Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@08:09:44 GMT

وزش باد شدید و رگبار باران در ۱۲ استان

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۷۵۴۱

آفتاب‌‌نیوز :

صادق ضیاییان اظهار کرد: امروز (۲۶ فروردین) در نیمه شرقی کشور و در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، گلستان، شرق مازندران، سمنان، سیستان و بلوچستان، کرمان، فارس، هرمزگان، یزد و شرق اصفهان طی برخی ساعات به‌ویژه در بعد ازظهر و اوایل شب رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این شرایط طی فردا (۲۷ فروردین) در نیمه شرقی کشور و در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، گلستان، شرق مازندران، سمنان، سیستان و بلوچستان، یزد، کرمان و شرق اصفهان ادامه دارد. همچنین در استان‌های اردبیل و گیلان بارش خفیف گاهی همراه با رعد و برق دور از انتظار نیست.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی شدت بارش طی امروز (۲۶ فروردین) در خراسان شمالی، خراسان رضوی، کرمان، سیستان و بلوچستان و ارتفاعات سمنان و طی فردا (۲۷ فروردین) در خراسان شمالی، خراسان رضوی و سمنان خواهد بود.

ضیاییان در ادامه اظهار کرد: طی روز شنبه (۲۸ فروردین) در شمال شرق و ارتفاعات البرز مرکزی و طی روز یکشنبه (۲۹ فروردین) در ارتفاعات استان‌های یزد و کرمان و طی روز دوشنبه (۳۰ فروردین) در اردبیل، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش پراکنده خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه امروز (۲۶ فروردین) در استان هرمزگان طی بعضی ساعات وزش باد شدید همراه با گرد و خاک دور از انتظار نیست، گفت: طی سه روز آینده خلیج فارس به ویژه نواحی مرکزی و شرقی آن، تنگه هرمز و دریای عمان مواج است.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده تصریح کرد: آسمان تهران فردا (۲۷ فروردین) کمی ابری همراه با وزش باد و با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد و طی روز شنبه (۲۸ فروردین) نیز کمی تا قسمتی ابری،گاهی وزش باد و با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: باد شدید باران هواشناسی خراسان شمالی خراسان رضوی وزش باد طی روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۷۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادفی که بزرگراه ‌شمالی ‌کرمان را مسدود کرد + فیلم و تصاویر

بارش باران شدید و لغزندگی باعث بروز تصادف در بزرگراه شمالی شهر کرمان و مسدود شدن آن برای ساعاتی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، طی چند روز گذشته شاهد صدور هشدار سطح قرمز هواشناسی و بارش شدید باران در نقاط مختلف استان کرمان بودیم؛ بارش‌های سیل‌آسایی که زمین تشنه کرمان را سیراب کرد و به گفته مسئولان با تدابیر اندیشیده شده به نسبت میزان و شدت بارش‌ها خسارات زیادی نداشته است با این وجود بارش این باران‌ها و لغزندگی باعث بروز تصادفاتی در کرمان شد.

وقوع تصادفات و آمار آن در استان کرمان همواره قابل تامل بوده تا جایی که در نوروز امسال که هنوز مدت زمان زیادی از آن نمی‌گذرد کرمان در دو شاخص بیشترین و شدیدترین تصادفات جزو سه استان اول کشور قرار گرفت.

تصادف مرگبار در محور کرمان ـ چترود با 6 کشته + فیلم و تصاویرورود دادستانی کرمان به بحران تصادفات در استانکاهش 56 درصدی تلفات تصادفات دورن شهری در استان کرمان

به گزارش تسنیم بارش باران شدید و لغزندگی باعث بروز تصادف در بزرگراه شمالی شهر کرمان و مسدود شدن آن برای ساعاتی شد.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید در مناطق مستعد
  • تصادفی که بزرگراه ‌شمالی ‌کرمان را مسدود کرد + فیلم و تصاویر
  • هوای کرمان بارانی به همراه بارش تگرگ
  • رگبار باران و وزش باد شدید در استان‌های درگیر سیل
  • رگبار باران و باد شدید در ۹ استان / ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی هفته آینده
  • هواشناسی ایران/ هشدار وزش باد شدید و رگبار باران در نقاط مختلف کشور
  • رگبار باران و باد شدید در ۹ استان | ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی هفته آینده
  • مدارس ۱۱ شهرستان مجازی شد
  • محور قصرقند به نیکشهر مسدود شد
  • فیلم/ باد و باران شدید همراه با رعدوبرق در استان هرمزگان