Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از درگیری با قاچاقچیان و کشف ۱.۵ تن مواد مخدر در جنوب استان خبر داد. - اخبار استانها -

سردار احمد طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهداناظهار داشت: در درگیری مسلحانه و عملیات مقتدرانه جان برکفان اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان و تکاوران انتظامی شهرستان‌های نیکشهر، ایرانشهر و دلگان با قاچاقچیان مواد مخدر، یک تن و 449 کیلو و 400 گرم مواد مخدر تریاک و حشیش کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضربه سنگین ناجا بر پیکره سوداگران مرگ / کشف 156 تن مواد مخدر در سیستان وبلوچستان"کویت" مقصد ترانزیت بخش عمده‌ای از مواد مخدر مکشوفه توسط ایران10 نفر از نیروهای انتظامی و مقابله‌ای کشور در سال 99 در راه مبارزه با مواد مخدر شهید شدند

وی افزود: در این عملیات ضربتی و هوشمندانه ضمن دستگیری 4 سوداگر مرگ، 3 دستگاه خودروی 405 و یک دستگاه خودروی پراید نیز از قاچاقچیان توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: از مجموع مواد مخدر کشف شده مقدار 477 کیلو و 400 گرم آن از نوع مواد مخدر حشیش است.

انتهای پیام/392/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قاچاق مواد مخدر مواد مخدر سیستان و بلوچستان قاچاق مواد مخدر مواد مخدر سیستان و بلوچستان مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۷۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از یک کیلو گرم مواد مخدر بلعی از سه قاچاقچی در بردسکن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر بردسکن حین کنترل خودرو‌های عبوری محور بردسکن- سبزوار به یک دستگاه سواری سمند به سرنشینی سه مرد جوان که عازم استان‌های شمالی کشور بود مشکوک و برای بررسی بیشتر خودرو را به مقر انتظامی هدایت کردند.

سرهنگ محمود مختاری افزود: ماموران انتظامی در بررسی‌های به عمل آمده از وضعیت ۳ متهم جوان، از معده این متهمان یک کیلو و ۶۹۰ گرم تریاک کشف کردند 

وی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • دستگیری قاچاقچی مسلح در جنوب تهران
  • یک تن و ۲۱۲ کیلوگرم مواد افیونی در سیستان و بلوچستان کشف شد
  • بلع یک کیلو و ۶۹۰ گرم تریاک توسط سه سوداگر مرگ در بردسکن
  • کشف بیش از یک کیلو گرم مواد مخدر بلعی از سه قاچاقچی در بردسکن
  • کشف ۱۹۸ کیلو تریاک در میناب
  • توقیف تریلی با یک تن موادمخدر شیشه در این شهر
  • کشف یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان
  • کشف بیش از یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد افیونی درسیستان و بلوچستان
  • خرده فروشان مواد مخدر در شیروان بازداشت شدند