Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-16@06:40:37 GMT

وزش باد شدید موقت در نیمه شرقی کشور

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۷۸۹۲

وزش باد شدید موقت در نیمه شرقی کشور

ایران اکونومیست-بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی امروز در نیمه شرقی کشور یعنی خراسان‌های شمالی، رضوی و جنوبی وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی امروز در نیمه شرقی کشور یعنی خراسان‌های شمالی، رضوی، جنوبی، گلستان، شرق مازندران، سمنان، سیستان و بلوچستان، یزد، کرمان، فارس، هرمزگان و شرق استان اصفهان در برخی ساعات به ویژه در بعد از ظهر و اوایل شب رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین وضعیت مذکور باز هم در روز جمعه در نیمه شرقی کشور، خراسان‌های شمالی، رضوی و جنوبی، گلستان، شرق مازندران، سمنان، سیستان و بلوچستان، کرمان و شرق استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

گفتنی است، در استان اردبیل و گیلان نیز بارش خفیف گاهی همراه با رعد و برق رخ خواهد داد.

شدت باران پنجشنبه در خراسان‌های شمالی و رضوی، کرمان، سیستان و بلوچستان، ارتفاعات سمنان و برای جمعه در خراسان شمالی، خراسان رضوی و سمنان است.

همچنین روز شنبه در شمال شرقی و ارتفاعات البرز مرکزی و در روز یکشنبه در ارتفاعات استان‌های یزد و کرمان و روز دوشنبه در اردبیل، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

امروز نیز در استان هرمزگان در بعضی ساعات وزش باد شدید گاهی همراه با گرد گرد و خاک پیش بینی می‌شود همچنین در روز آینده خلیج فارس به ویژه نواحی مرکزی و شرقی آن، تنگه هرمز و دریای عمان مواج است.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: نیمه شرقی کشور خراسان های شمالی پیش بینی می شود وزش باد شدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۷۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار ۴۰۰۰ میلیاردی طرح انتقال آب‌های زیرزمینی در خراسان شمالی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان شمالی با اشاره به انتشار جداول لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ گفت: پروژه انتقال آب‌های زیرزمینی منطقه سرانی برای امسال، چهار هزار میلیارد ریال اعتبار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی، مرتضی بهزادفر اظهار کرد: درآمد عمومی از جمله درآمدهای مالیاتی و سایر درآمدها، در لایحه بودجه سال جاری ۳۶ هزار و ۸۲۰ میلیارد ریال پیش‌بینی شده است که سهم درآمدهای مالیاتی ۳۵ هزار و ۸۲۵ میلیارد ریال است.

وی درباره میزان مصارف استان در لایحه بودجه سال جاری افزود: بودجه هزینه‌ای استان ۱۰ هزار و ۸۷ میلیارد ریال و بودجه تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان ۳۱ هزار و ۸۳۴ میلیارد ریال پیش‌بینی شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان شمالی درباره اعتبارات پیش‌بینی شده برای پروژه‌های مهم استان، خاطرنشان کرد: برای اجرای طرح آبرسانی از منطقه سرانی به شهرهای استان، چهار هزار میلیارد ریال پیش‌بینی شد که ۶۰ درصد از محل منابع عمومی دولت و ۴۰ درصد از محل سایر منابع تأمین می‌شود.

بهزادفر اضافه کرد: برای اجرای پروژه راهسازی در مسیر بزرگراهی بهشهر - گرگان - آزادشهر - بجنورد - شیروان - قوچان نیز دو هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال، بهسازی راه اصلی بجنورد - سنخواست ۷۱۲ میلیارد ریال و احداث راه اصلی قوچان - بی رم آباد- سنخواست- جاجرم- میامی ۹۱۳ میلیارد ریال پیش‌بینی شده است.

وی گفت: برای ساخت آنتن ایستگاه راه‌آهن جوین_اسفراین _بجنورد_ شیروان ۵۰۰ میلیارد ریال و برای چهار خطه کردن راه بجنورد- اسفراین- بردسکن- سبزوار ۹۴۸ میلیارد ریال اعتبار دیده شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان شمالی افزود: برای اجرای بیمارستان ۶۴ تختخوابی در شهر راز ۷۱۴ میلیارد ریال، توسعه بیمارستان پورسینا در شهر آشخانه ۷۰۷ میلیارد ریال و برای ساخت بیمارستان جایگزین بنت الهدی بجنورد ۲۷۱ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

کد خبر 745001

دیگر خبرها

  • طرح مهم عمرانی خراسان شمالی در بودجه ۱۴۰۳ اعتبار گرفت
  • وضعیت آب و هوای کشور/ رگبار باران در نقاط مختلف؛ وزش باد شدید در نوار شرقی
  • ۹ طرح مهم عمرانی خراسان شمالی در بودجه ۱۴۰۳ اعتبار گرفت
  • طرح انتقال آب‌های زیرزمینی خراسان شمالی چهار هزار میلیارد ریال اعتبار گرفت
  • اعتبار ۴۰۰۰ میلیاردی طرح انتقال آب‌های زیرزمینی در خراسان شمالی
  • سازمان هواشناسی اعلام کرد؛ نفوذ سامانه بارشی از فردا شب به کشور
  • نفوذ سامانه بارشی از فردا شب به کشور
  • بارندگی شدید و تگرگ در ۳ استان کشور / پیش‌بینی آب‌گرفتگی معابر و جاری شدن روان‌آب
  • بارش شدید باران در ۶ استان / دمای صفر درجه‌ای در همدان
  • استاندار خراسان رضوی: استانهای شرقی کشور به عقب‌ماندگی در زیرساختها دچار هستند