Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@14:12:03 GMT

اعلام زمان آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۶۸۸۹

اعلام زمان آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد دهشیری، رییس اداره آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش یزد گفت: شروع ثبت نام در آزمون ورودی مدارس نمونه از ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ است و داوطلبان می‌توانند برای ثبت نام به پایگاه اینترنتی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد به نشانی www.yazdedu.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir مراجعه و پس از دریافت دفترچه راهنما، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

رییس اداره آموزش متوسطه استان افزود: این ثبت نام شامل برخی از انواع مدارس خاص استان نیز است که از طریق دو لینک جداگانه در سایت، انجام می‌پذیرد و شامل دو بخش است.

الف) ثبت نام آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی (این لینک ثبت نامی شامل کلیه مدارس نمونه دولتی استان از قبیل دبیرستان‌های نمونه دولتی و همچنین هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای نمونه دولتی استان می‌شود.)

ب) ثبت نام آزمون ورودی مدارس ماندگار، فرهنگ، هوشمند (این مدارس شامل دبیرستان‌های ماندگار (ایرانشهر و مارکار) در نواحی یک و دو شهر یزد، دبیرستان ماندگار (شرف) در شهرستان اردکان، دبیرستان‌های فرهنگ و همچنین هوشمند در نواحی یک و دو شهر یزد (در جنسیت‌های پسرانه و دخترانه) می‌شود.)

"محمد دهشیری" ادامه داد: این آزمون راس ساعت ۹ صبح روز جمعه مورخ ۱۴۰۰/۰۴/۱۸ همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود و سوالات آزمون نیز از محتوای کتب درسی پایه نهم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ به شکل سوالات تستی، چهارگزینه‌ای طراحی می‌شود.

او خاطرنشان کرد: ظرفیت پذیرش رشته، محل‌ها و همچنین سایر شرایط آزمون، در دفترچه راهنما و اطلاعیه‌های مربوطه درج شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدارس نمونه آزمون ورودی آموزش و پرورش مدارس نمونه نمونه دولتی آزمون ورودی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۶۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت تامی آبراهام به ترکیب رم هم‌زمان با مصدومیت یک ماهه سردار آزمون

پس از مصدومیت سردار، رم با کمبود مهاجم روبرو نمی شود.

سردار آزمون در جریان دیدار ایران مقابل ترکمنستان دچار مصدومیت شد. آسیب دیدگی او از ناحیه همسترینگ ران است و انتظار می رود این مهاجم حدود یک ماه از میادین دور بماند؛ البته دنیله ده روسی چندان نگران این موضوع نیست چراکه تامی آبراهام آماده بازگشت به میادین است.

به نقل از کوریره دلو اسپورت؛ هم زمان با مصدومیت سردار آزمون، تامی آبراهام آماده بازگشت به میادین شده است. این مهاجم انگلیسی ۱۰ ماه اخیرا را به دلیل پارگی رباط صلیبی از دست داد اما در بازی هفته آینده مقابل لچه می تواند به عنوان جایگزین سردار آزمون به عنوان جانشین لوکاکو به میدان برود.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • مدارس دولتی امسال ضعیف‌تر می‌شوند؟ 
  • آشنایی با نمونه‌ای از تست شخصیت تبتی
  • ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود
  • بازگشت تامی آبراهام به ترکیب رم هم‌زمان با مصدومیت یک ماهه سردار آزمون
  • آغاز ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی از ۱۸ فروردین
  • ابلاغ آیین نامه استقرار مدارس و مراکز غیر دولتی در مناطق، نواحی و محلات مختلف کشور
  • ارتقای کیفیت آموزش در مدارس دولتی، اولویت دولت و آموزش و پرورش
  • امسال امتحانات برای دو پایه تحصیلی نهایی می‌شود
  • آموزش تصویری ثبت نام کنکور ۱۴۰۳ sanjesh.org + زمان تصحیح