Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،کیوان هنری رئیس هیات تیراندازی با کمان همدان بیان کرد: هم اکنون در سایت اکادمی تیروکمان همدان می‌توانیم در سطح استانی و منطقه‌ای برنامه داشته باشیم، اما برای رسیدن در سطح استاندارد‌های ملی و بین المللی نیاز به فضای بیشتری است.

او افزود: برای ایجاد سایت استاندارد و ملی فضایی به اندازه یک زمین فوتبال بزرگ نیاز است که انتظار داریم بخش خصوصی به ویژه خیرین ورزش دوست حمایت لازم را در این زمینه داشته باشند تا بتوانیم اقدامی ماندگار و ملی را بنا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنری ادامه داد: همدان یکی از استان‌های مستعد در ورزش تیروکمان است و می‌توانیم با حمایت‌های بیشتر به افتخارات ارزنده و روزافزون دست یابیم.

اوبا بیان اینکه در سال‌های اخیر جزء استان‌های موفق در ورزش تیروکمان بوده‌ایم، افزود: حتی در دوران شیوع کرونا فعالیت‌های این هیات متوقف نشد و توانستیم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی نسبت به انجام برنامه‌های تمرینی و مسابقه‌ای اقدام کنیم.

رئیس هیات تیراندازی با کمان همدان اظهار داشت: علاوه بر اجرای مسابقات مناسبتی در سایت تیروکمان همدان، در رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی نیز شرکت کردیم که در بخش دانشجویی رضا لطفی کماندار مستعد ملایری توانست با کسب مقام سومی، به تیم ملی دعوت شود.

هنری افزود: قبل از شیوع موج چهارم کرونا نیز سایت تیراندازی با کمان میزبان جشنواره فرهنگی ورزشی سمن‌ها بود و علاوه بر آموزش‌های مقدماتی، به برترین‌های بخش مسابقه‌ای نیز جوایزی اهدا شد.

او با اشاره به نصب دیوار ۶ متری در مسیر انتهایی سایت تیراندازی همدان گفت: با ایجاد دیوار ۶ متری ایمنی در شلیک کمانداران را ارتقا دادیم.
منبع ایرنا
انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۷۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وظیفه خیران یا کوتاهی مسئولان؟

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان،آقای حاج حسین منصوری به یاد همسر مرحومش  و قربانیان حوادث ترافیکی،  اقدام به زیرسازی برخی معابر زرند کرده است.
جاده کمربندی زرند رفسنجان،یکی از پرحادثه ترین جاده های زرند محسوب میشود که با این اقدام خیرخواهانه،برخی نقاط حادثه‌خیز آن برطرف میشود.
همچنین در  تصادفات پارسال حوزه زرند ۱۹۱۴ نفر مجروح  و ۲۶نفر نیز در این سوانح  کشته شدند.

دیگر خبرها

  • ضرورت ایجاد درآمدهای پایدار برای استان همدان
  • سهم «هیچ» از اقتصاد خلاق
  • مراکز نوآوری برای هم‌افزایی در ایجاد «مراکز هم‌آفرینی» حمایت می‌شوند
  • ضرورت حمایت از هم‌افزایی مراکز نوآوری برای ایجاد «مراکز هم‌آفرینی»
  • حمایت از همه زنان سرپرست خانوار نیازمند
  • ایجاد تشکل‌های تخصصی صنایع‌دستی در کردستان/ هنرمندان صنعتگر حمایت می‌شوند
  • آیا دستمزد پائین کارگران می‌تواند، جوابگوی مسکن، پوشاک و خوراک آنها باشد؟
  • شاد شدن ۶۲ خانواده با رهایی زندانیان
  • سنگ اندازی‌ها باعث فرار سرمایه‌گذار از همدان می‌شود
  • وظیفه خیران یا کوتاهی مسئولان؟