Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار و فرماندار ویژه چابهار گفت: تعداد ۳۴ واحد از طرح ۳۰۰ واحدی مسکن محرومان بخش پُلان در روستای چوکات‌ پایین این بخش به بهره‌برداری رسید.

رحمدل بامری روز پنجشنبه در حاشه این آیین اظهار داشت: سال گذشته احداث ۳۰۰ واحد مسکن ویژه محرومان در بخش پُلان مجموعا با اعتباری بیش از ۲۴ میلیارد تومان (۱۵ میلیارد تومان تسهیلات کم‌بهره و ۹ میلیارد تومان کمک بلاعوض) آغاز و در دستور کار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار گرفت که هم‌ اکنون ۲۰۰ واحد در آستانه بهره‌برداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر ضرورت تسریع در اجرای طرح‌های توسعه‌ای شهر پلان و پیرسهراب که زمینه‌ای برای استقرار سایر ادارات و دستگاه‌های اجرایی و زمینه‌ ارتقای آینده منطقه را درپی خواهد داشت تاکید کرد.

فرماندار چابهار افزود: امروز از روند اجرای زیرسازی راه‌های روستایی بخش پلان با مشارکت مدیریت راهداری شهرستان و همیاری مردمی بازدید کردیم و با توجه به قول مساعد معاون توسعه راه‌های روستایی سازمان راهداری کشور و مدیرکل راهداری جنوب استان، اجرای روکش آسفالت راه‌های روستایی (زیرسازی شده‌) بخش پلان به طول بیش از ۲۵ کیلومتر و ترمیم ابنیه فنی آن در سال جاری، در دستور کار ویژه آن سازمان قرار گرفت.

بامری گفت: همچنین از پروژه لایروبی رودخانه کاجو بازدید کردیم و مقرر شد سرعت‌بخشی برای اتمام به موقع پروژه ذکر شده از سوی پیمانکار و کارفرما در دستور کار قرار گیرد.

وی اضافه کرد: در بازدید از بخش پلان جلسه جمع‌بندی در محل بخشداری تشکیل و پس از بحث و بررسی موارد مطروحه مقرر شد پیگیری‌های لازم برای ارتقا و توسعه زیرساخت‌ها در حوزه‌های مختلف به صورت ویژه پیگیری و نتیجه اقدامات از سوی مدیران مربوطه مستمرا گزارش شود.

وی ادامه داد: اخیرا هم ادارات آموزش و پرورش و کمیته امدادامام خمینی(ره) در پُلان مستقر شدند.

بخش پلان از توابع شهرستان چابهار است و تا مرکز این شهرستان ۸۰ کیلومتر فاصله دارد.

پلان ۳۴ هزار نفر جمعیت، ۱۱۴ روستا، یک دهستان و فاصله آخرین روستای آن تا مرکز شهرستان ۱۱۰ کیلومتر است./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: بخش پلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۷۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ورزشکار مرکزاستان گفت: بسیج از ارکان مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی است و اهمیت به جوانان و ارتباط با جوانان به خصوص ورزشکاران یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مقام معظم رهبری است که با ورود بسیج به هیات‌ها به زودی شاهد تحقق این امر خواهیم بود.

عباد دلیری در ادامه افزود: جامعه ورزش و جوانان شهرستان ساری نیز همپای سایر آحاد جامعه با پیوستن به خیل عظیم بسیجیان تلاش دارند تا با نهادینه کردن فرهنگ بسیج، منش پهلوانی را با فرهنگ ناب بسیج همراه سازند تا بتوانند با تکیه بر این مهم افتخارات متعددی برای ایران اسلامی به ارمغان آورند.

سرهنگ شریفی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت در این مراسم با اشاره به نقش بسیج ورزشکاران در ترویج روحیه پهلوانی و جوانمردی در میادین ورزشی اظهارداشت: از خود گذشتگی، ایثار و دستگیری از افراد ناتوان، همان روحیه پهلوانی است که این روحیه در بسیج ورزشکاران دیده می‌شود.

سرهنگ غفارپور رئیس سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا مازندران نیز در این مراسم با اشاره به الگو بودن ورزشکاران و قهرمانان برای جوانان، اظهار کرد: سهم ورزشکاران در فرهنگ جامعه بسیار بالاست و ورزشکاران با منش خود می‌توانند جوانان را تحت تأثیر قرار دهند.

گفتنی است، همزمان با گرامیداشت هفته فرهنگ و منش پهلوانی و سالروز تشکیل بسیج ورزشکاران، با حضور عباد دلیری رئیس اداره ورزش و جوانان مرکزاستان، سرهنگ غفارپور مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان، سرهنگ شریفی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت، نادری مسئول کانون بسیج ورزشکاران و جمعی از روسای هیات‌ها و قهرمانان و مربیان آیین افتتاح دفتر کانون بسیج ورزشکاران شهرستان ساری برگزار گردید.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است 
  • بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز در خوی
  • ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند آماده بهره‌برداری است