Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا حسن زاده روز پنجشنبه  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا  با اشاره به تحولات به وجود آمده ناشی از توسعه روستایی در مناطق روستایی این شهرستان افزود: هر چند در سالهای گذشته حجم فعالیت های توسعه در مناطق روستایی بالا بوده است اما حجم محرومیت‌ها نیز در این مناطق بالا است و می طلبد تا در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها، توسعه روستایی در این شهرستان شتاب بیشتری گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر بنیاد مسکن شهرستان داراب گفت: روستاییان این شهرستان در سالی که گذشت از  ۶۵۵ فقره تسهیلات مقاوم سازی با اعتباری افزون بر ۳۲میلیارد و ۷۵۰میلیون تومان برخوردار شدند.
وی افزود: در این مدت، افزون بر ۱۳ میلیارد تومان نیز در قالب ۲۶۰ فقره تسهیلات مسکن محرومین به نیازمندان ساکن در روستاهای داراب پرداخت شد.
حسن زاده اظهار داشت:  ۲۶۰ فقره کمک بلاعوض مسکن محرومان نیز با اعتباری افزون بر هفت میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به اقشار نیازمند در روستاهای این شهرستان اعطا شد.
وی همچنین از تملک اراضی ملی در روستاها  با همکاری اداره منابع طبیعی در راستای توسعه مسکونی روستایی به میزان  ۴۰هکتار خبر داد و گفت: جابجایی روستای کوه سفید بخاطر فرو نشست زمین و ایجاد شهرک جدید در زمینی به مساحت ۱۵ هکتار از دیگر اقدامات بنیاد در سال گذشته بوده است.
به گفته وی، بنیاد مسکن پارسال  در حوزه توسعه و محرومیت زدایی و تامین مسکن در شهرستان داراب  ۵۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان هزینه و سرمایه گذاری کرد.

شهرستان داراب در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع است.

برچسب‌ها داراب توسعه روستایی بنیاد مسکن فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: داراب توسعه روستایی بنیاد مسکن داراب توسعه روستایی بنیاد مسکن فارس اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۷۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح 3 طرح هادی در شیروان

به گزارش روابط عمومی این مراسم با حضور فرماندار ،مدیر کل و معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان، بخشدار مرکزی، مدیران شهرستان و اهالی روستای قلعه چه برگزارشد. در این مراسم دکتر زارعی مدیرکل بنیاد مسکن استان ضمن تقدیر از مدیران شهرستان گفت: در سال گذشته باهمراهی مسئولان شهرستان و شوراها و دهیاران روستاها عملکرد قابل قبولی در حوزه اسفالت معابر شهرستان ثبت شد . وی اضافه کرد در سال گذشته از محل قیر رایگان در شهرستان شیروان ۹۹هزار مترمربع آسفالت با اعتباری معادل ۱۷۹ میلیارد ریال انجام شد. همچنین در ادامه مهندس احمدی مدیر بنیاد مسکن شیروان گفت: در این مراسم  طرح هادی ۳ روستا به مساحت ۲۱ هزار مترمربع آسفالت و ۵۶۵ متر طول جوی و جدول  افتتاح گردید. در این مراسم اسماعیل زاده فرماندار شیروان گفت: بنیاد مسکن از نهادهایی که در ابتدای انقلاب و با ابتکار امام راحل تاسیس گردید که ثمره این فرمان را امروزه با خدمات گسترده ی این نهاد از نزدیکترین روستاها تا دورترین مناطق روستایی میتوان به صورت مشاهده کرد./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • یک میلیون قطعه زمین به متقاضیان مسکن ملی در روستاها واگذار می‌شود
  • آغاز آماده سازی زمین های نهضت ملی مسکن در سمنان
  • اختصاص قطعه زمین مسکونی به زوج های جوان در سهند
  • آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن در روستاها مشخص شد
  • جزئیات واگذاری زمین نهضت ملی مسکن در روستاهای تهران
  • واگذاری ۴۶۰ زمین در ادامه‌ اجرای طرح ملی مسکن در بردسیر
  • پرداخت ویژه به روستاهای هدف گردشگری در استان اصفهان
  • ۹۷۰ واحد مسکونی در شاهرود به متقاضیان واگذار می‌شود
  • آماده پرداخت ۲۲۳۵ فقره تسهیلات قرض الحسنه ساخت مسکن روستایی هستیم
  • افتتاح 3 طرح هادی در شیروان