Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، براساس آخرین ارزیابی سامانه ماسک وابسته به وزارت بهداشت و درمان از هشت شهرستان استان خراسان شمالی پنج شهرستان بجنورد، شیروان، اسفراین، گرمه و جاجرم در وضعیت الگوی رنگ بندی قرمز با خطر بالای ویروس کرونا و دو شهرستان فاروج و مانه و سملقان در وضعیت نارنجی پرخطر و شهرستان مرزی رازو جرگلان نیز در وضعیت زرد کرونایی و کم خطر قرار دارد و هم اکنون حدود ۴۰۰ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


توقف طرح هجرت 
حجت الاسلام حمید رفیعی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تمام مساجد استان در ماه رمضان جاری حتی در شهرهای قرمز برای اجرای طرح های مواسات  برای آسیب دیدگان کرونا باز است، ولی برگزاری آیین رمضان در این مساجد شامل حضور نمازگزاران و یا برپایی آیین رمضان و نماز جماعت ممنوع است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی اظهارداشت : در شهرهای نارنجی و زرد که شامل سه شهرستان استان می شود، مساجد باز و با رعایت پروتکل های بهداشتی با محدودیت زمانی  و حداقل جمعیت ( ۵۰ نفر) ،نماز جماعت و جزخوانی قرآن برپاست و تمام روزه داران باید علاوه بر زدن ماسک، سجاده اختصاصی نیز داشته باشند و فاصله گذاری فیزیکی نیز باید رعایت شود.

وی افزود: امسال بدلیل شیوع کرونا اعزام مبلغان دینی غیر بومی برای پاسخگویی به سوالات شرعی را در قالب طرح هجرت به مناطق محروم نخواهیم داشت.

استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی یکهزار و ۱۰۰ مسجد دارد.

برچسب‌ها کرونا مسجد ماه رمضان خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا مسجد ماه رمضان کرونا مسجد ماه رمضان خراسان شمالی اخبار کنکور خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۶۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی

الهی راد در ابتدای این سفر با فرماندار شهرستان دیدار و به ارائه گزارش عملکرد خدمات امداد در این شهرستان پرداخت.‌ وی ضمن بازدید از روند خدمت رسانی به مددجویان در شهرستان راز وغلامان از دو مرکز نیکوکاری، چند طرح اشتغال در شهرستان  و از منزل یک خانواده یتیم نیز بازدید که مساعدت موردی و پیگیری طرح ساخت مسکن برای این خانواده انجام گرفت.‌    اهم اقدامات انجام گرفته در شهرستان: حمایت از دو هزار و ۷۴۰ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۶ هزار و ۱۸۴ نفر.  توزیع ۱۱۶ سری جهیزیه بین نوعروسان در شهرستان. توزیع ۱۹۷ عدد لوازم ضروری زندگی. ایجاد ۳۱۱ نفر فرصت شغلی برای مددجویان با اعتباری بالغ بر ۳۱ میلیارد تومان. احداث ۲۸۹ واحد مسکن از محل تفاهم‌نامه‌ها. گفتنی است؛ برون سپاری امورات کمک به نیازمندان به مردم توسط مراکز نیکوکاری از اهداف تاسیس این مراکز است و از طریق این مراکز توسط مردم نیازمندان شناسایی و به آنها کمک خواهد شد. در شهرستان راز و غلامان ۸ مرکز نیکوکاری فعال هستند ./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • اختتامیه جشنواره سرود بسیج در خراسان شمالی برگزار شد
  • انتقاد از تعطیلی برخی مساجد در شهرهای کشور
  • آیین سنتی پخت شیربرنج در روستای توندر کوهسرخ خراسان رضوی برگزار می‌شود
  • ۵ رویداد بزرگ فرهنگی توسط سپاه خراسان شمالی اجرا شد
  • ۵ رویداد بزرگ فرهنگی توسط سپاه خراسان شمالی اجرایی شد
  • آئین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان شمالی برگزار شد
  • یادواره "شهدای غریب در اسارت" خراسان شمالی برگزار می شود
  • برگزاری اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان‌ شمالی+فیلم