Web Analytics Made Easy - Statcounter

میرمحمدعلی حسینی، مدیرکل انتقال خون استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، ضمن تبریک ماه مبارک رمضان، گفت: با شیوع موج جدید کرونا مواجه هستیم، این شرایط نیاز به خون و فرآوردهای حیات بخش بیشتر می‌شود.

مدیرکل انتقال خون استان البرز با اشاره به اینکه انتظار می‌رود مردم استان بار دیگر با کمک‌های خود این شرایط را بهبود بخشند، افزود: اهدای خون هر فرد گام بلند و مؤثری در بهتر شدن حال یک بیمار خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی گفت: با توجه به محدودیت تردد به دلیل شیوع بیماری کرونا تا اطلاع بعدی ساعات کاری همانند روزهای گذشته که در  صورت اتخاذ تصمیم جدید در خصوص ساعات کاری مراکز اهدای خون به مردم عزیز اطلاع رسانی خواهد شد.

این مقام مسؤول در خصوص اعلام وضعیت پایگاه‌های فعال انتقال خون در البرز، افزود: فعالیت پایگاه توحید کرج در روزهای ماه مبارک رمضان از ساعت هشت الی ۱۳.۳۰ و مرکز جامع خونگیری مهربانو کرج  از ساعت هشت صبح الی ۱۲:۴۵ ظهر تعیین شده است.

وی افزود: همچنین پایگاه مرکزی انتقال خون البرز در چهارراه گلزار از ساعت هشت صبح الی ۱۸.۳۰ به اهدا کنندگان خون خدمات ارائه می‌کند.

مدیرکل انتقال خود در ادامه از افزایش ۶۰ درصدی استقبال اهدا کنندگان خون در سال جاری خبر داد و افزود: با توجه به نیاز روزانه بیماران، مردم اهدای خون را به زمان خاصی موکول نکنند در طول سال، این امر خداپسندانه را تکرار کنند.

حسینی با اشاره به این که اداره کل انتقال خون با تأمین به موقع خون و فرآوردهای خونی در سلامت جامعه نقش تاثیرگذاری دارد، گفت: رسانه‌ها می‌توانند با آگاه سازی جامعه و فرهنگ سازی به مرکز انتقال خون کمک کنند.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل انتقال خون استان البرز ماه رمضان نذر اهدای خون انتقال خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۷۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس از مجری برنامه «سحرخیزان» تجلیل کرد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین حسن قانع بعد از ظهر چهارشنبه طی آئینی در اداره کل تبلیغات اسلامی فارس از حجت‌الاسلام والمسلمین رضا طبیب‎‌زاده مجری و کارشناس برنامه «سحرخیزان» ویژه ماه مبارک رمضان شبکه فارس، تجلیل کرد.

ویژه برنامه سحرگاهی سیمای فارس در تلاش بود با برنامه‌های جذاب قرآنی، معنویت لحظات سحرگاهی را برای مخاطبان دوچندان کند.

ارتباط زنده با خبرنگاران شهرستان‌ها و مطلع کردن بینندگان از حال و هوای سحرگاهی این مناطق، ادعیه و مناجات‌خوانی، گزارش‌های مردمی و بیان احادیث و روایات در خصوص ماه مبارک رمضان از جمله بخش‌های این برنامه بود که در طول ماه مبارک رمضان به مدت ۶۰ دقیقه زنده از سیمای فارس روی آنتن می‌رفت.

کد خبر 6081362

دیگر خبرها

  • پرواز بالگرد اورژانس نیشابور برای نجات بیمار سکته مغزی
  • ۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد
  • پلمپ ۲ واحد متخلف در طبس
  • تقدیر مدیرکل تبلیغات البرز از مشارکت مردم در برنامه های ماه رمضان
  • مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس از مجری برنامه «سحرخیزان» تجلیل کرد
  • انجام قریب به ۱۲ هزار مورد بازرسی در اجرای طرح ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ در آذربایجان غربی
  • ۳ تخلف مهم اصناف هرمزگان در طرح نظارتی رمضان و نوروز
  • آمار پرمخاطب‌ترین برنامه‌های نوروز و ماه مبارک رمضان اعلام شد
  • بازدید بیش از شش هزار مورد از مراکز عرضه فرآورده های دامی
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره مسطورا