

اعضای یک باند ۱۴ نفره شرکت هرمی در پردیس دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۶۷۶۲

اعضای یک باند ۱۴ نفره شرکت هرمی در پردیس دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ بهزاد عبدیان، صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری اعضای یک باند ۱۴ نفره شرکت هرمی در پردیس خبر داد و اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی با دریافت اطلاعاتی مبنی بر تبلیغات گسترده یک شرکت هرمی که در زمینه بازاریابی شبکه ای غیرمجاز فعالیت می‌کند، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران محل دقیق فعالیت شرکت هرمی را در شهر پردیس شناسایی و پس از تشکیل یک تیم عملیاتی و هماهنگی قضائی، وارد مخفیگاه آنها شده و ۱۴ نفر اعضای باند شرکت هرمی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی پردیس بیان داشت: مأموران پلیس در بازرسی از محل موفق به کشف پک های آموزشی، کیس، مانیتور، کتابچه و جزوه‌های آموزشی در خصوص فعالیت اعضای باندهای شرکت‌های هرمی شدند.

عبدیان افزود: این ۱۴ نفر دستگیر شده جوانان بین سنین ۱۸ تا ۳۰ ساله بوده که اکثر آنها از استان گلستان و خوزستان می‌باشند و حدوداً شش ماه ویا یکسال از منزل خود اقدام به فرار نموده و خانواده‌های آنان از آنها بی خبر بوده و اعلام مفقودی نموده بودند.

وی عنوان داشت: متهمین دستگیر شده در بازجویی‌های پلیسی به جرم خود را اعتراف و در ادامه اذعان داشتند برای عضوگیری و اعتمادسازی اعضا، کار خود را قانونی جلوه می‌دادند، که با هوشیاری پلیس شناسایی و پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

عبدیان در پایان ضمن اعلام این مطلب که شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل نمایند، گفت: سامانه ۱۹۷ پلیس نیز آماده دریافت هر گونه انتقاد و پیشنهاد و تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی از سوی شهروندان می‌باشد.

کد خبر 5189647

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان پردیس دستگیری ویروس کرونا شیوع کرونا ماه مبارك رمضان آمار کرونا کرمانشاه بوشهر ماه رمضان ۱۴۰۰ انتخابات شورای شهر و روستا انتخابات 1400 اردبیل محدودیت های کرونایی ستاد ملی مقابله با کرونا شهرستان کرج مجلس شورای اسلامی شرکت هرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۶۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک قبضه سلاح کلت کمری از منزلی در پردیس

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مراد صارمی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی خبر واصله مبنی بر نگهداری اسلحه توسط فردی در پردیس موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی گفت: با انجام اقدامات و تحقیقات گسترده پلیسی، مأموران پلیس امنیت پردیس یک نفر متهم را شناسایی و با هماهنگی قضائی در بازرسی از منزل وی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه ضمن دستگیری وی یک قبضه سلاح کلت کمری را کشف کردند.

فرمانده انتظامی پردیس از شهروندان خواست در صورت مشاهده فعالیت این افراد مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ و یا سامانه پیامکی ۱۱۰۲۱۱ به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند و مطمئن باشند پلیس این اجازه و فرصت را از اراذل و اوباش سلب خواهد کرد.

کد خبر 6063626

دیگر خبرها

  • کشف یک قبضه سلاح کلت کمری از منزلی در پردیس
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راه‌سازی در هرمزگان
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راهسازی در هرمزگان
  • انهدام باند سارقان و خریداران شمش فولاد در هرمزگان
  • باند سارقان و خریداران شمش فولاد در هرمزگان دستگیر شدند
  • ۱۲ نفر از اعضای باند قاچاق ماشین آلات راهسازی دستگیر شدند
  • کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی باند حرفه‌ای با مدارک افراد معتاد و کارتن‌خواب
  • اعضای باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راهسازی در استان هرمزگان دستگیر شدند
  • باند ۴ نفره توزیع هروئین در اصفهان منهدم شد
  • کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی یک باند حرفه‌ای با مدارک افراد معتاد و کارتن‌خواب