Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا گزارشی از برد شب گذشته تیم فوتبال پرسپولیس در گوا هند منتشر کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شب گذشته مسابقات فصل جاری رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا آغاز شد. در این تاریخ تیم پرسپولیس که پیکارهای گروهی خود را در گوای هند انجام می دهد، مقابل الوحده امارات به برتری یک بر صفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برد با گل دقیقه ۴۰ سید جلال حسینی، کاپیتانش به برتری رسید.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی عنوان کرد:

سید جلال حسینی، مدافع با تجربه پرسپولیس، ۵ دقیقه قبل از اتمام نیمه اول گل زد و برای تیمی که فصل قبل مقام نایب قهرمانی قاره را کسب کرد، برد یک بر صفر را تضمین کرد. به این ترتیب پرسپولیس که در فینال سال قبل مقابل اولسان هیوندای کره جنوبی باخته بود، سال ۲۰۲۱ را با موفقیت شروع کرد. تیم یحیی گل محمدی شروعی ایده ال برای دستیابی عنوانی جدید در قاره داشت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس پرسپولیس سید جلال حسینی لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۷۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد

به گزارش جام جم آنلاین، مصطفی زارعی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای در آئین واگذاری مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: قبل از هر چیزی جا دارد بابت این واگذاری تبریک می گویم. فکر می‌کنم یک بیماری چهل ساله درمان شده است. امیدوارم اتفاقات خوبی در آینده در انتظار دو باشگاه باشد.

او افزود: در جهان، صنعت ورزش چیزی نزدیک به دو درصد از بودجه کشور را به خود اختصاص می‌دهد. کشورهای حاشیه ما قرار است سه درصد اختصاص دهد. لازم است کشور ما هم روی این موضوع سرمایه گذاری لازم کند.

زارعی در ادامه تاکید کرد: بعد از ارسال اسناد واگذاری دو باشگاه با AFC هماهنگی های لازم صورت گرفت که مورد تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفت و خوشبختانه دیگر مشکلی نیست. امیدوارم بقیه نواقص هم برطرف شود تا دیگر مشکلی وجود نداشته باشد.

وی تاکید کرد: روز گذشته یک جلسه چهار ساعته با مسئولان سازمان لیگ و شرکت توسعه داشتیم تا اتفاقات خوبی برای ورزشگاه آزادی هم رخ بدهد.
کد خبر 

دیگر خبرها

  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار | فعلا هستند اما ما قهرمانی آسیا می‌خواهیم
  • آلومینیوم در اندیشه تکرار برد مقابل پرسپولیس
  • فیلم| لحظاتی از جذاب‌ترین و تکنیکی‌ترین گل‌های تاریخ فوتبال
  • بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟ | اینفوگرافیک
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس